Deleted member 48743
MySQL -tentti, joka on meikälle vittu samassa sarjassa kuin heprea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa ku kunikaallinen kirjottaa niin vitusti että joka tredissä näkyy toi vitun jutilan tykitys. -.-tuli syötyä lohta eilen ja sitten vesipullon pää maistuu ihan lohen rasvalle.
Hyvä idea, pistetään korvan taakse.Kannattaisko käyttää tota postin muokkaustoimintoa niin ei tule turhia tupla- ja triplaposteja.
Vituttaa ku kunikaallinen kirjottaa niin vitusti että joka tredissä näkyy toi vitun jutilan tykitys. -.-
Olen laittanut hymiöt pois päältä kaksi ja puoli vuotta sitten. Paljon selkeämpää kunhan siihen tottuu.Olen laittanut hymiöt pois päältä kaksi ja puoli vuotta sitten. Paljon selkeämpää kunhan siihen tottuu.
:D Jaaha, joku ajatuskatkos näköjään ollut. Avatareja nimenomaan tarkoitin.Tarkoitti tota mun avataria, ei käyttämiäni hymiötiä, ootas, onko niitä edes... eipä taida.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9910Voi kristuksen vittu meillä ei oo näkyny telkkari kohta vuoteen kunnolla saatana! :wall:
Kuva pimenee välillä kokonaan moneksi minuutiksi ja välillä taas rätisee ja pätkii niin ettei ohjelman katsomisesta tule mitään. Ylen kanavat kaikista pahimpia, vituttaa jo valmiiksi kun haluaisi katsoa futista tänään... :curs: Tällä hetkellä on esim JIM kadonnut kokonaan juuri kun sieltä tulisi Poliisit.
Vikaa ei kuulemma pysty korjaamaan millään ennen kuin talomme sähköremontti valmistuu joskus tämän vuoden lopussa (?) Vitun vittu.
Taas vaihteeks tulee kirjoteltua ja kirottua tähän ketjuun mut vittu kun on iso vitutus ku pitää antaa kissat pois.
Kovasti tsempiä. Btw ihan uteliaisuuttaan kysyn, että minkä ikäinen sun isäsi on ja kuinka kaun hänen diagnoosistaan on?Miksi pitaa antaa kissat pois? Allergiaa? :(
Multa kuolee taalla ihmiset ja elukat ymparilta. Entinen poni (sellainen mika oli mulla ennen tata uutta) kuoli viime viikolla saatuaan kaviosta leukaan. Pappa on sairaalassa eika todennakoisesti heraa enaa. Isan Alzheimer pahenee ja hyva jos vuoden viela sinnittelee. Ma lahden onneksi kohta pois, ettei tarvitse kasitella kaikkea tata eika sita jalkipyykkia perintoineen sun muineen.
Kovasti tsempiä. Btw ihan uteliaisuuttaan kysyn, että minkä ikäinen sun isäsi on ja kuinka kaun hänen diagnoosistaan on?