Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

entinen, erittäin vittumainen pomo vois vihdoin maksaa mun loppupalkan.
Ei saatana että tekis mieli sanoa sen nimi ja firma niin yksikään Kotkalainen ei taatusti menis sille töihin.

Ei nyt suoranaisesti vituta mutta tuli yllätyksenä että pitäisi tehdä mittauspöytäkirjaa jostain fysiikan laskujutuista. En tajuu tästä yhtää mitää :D:jahas:

On se S*****a noitten harjotteluitten kanssa. Ei oo pentuna olla ketää tuttua missää johtoportaassa teollisuudessa, nii et ollu siel skidistä lähti duunissa. Nyt koitat hakee harkkapaikkaa, niin hommaa kokemusta. Koita siinä sitten hommata, kun tulee pomon serkunkumminkaimat sinne töihi. Käy koulua, nii saat töitä, mee nuori töihin. VOI *****.

/quit

On se S*****a noitten harjotteluitten kanssa. Ei oo pentuna olla ketää tuttua missää johtoportaassa teollisuudessa, nii et ollu siel skidistä lähti duunissa. Nyt koitat hakee harkkapaikkaa, niin hommaa kokemusta. Koita siinä sitten hommata, kun tulee pomon serkunkumminkaimat sinne töihi. Käy koulua, nii saat töitä, mee nuori töihin. VOI *****.

/quit

JUST NÄIN! en ois voinnu perkele paremmin sanoa, ihan sama tilanne tälläKIN hetkellä ja ollut elämänvarrella vähän saatanan monta kertaa, ihan sun ikäsestä asti.

Jahas. Tuli soitto että hyvä (työ)kaverini meni ja ajoi rekkaa päin. Ei käyny hyvin. Kiva lähteä tänään tuuraamaan siksi tun toinen on vainaa. Hyvä fiilis ja silleen. Paskat. Lauantaina vielä jauhettiin kakkaa ja mietittiin kesäsuunnitelmia.

Äsken vitutti aika reilusti, mutta nyt vähän laantui jo.
Jäin tohon pihalle oman autopaikan taakse äsken jumiin tohon vitun loskapaskaan. Auto makasi siinä pohjastaan kiinni ja siinä pysyi. Vitun hienoa. Naapuri tuli just samaan aikaan töistä ja tuli auttaan. Kaivettiin sitä irti siitä, mutta eihän se mihinkään lähtenyt. Ja vettäkin tuli koko ajan ja tulee edelleen. Samainen naapurin mies sitten ystävällisesti lähti hakemaan töistä neliveto Hiluxin jolla revittiin se irti. Ja sen jälkeen vielä vei Hiluxin pois ja haki Willen, jolla se nyt aurailee tota pihaa. Hienoa, kun huoltoyhtiö ei hoida hommiaan, niin jonkun muun sitten täytyy sekin tehdä. Hyvä, että on mukavia naapureita. Täytyy tarjota sille kaljat joku kerta kiitokseksi.

JUST NÄIN! en ois voinnu perkele paremmin sanoa, ihan sama tilanne tälläKIN hetkellä ja ollut elämänvarrella vähän saatanan monta kertaa, ihan sun ikäsestä asti.

Ja sama saatanan laulu jatkuu täälläkin. Nyt lama tappo loputki työpaikat joten ainoo mitä koulutuksesta jäi käteen on vitulliset opintovelat. Kiitti kaloista.

parin luokkalaisen suusta: "siis mitä :wtf: oot kohta 20 ja sulla ei oo ajokorttia??" Miten vitussa se, että onko mulla parikymppisenä ajokortti liittyy yhtään mihinkään. Ja toinen: "Miten jaksat käydä joka toinen päivä salilla??" Ei vittu mulla sulaa naama tollasiin löysiin paskoihin. VITTU! :curs:

Vituttaa oma ääliömäisyys. Kouluu piti yks tehtävä palauttaa sähkösessa muodossa ja myöhässä ku oli nii suoraa muistitikulla opettajalle. No vien muistitikun opelle ja sanon et työ on koulu kansiossa. Siinä vaiheessa ku se iski muistikun koneesee, nii tajusin mitä muuta sillä tikulla. Oli myöhästä, onneksi oli edes kansiossa. Vittu ku pitää olla tyhmä. Opettaja sai kyllä kunnon naurut, samalla ku mä häpesin itteni pöydän alle.

Ääh perkele ku ei taas onnistu. Oon yrittäny tutkia metapostin käyttöä ja yhdistää sitä latexiin, mutta eihän siitä tule hevon helvettiäkään. Ei oo tullu ensimmäistäkään kuvaa edes netistä löytyneistä valmiista koodipätkistä saati sitten, että olis päässy ite jotain väsäämään.

Vituttaa ja hävettää olla tällänen surkea risu mieheksi ja se että vielä enemmän että typeryyttään huomaa vielä ihmettelevänsä miksei oo vientiä.

Työharjottelussa sain viikoksi istua sähköurakointi-firman pomon pallille, kun työnantaja oli lomareissulla. Oli siisti kokemus, kunnes sain tietää, että tuleekin vasta maanantai-iltana takaisin. Eilen pidinkin sitten vapaapäivän ja kotona laittelin valoja sun muuta, pidin vähän rennomman maanantain. Nyt tänä aamuna yritin soitella ja kysellä, että minnekäs mennään tänään; ei vastaa. Seitsemästä asti olen ollut valmiina odottamassa, mutta ei mitään kuulu. Joku voisi nauttia tilanteesta, mutta vittumaista tää epätietoisuus. Ei oikein viitsi mitään erikoista alkaa tekemään, jos tuleekin kutsu töihin jossain vaiheessa. Ymmärrän hyvin, jos on päässyt vasta aamuyöstä kotiin, mutta joku informoiva tekstari olisi ollut kiva saada. Eniten pelottaa, että millainen sanominen näistä vapaista tulee työnantajalta tai koululta. Mutta eihän se minun tehtävänä ole ominpäin työmaille mennä. Annetut tehtävät kun sain valmiiksi jo viime viikolla.

Vittu, oon tässä etsinyt ja selannut ties kuinka monta artikkelia atooppisen ihottuman genetiikasta ja perinnöllisyydestä, mutta yhdessäkään ei sanota kunnolla, että mikä riski lapsella on periä atooppinen ihottuma, jos yhdellä tai molemmilla vanhemmista on se! Ei helvetti, miten se on mahdollista? Kohta mun pääni räjähtää! Onko se nyt liikaa vaadittu, että mä halusin mun työhöni sellaisen tiedon liittää ja lähteestä, jota kehtaa vielä lainatakin!

Back
Ylös Bottom