Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleiselläpaikalla hielle haisevat ihmiset !

Kerrankin ulkona on kostea ilma joten mielestäni erittäin hienoa... ja ihan kivaa välillä että sataa vettä, koko talven tullut tuota valkoista paskaa.

Miks kaikilla kauniilla naisilla on niin rumia poikaystäviä? Jotkut on lihavia/anorektisia sällejä, ja tällänen urheilija jää kattomaan sivusta kun ne lääppii niitä unelma tyttöystäviä. Saan kuulla useinkin esim. "Leijona sä oot nii ihana" ja "Leijona onpa sulla hyvä kroppa" tms. Naamassakaan ei pitäs olla mitään vikaa.
Siis mitä helvettiä ? Ärsyttää tollanen...

^ Mä oon miettiny samaa, mut useemmin nään kyllä HELVETIN rumia,lihavia, likasia ja oksettavia naisia joilla on ihan unelmakundi kainalossa... Mut sit oon kattonu sitä äijää hetken ja aatellu et sil on varmasti joku tauti mikä ei näy päällepäin, tai se on helvetin tyhmä, köyhä, se ei pese hampaitaan tai sit se tanssii balettii. Sit ei enää harmitakkaa yhtää et rumal muijal on komee äijä :D

Hieman samanlaiset näkemykset jeboun kanssa. Tai siis siinä mielessä, että nään monesti pareja joissa voisi kuvitella, että naisella ei ole sen näköiseen mieheen mitään mahdollisuuksia. Kauneimmilla naisilla puolestaan on hieman tavallisen oloisempaa miesseuraa. Tosin Leijonan kaltainen egoilu on varmaan yksi syy, miksi sitä seuraa niistä oikeasti kauniista ei sitten löydy. Ehkä siihen tarvitaan muutakin kuin se kroppa. Ja kun usein se oma käsitys itsestään ei välttämättä nyt ole sama mitä kaikki muut näkevät.

"Olen paremman näköinen kuin tuo mies omasta mielestäni! Tuo nainen kuuluu minulle!". Juu :D Voi morjes. Ei niitä naisia ainakaan saa katselemalla niitä jätkien kainalossa olevia ja ruikuttamalla, vaan tekemistä ja toteuttamista sekin vaatii, ihan niin kuin mikä tahansa muukin asia.

Huomasin tänään taas salilla jannun, joka aiemmin on vetäny reenit farkut jalassa, muotihupparit päällä ja lippis päässä. Noh, tänään tyyli muuttui, oli liian pieni t-paita, liian pienet verkkarit ja se lippis, mutta sekin oli väännetty väärinpäin. Rupesin sitten jossain vaiheessa oman treenin edetessä tekemään vipareita ja huomasin että kaveri tuli tekemään hauista viereen. Aluksi hän nappasi sopivat painot ja tekniikka oli lähes puhdasta ja hallittua. Ite nappasin sitten pari kiloa isommat painot kuin pojalla oli hauiskäännöissä. Sarjan jälkeen istahdin penkille ja huomasin kuinka jäbä tuijotti painojani, silminnähden pystyi lukemaan ilmeestä, että veri oli lähellä kiehua ja suunnattomasti vitutti, kun nuorempi kaveri tekee isommilla painoilla. No, seuraavaan hauissarjaanhan kaveri otti voimiin nähden ihan liian isot painot, teki pari-kolme seläntappokulmasoutuolankohautushauisheijaria ja alkoi rehvakkaana katselemaan minua ja elehtimään että "Täällä se voima jyllää..." Tyydyin lisäämään volumea iPodissa ja tuijottelemaan muualle, vaikka mieli olisi tehnyt sanoa jotain hauskaa, eipä vaan tullut mitään mieleen.

Kerran tuli yks about 70v pappa salille, sellane, joka käveli oikee luimussa ja näytti laihalta ja sillee. Kattelin vähä aikaa ku äijä laittaa jalkaprässii 100kg, sit aattelin et ei perse, ambulanssii tai hautaustoimistoo tarvii kohta. Mut ei, äijä vetää iha helposti. :D Myöhemmi sain työkaverilt tietää, kaupas kun olin työssäoppimas, et se sama kaveri on joku entinen painonnostaja yms. :D Kuulemma oli joskus lääkäriki kysyny silt et mites sää liikut. Pappa oli vastannu et "ai no nostelen sillon tällön ja jalkaprässi o lemppareita." Lääkäri vaa oli sanonu sillee nälvien, et "ai jollai 30kg?öhöhö". Pappa vastas "et ei, 100kg menee helposti." :D Lääkäril oli paperit lentäny pitkin huonetta, oli kuulemma vähä ihmetelly. :D :D

Kerran tuli yks about 70v pappa salille, sellane, joka käveli oikee luimussa ja näytti laihalta ja sillee. Kattelin vähä aikaa ku äijä laittaa jalkaprässii 100kg, sit aattelin et ei perse, ambulanssii tai hautaustoimistoo tarvii kohta. Mut ei, äijä vetää iha helposti. :D Myöhemmi sain työkaverilt tietää, kaupas kun olin työssäoppimas, et se sama kaveri on joku entinen painonnostaja yms. :D Kuulemma oli joskus lääkäriki kysyny silt et mites sää liikut. Pappa oli vastannu et "ai no nostelen sillon tällön ja jalkaprässi o lemppareita." Lääkäri vaa oli sanonu sillee nälvien, et "ai jollai 30kg?öhöhö". Pappa vastas "et ei, 100kg menee helposti." :D Lääkäril oli paperit lentäny pitkin huonetta, oli kuulemma vähä ihmetelly. :D :D

Ulkonäkö voi hämätä, varsinkin ikämiehissä. Kun aloittelin, salilla kävi semmonen vanha patu jotkut tiukat siniset housut jalassa. Koskaan en nähnyt sen tekevän kuin jalkoja, mutta eivät ne jalat olleet yhtään sen isommat kuin muillakaan, eikä mies muutenkaan näyttänyt kuin max. 70 kiloselta. Ihmetys oli suuri kun kaveri latoi niin paljon rautaa kuin prässiin meni, ja veti täten jotain pitkiä sarjoja 470 kilolla, pohjasta :)

Miks kaikilla kauniilla naisilla on niin rumia poikaystäviä? Jotkut on lihavia/anorektisia sällejä, ja tällänen urheilija jää kattomaan sivusta kun ne lääppii niitä unelma tyttöystäviä. Saan kuulla useinkin esim. "Leijona sä oot nii ihana" ja "Leijona onpa sulla hyvä kroppa" tms. Naamassakaan ei pitäs olla mitään vikaa.
Siis mitä helvettiä ? Ärsyttää tollanen...

No ei ne kyllä sun naamaa kehunu, ainakaan omien sanojes mukaan... ;)

Back
Ylös Bottom