Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon autokuumeessa. Tää on helvetin vakavaa. Etenkin jos kärsii samanaikaisesti kroonisesta köyhyydestä.

Pistetääs vähän italialaista musiikkia kehiin niin pääsee myös audioseksuaaliseen nautintoon Alfa Romeon tarjoaman petroseksuaalisen nautinnon lisäksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
James on kova jätkä. Mitähän seuraavaksi, kenties vanhempaa vuosikertaa vai jatkaiskohan Pierce linjalla. Taida kyllä kallistua Mooreen.

James on kova jätkä. Mitähän seuraavaksi, kenties vanhempaa vuosikertaa vai jatkaiskohan Pierce linjalla. Taida kyllä kallistua Mooreen.

Mie luulin, että oot Hondamies. Petyin suuresti. Tykkäät tuommosista makarooneista. :D

Proooooooom....
Honda-NSX-0.jpg

htup_0903_20_z+integra_nsx+nsx_front.jpg

Ei saa lyödä vyön alle :( NSX :haart:

Mä olen nykyään kovin avarakatseinen enkä tuijota vaan yhtä merkkiä.. Mutta onhan mulla kuitenkin pari Hondaa tällä hetkellä. Laatu vaan tuppaa olemaan niin kallista että täytynee seuraavaksi tyytyä hieman edullisempaan italialaiseen kauneuteen :D

Sinne meni kuuraketit. Jos seuraavaks palais taas tuoreempaan. Brosnan on äijä!

Kunnon scifi-auto :D Omalla tavallaan ihan tyylikäs toki ja vanteet nyt ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia. Ei hyvä.

Tykkään noista Alfan vanteista ja esim Diablon tai F50:n vanteista siksi koska ne erottuu massasta eikä ole samanlaiset kun kaikilla muilla.

rieger-volkswagen-scirocco.jpg

Rumaksi on auto tuossa tuunattu, mutta tyttö näyttää aika kivalta...hmm...

edit:

Kunnon scifi-auto :D Omalla tavallaan ihan tyylikäs toki ja vanteet nyt ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia. Ei hyvä.

Tykkään noista Alfan vanteista ja esim Diablon tai F50:n vanteista siksi koska ne erottuu massasta eikä ole samanlaiset kun kaikilla muilla.

Jep - mun ongelma naistenkin suhteen on se, että tykkään vähän liian yleisesti hyvännäköisenä pidetyistä usein... :/

Olkoon teillä vaan autokuume, mutta mulla on jostain kumman syystä iskenyt tatuointikuume!
(ja nyt joku tulee sanomaan, että naisella ei oo suotavaa olla tatuointeja :D)

^ Tatuoinnit on turn-off... osta vaikka mieluummin uusi paita :D
Se ei vaan näytä hyvältä koko elämää vaikka hetken näyttäis.
Puhdas iho <3

Mua itseäni alkais jo viikon kuluttua ahdistamaan se, etten sais sitä pois... tai tietty sais, mutta paljon rahaa menis siihen.

^ Tatuoinnit on turn-off... osta vaikka mieluummin uusi paita :D
Se ei vaan näytä hyvältä koko elämää vaikka hetken näyttäis.
Puhdas iho <3
Hyppää seinään. Tatskat on naisella ehdoton turn-on. Joillekin tosin sopii paremmin kuin toisille, mutta ei ne ikinä huonoja ole ja niitä saa olla reiluhkostikin, ellei sitten mene tosi överiksi.

No makuasioitahan nämä on, mutta mä tykkään naisellisista naisista ja mun silmissä itsensä töhriminen on ensinnäkin vähän hölmöä ja toiseksi enemmän miehekästä kuin naisellista, joten vetää naista enemmän sinne jätkämäiseen suuntaan. Jokaisella on tietty oma tulkintansa asiasta ja toi on mullakin vaan se miten mä sen koen, eli en kirjoita noita juttuja ikäänkuin suurempina totuuksina.

Back
Ylös Bottom