Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetti, että osaa vituttaa nuo koiranulkoiluttajat jotka antavat sen koiran juosta vapaasti sen flexin päässä keskustan jalkakäytävillä/pyöräteillä. Hieno koittaa sellaista parivaljakkoa ohittaa pyörän kanssa kun se koiran sinkoilee puolelta toiselle sen 10m narun päässä ja hyökkää pyörän alle kun olet kohdalla. Omien havaintojeni mukaan yleisin parivaljakko joka kyseistä toimintaa harjoittaa on hieman iäkkäämpi naishenkilö ja joku pieni karvapallo.
Helvetti, että osaa vituttaa nuo koiranulkoiluttajat jotka antavat sen koiran juosta vapaasti sen flexin päässä keskustan jalkakäytävillä/pyöräteillä. Hieno koittaa sellaista parivaljakkoa ohittaa pyörän kanssa kun se koiran sinkoilee puolelta toiselle sen 10m narun päässä ja hyökkää pyörän alle kun olet kohdalla. Omien havaintojeni mukaan yleisin parivaljakko joka kyseistä toimintaa harjoittaa on hieman iäkkäämpi naishenkilö ja joku pieni karvapallo.
Edit: Komppaan myös noita vaaleja... Niistä puskee juttua joka tuutista ja itseäni ei voisi se vähempää kiinnostaa.
Vituttaa aika huolella tää pyöräviha. Nyt joku pari kerrosta alempana asuva ämmän retale on päättäny että pyörän säilytys parvekkeella on rikollista. Tulee kuule kuraa ja kaikkea! Nyt pitää mennä osallistumaan johonki helvetin yhtiökokoukseen keskustelemaan asiasta.
Jakob;3180324 begin_of_the_skype_highlighting**************3180324******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Kysyin tuota sisäantennia sillojn korjaajalta niin hän epäili, että se vain vahvistaisi häiriösignaalia...:wall:
Kysyin tuota sisäantennia sillojn korjaajalta niin hän epäili, että se vain vahvistaisi häiriösignaalia...:wall:
Mua vituttaa olla se ihminen, jolle kaikki avautuu ihmissuhdeongelmistaan. Ensinnäkin A) mä en oikeastaan osaa neuvoa ja B) todellisuudessa mua ei kiinnosta. Onneksi se on pääasiassa FB-avautumista, joten "niin justiinsa", "aha", "jeps" ja "just" on kovia ilmaisuja.