Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesällä tulee viettettyä aikaa, jos/kun ajelee sinne sukulaisia katteleen. On siistiä maisemaa ja satamaa.
Todellakin sopivan pieni ja mukava paikka...

no tuolta meidän kotipaikkakunnalta moni jätkä lähti sinne lappeenrantaan lukioon sen takia että pääs pelaa sitä lätkää sinne..:D ni siitä.

joo ja ukko ois oikeesti tuolla kontiobeachilla palvelusta suorittaa, mutta on kuski ja joutu lähtee (pari muuta kuskia myös siis mukana) kuskailee jotai toisiä jäpiköitä sinne imatralle tällä viikolla, kun on joku leiri siellä. niin ei näiden kuskien ite ois missää teltassa tarvinnu nukkua mutta olivat päivällä ymmärtäneet jotai käskyjä väärin ja menneet mukeen syömään lounasta vaikka ei ois saanut (ois pitäny tehdä sissimuonat jossai tuvan minikeittiössä alkuperäisen ohjeen mukaan), niin oli jollai hienolla ukolla palanu käämi niin oli käskyttäny ne telttamajoitukseen seuraavaks yöks ja ollut iha vitun hiilenä siitä..:D ja erehdys oli tuo syömisjuttu siis. mutta armoa ei anneta :D

Intissä ei armoa anneta! Hmm, missäköhän Lukiossa täällä on jokin lätkäerikoistuminen, varmaankin Kimpisessä. Armilassa ainakin on lätkäluokka, mutta se on näille yläasteikäisille.

No ei tietenkään anneta armoa... meilläpäin kuskit aina kiros, kun ne joutu meidän sotilaspoliisien kans leireille, kun nekin joutu sykkiin samanlailla melkein, kuin mekin...
Kukaan ei halunnu spollien kans leireille sen takia... aina oli prikaatin paskimmat paikat, ruuat, unet ja tehtävät...

Joo, kyllä mä Teude ens kesänäkin ajelen sinnepäin. Viime kesänä meinas kyllä henki lähtee prätkällä kaahaillessa, mut jos nyt osais ajella vähän nätimmin sitten. 250km tuli vedettyä yhtä soittoo sinnepäin ja pelkkää ohituskaistaa :D

Mikäs Podea valvottaa?

no joku urheilulukio KUULEMMA pitäis olla :D herrat ovat eero räisänen ja santeri kapanen. paitsi että santeri jätti vissiin keskeen.. ai nii ja onhan siellä yks kolmaskin tuttu, yks pelle nimeltä rasmus reijola.. ootte tietysti jotai ihqd44 bestiksiä tai jotain :D

Joo, kyllä mä Teude ens kesänäkin ajelen sinnepäin. Viime kesänä meinas kyllä henki lähtee prätkällä kaahaillessa, mut jos nyt osais ajella vähän nätimmin sitten. 250km tuli vedettyä yhtä soittoo sinnepäin ja pelkkää ohituskaistaa

ohhoo, yritäpäs ajella kunnolla....:D mäkin pääsen kesällä taas ajaa tuolla omalla kultamussukallani.. siis pärrällä. :D ei malttaisi odottaa.. vielä kivempi olisi jos ois vaikka noita kuutioitakin vähän enemmän kuin se 125, mööh..:(

Himottaa se täälläkin aika pahasti, kun tiet sulaa liian hitaasti...

Kyllähän se kevarikin on siisti peli, varsinkin naiselle... Mä oon täs kattellu, kun ton kuussatasen vois vaihtaa isompaan, kun ei meinaa enää riittää. Tuntuu ihan kevarilta :)
Onneks saa veljeltä tarvittaessa Hayabusaa lainaan, niin pääsee tyydyttään vauhdin tarpeensa.

Ei niillä kyllä malta kunnolla ajaa, ei pää kestä jos on autoilijoita hidastelemassa letkassa....
Mä olin Teude vasta 24v kun oli ensimmäisen kerran mahkut ostaa oma pyörä... sitä ennen olin parisuhteessa.

ja se on espoosta.. joka kertoo jo paljon :( :D

Näin minulle on sanottu joskus aikaisemminkin :D Tosin eri henkilö eri henkilöstä. Mikäköhän noita Espoolaisia vaivaa?

Mä olin Teude vasta 24v kun oli ensimmäisen kerran mahkut ostaa oma pyörä... sitä ennen olin parisuhteessa.

Itellä ollut pennusta lähtien pikkumopoa, kasiaista, mopoa, piikkiä ja kaks isompaa pärrää. Ja nyt sitten alkaa toinen kesä munamankelilla. Vituttaa, vaikken sitä kavereille kerrokaan/näytä.

Liitteet

• Kuva(1595).webp
    Kuva(1595).webp
    296,4 KB · Katsottu: 210
Himottaa se täälläkin aika pahasti, kun tiet sulaa liian hitaasti...

Ai muijako oli hankinnan este :D Jos näin ni hirveetä kyykytystä.

Kuules Reiska, työt ne muakin valvottaa. Ja alko vituttaa tää puhe siitä mistä puute...elikkäs rahasta. Marssin tossa just eräs päivä autokaupoille ku alko olla liikaa kuumetta. Tuli vähän yllättäen tehtyä ihan kaupat ja nyt oonki sit naimisissa niiden lyhennysten kanssa seuraavat 5 vuotta. Ennestään mua ahdistelee jo Kela ja ite valtiovalta. Kela muisti mua viimeksi reilu kk sitten karhuamalla takaisin joka vitun antamansa pennin vuodelta 2009. Yht. n. 2800 euroa, kiitooosh. Kuhan saan tän kuun lopussa palkan pystyn maksamaan viimeisen osuuden sitten mätkyistä. Tähän päälle kun heitettäs vielä asuntolaina ja pari muksua ni avot. Hakisin jo narua.

Kai teil muil on hauskempaa?

Kaverilla oli samanlainen silloin kun piikeillä ajeltiin. Itsellä oli pikkaisen vanhempi Aprilia, mutta kylän nopein, mikä on tärkeintä :P
Tämä siis tuohon Laurenin pyörään viitaten. Hitto millä tahdilla tänä yönä tulee viestejä tänne.

Kaverilla oli samanlainen silloin kun piikeillä ajeltiin. Itsellä oli pikkaisen vanhempi Aprilia, mutta kylän nopein, mikä on tärkeintä :P
Tämä siis tuohon Laurenin pyörään viitaten. Hitto millä tahdilla tänä yönä tulee viestejä tänne.

joo viestejä pukkaa :D joo muut ei kelvannu ku aprilia. italialaisissa on sitä charmia (ja niitä pikkuvikoja AJOITTAIN..) :D iskä ois halunnut ostaa cbr:n, ku ois kuulema tytölle kevyempi ja parempi, mut ei kelvannu. autokoulussa ajoin separilla ja kyllä oli ku polkupyörällä ois veivannu...:(

Back
Ylös Bottom