Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt kun muut asiat on täydellisesti ja treenaus alkanu maistuu entistä paremmalle, kun on ottanut rennommin ja pitänyt lepoviikon niin enköhän onnistu telomaan viikonlopun aikana vasurin sillee, että nyt on pistävä kipu kyynerpäässä josta mukavasti vihloo kipu myös olkapäähän.. :wall:

Helvetti, että osaa vituttaa nuo koiranulkoiluttajat jotka antavat sen koiran juosta vapaasti sen flexin päässä keskustan jalkakäytävillä/pyöräteillä. Hieno koittaa sellaista parivaljakkoa ohittaa pyörän kanssa kun se koiran sinkoilee puolelta toiselle sen 10m narun päässä ja hyökkää pyörän alle kun olet kohdalla. Omien havaintojeni mukaan yleisin parivaljakko joka kyseistä toimintaa harjoittaa on hieman iäkkäämpi naishenkilö ja joku pieni karvapallo.

Edit: Komppaan myös noita vaaleja... Niistä puskee juttua joka tuutista ja itseäni ei voisi se vähempää kiinnostaa.

sumunen+sateinen sää, kylmä tomaattikeitto, kaikki helvetin paperihommat ja turhat laskut joita joutuu selvittämää ja jonottamaa asiakaspalvelussa 3h

(kannatti ainakin puol vuotta sitten, kun tuli mokkulasta joku ihmeen irtisanomismaksu+laite maksu reilu 200e, soitin ja kysyin että mikähän tää on, ku olen laitteen palauttanu ja irtisanominen on tietääkseni ilmaista koska minulla ei kyseinen kapula toiminut, vastauksena oli että "hups, vahingossa lähetettii")

Helvetti, että osaa vituttaa nuo koiranulkoiluttajat jotka antavat sen koiran juosta vapaasti sen flexin päässä keskustan jalkakäytävillä/pyöräteillä. Hieno koittaa sellaista parivaljakkoa ohittaa pyörän kanssa kun se koiran sinkoilee puolelta toiselle sen 10m narun päässä ja hyökkää pyörän alle kun olet kohdalla. Omien havaintojeni mukaan yleisin parivaljakko joka kyseistä toimintaa harjoittaa on hieman iäkkäämpi naishenkilö ja joku pieni karvapallo.

Joo, tämä kyllä vituttaa. Eikö ne omistajat tajua mitä sille koiralle voi käydä jos fillarilla jyrää sen hihnan vai eikö niitä kiinnosta? Vai kelaako ne että maailma pyörii niiden ympärillä, en tiedä. Varmaan yhdistelmä näitä kaikkia...

Lisäksi on paljon riemuidiootteja jotka ovat pyöräretkellä pienen lapsen kanssa ja lapsen pyöräilyä ei mitenkään valvota. Lapsi polkee aikuisten takana ja pujottelee miten sattuu, aina ei ole edes kypärää päässä. Kiva kun joku kilpapyöräilijä jyrää alamäessä tommosen pikkuskidin, huonosti käy.

Kevään tuomat koiran paskat. Tuskin se kevät niin paskoo, mutta saa aika tarkkana väistellä ettei astu miinaan. On tämä niin kaunista aikaa...

Edit: Komppaan myös noita vaaleja... Niistä puskee juttua joka tuutista ja itseäni ei voisi se vähempää kiinnostaa.

Olen nähnyt kun koiraa talutetaan autosta ikkuna auki hihnassa (ja ei tarvitse edes kysyä oliko toteuttaja mustalainen).

E: En keksinyt asiaa joka vituttaa, joten ooteeksi meni.

VR vaihteeks... melkeen olin jo unohtanu aiemmat junamatkustamisesta aiheutuneet tenteistä myöhästymiset ym. Tänään oli aamulla kiire Helsinkiin (Tre-Hki) ja ostin ihan sitä varten kalliimman pendolinolipun ja eihän se ollut kun 40min myöhässä.

Vituttaa aika huolella tää pyöräviha. Nyt joku pari kerrosta alempana asuva ämmän retale on päättäny että pyörän säilytys parvekkeella on rikollista. Tulee kuule kuraa ja kaikkea! Nyt pitää mennä osallistumaan johonki helvetin yhtiökokoukseen keskustelemaan asiasta.

Vituttaa aika huolella tää pyöräviha. Nyt joku pari kerrosta alempana asuva ämmän retale on päättäny että pyörän säilytys parvekkeella on rikollista. Tulee kuule kuraa ja kaikkea! Nyt pitää mennä osallistumaan johonki helvetin yhtiökokoukseen keskustelemaan asiasta.

Sano niille että vaihtoehtona on hommata niin hyvät lukot pyöränsäilytyspaikkaan että siellä voi säilyttää sun kolmen tonnin kiitäjää(ei väliä minkälainen sulla oikeasti on sanot vaan et hintaa on kolme tonnia)

Kysyin tuota sisäantennia sillojn korjaajalta niin hän epäili, että se vain vahvistaisi häiriösignaalia...:wall:

Ihan mielenkiinnosta, miten erillinen antenni voi vahvistaa häiriösignaalia. Onko siellä siis kyse jostain katvealueesta tms. mistä tuo toimimattomuus johtuu? Hinta on niin halpa, että melkein ottaisin 15€ riskin ja koittaisin.

Kysyin tuota sisäantennia sillojn korjaajalta niin hän epäili, että se vain vahvistaisi häiriösignaalia...:wall:

Täh? Joku lähettää häiriösignaalia ja se olisi vain tehokkaampi lisäantennilla? :D
Ei se nyt varmaan huonompi ainakaan voi olla kuin alkuperäinen, kuten sanottu tuossa , ovat niin halpoja että kannattaa kyllä kokeilla.

Mua vituttaa olla se ihminen, jolle kaikki avautuu ihmissuhdeongelmistaan. Ensinnäkin A) mä en oikeastaan osaa neuvoa ja B) todellisuudessa mua ei kiinnosta. Onneksi se on pääasiassa FB-avautumista, joten "niin justiinsa", "aha", "jeps" ja "just" on kovia ilmaisuja.

Mua vituttaa olla se ihminen, jolle kaikki avautuu ihmissuhdeongelmistaan. Ensinnäkin A) mä en oikeastaan osaa neuvoa ja B) todellisuudessa mua ei kiinnosta. Onneksi se on pääasiassa FB-avautumista, joten "niin justiinsa", "aha", "jeps" ja "just" on kovia ilmaisuja.

Sama. Tosin myönnettäköön että syyllistyn kyseiseen valitukseen itsekin, vaikka uskon että monia ei tuollaiset "pikkuasiat" kiinnostakaan.

Ps. Onneksi meillä pakkislaisilla on omat ketjut moisia purnaamisia varten ;)

Back
Ylös Bottom