Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Haista paska itella, 20e postikuluja kun paketti yli 100cm... Saatana ei se keppikään ollut kuin 101cm mikä kaverin piti mulle postittaa. Vittu pitääkö niiden kuljettaa niitä pitkiä pakettia jollain rekka-autolla tai junalla vai mikä saatana siinä on.

Haista paska itella, 20e postikuluja kun paketti yli 100cm... Saatana ei se keppikään ollut kuin 101cm mikä kaverin piti mulle postittaa. Vittu pitääkö niiden kuljettaa niitä pitkiä pakettia jollain rekka-autolla tai junalla vai mikä saatana siinä on.
Itellan sivulla sanotaan näin: "Paketin kuljetusmaksuun lisätään Suuri lähetys -lisäpalvelun maksu, kun sen yksikin ulottuvuus ylittää mitat 100 x 60 x 60 cm. "

Eli jos sulla on ohut keppi, niin otetaan paketti, jonka koko on 100 x 60 ja laitetaan 101 cm keppi sinne vinottain. Nyt toimii ja päästiin halvemmalla. Tadaa!

E: Ja jos vähän järkeä käyttää, niin ei sen tarvitse olla 60 cm leveä, vaan vähempikin riittää, mutta onhan se kiva vittuilla itellalle takaisin ja laittaa pieni kappale niin isoon lootaan kuin mahdollista.

ostin viikko sit auton. tänään vedin sit hirveä päin, ja pitänee alkaa remppahommiin. osu etujalkoihin, ja paskaksi menneellä peilillä ja muutamalla lommolla selvittiin. 100km/h vauhtia. Hirvi lensi vitun komeesti kyllä selällee ja juoksi metsään, kuitenki ei tällee opiskelijana hirveesti nappaa tollanen ylimääränen rahanmeno maalailun ja muun ropaamisen merkeissä.

ostin viikko sit auton. tänään vedin sit hirveä päin, ja pitänee alkaa remppahommiin. osu etujalkoihin, ja paskaksi menneellä peilillä ja muutamalla lommolla selvittiin. 100km/h vauhtia. Hirvi lensi vitun komeesti kyllä selällee ja juoksi metsään, kuitenki ei tällee opiskelijana hirveesti nappaa tollanen ylimääränen rahanmeno maalailun ja muun ropaamisen merkeissä.

Jälkiviisaus on helppoa, mutta 50-100 eurolla saa useimpiin autoihin sen hirvi-, palo-, varkausvakuutuksen...

jep. jotenkin asiantuntematon oon ollu, ku en ees tiedä onko tossa sellasta. Katsastuskonttorilla kysy et otatko kaskon ja mä olin et en ota kaskoa, ei tainnu nyt sitte tulla mitää hirvivakuutustakaa sitten.

Olo on sellanen et toivon et oisi osunu puol metriä keskemmälle, muutenkin menee helvetin huonosti ja nyt sitten viel tää. mä en jaksa aina tätä!

noh rahalla selvii mut ku ei ois rahaa ni sit vituttaa.

Noh, kaikkipa alko siitä ku eräänä päivänä tulin puntilta kotiin ja unohdin toisen shakerin pesemättömänä huoneeni pöydälle lojumaan. Siihen se sit tais muutamaks viikoks unohtuu, ku käytin aina toista shakeria. Siihen se sitte jäi nököttämään ja alkuviikosta jo olin haistavinani karmeen paskan hajuu täs huoneessa. No sitte tänää justii vartti sitte se samanen paskan haju leijaili taas sieraimiin. Ei siinä muutaku, kelasin et kissa on vääntäny paskat tänne huoneesee. No tutkin sängyn aluset ja vaatekaapit. Sitte katse osu siihen sheikkeriin ja eiku nenää vähän lähemmäs nii paskan haju senkus voimistu. Samallainen haju lähti ku ois sekottanu sianraadon ja kunnon krapulapaskat keskenää ja jättäny hautumaan johki kammioon. Tuli muuten vedet silmistä js pala nous kurkkuun ku sitä haisto. No ei siinä muutaku tiskaamaan se ja thats it. Mut nyt vittu sit haisee koko kämppä joltain kaatikselta ja ei pysty alkaa nukkumaankaa, ku paskanhaju sulattaa aivot. No opinpahan sen, et pesen sheikkerin täst lähin jo pukkarissa salilta lähtiessä :hyvä:

Noh, kaikkipa alko siitä ku eräänä päivänä tulin puntilta kotiin ja unohdin toisen shakerin pesemättömänä huoneeni pöydälle lojumaan. Siihen se sit tais muutamaks viikoks unohtuu, ku käytin aina toista shakeria. Siihen se sitte jäi nököttämään ja alkuviikosta jo olin haistavinani karmeen paskan hajuu täs huoneessa. No sitte tänää justii vartti sitte se samanen paskan haju leijaili taas sieraimiin. Ei siinä muutaku, kelasin et kissa on vääntäny paskat tänne huoneesee. No tutkin sängyn aluset ja vaatekaapit. Sitte katse osu siihen sheikkeriin ja eiku nenää vähän lähemmäs nii paskan haju senkus voimistu. Samallainen haju lähti ku ois sekottanu sianraadon ja kunnon krapulapaskat keskenää ja jättäny hautumaan johki kammioon. Tuli muuten vedet silmistä js pala nous kurkkuun ku sitä haisto. No ei siinä muutaku tiskaamaan se ja thats it. Mut nyt vittu sit haisee koko kämppä joltain kaatikselta ja ei pysty alkaa nukkumaankaa, ku paskanhaju sulattaa aivot. No opinpahan sen, et pesen sheikkerin täst lähin jo pukkarissa salilta lähtiessä :hyvä:

Jotkut protskulitkut on sellaisia, että vaikka nopeasti viruttaisit niin saattavat alkaa haista paskalle. Positiivinen yllätys oli Star Nutritionin Gainer pro mansikka. Ei haise koskaa muuta kuin mansikalle. Varmaan hyvät lisäaineet. :D

Jotkut protskulitkut on sellaisia, että vaikka nopeasti viruttaisit niin saattavat alkaa haista paskalle. Positiivinen yllätys oli Star Nutritionin Gainer pro mansikka. Ei haise koskaa muuta kuin mansikalle. Varmaan hyvät lisäaineet. :D

Juu, tällä hetkellä on Leaderin perusheraa. Enskerralla kyl ostan pikkasen parempaa :P sori ot:david:

Vittu mitä paskaa olla työttömänä. Lähemmäs kymmenen hakemusta vetämässä ja ainoot paikat mihin on päässy edes haastatteluun on kolme vuokravitunfirmaa. Niihinkin soitellut perään kun ei mitään kuulu ja aina jotain turhanpäivästä lässytystä. Ei saatana. Sanoisvat edes suoraan mistä se mun työnhaku niin kivistää kun ei mihinkään kelpaa niin osais sitten näytellä parempaa ihmistä ja saisi edes vittu töitä jostain. No harwallilta tuli kesätöistä sähköpostia että on yli 600 hakijaa niin ymmärrän jos ei se nyt just satu mun kohalle natsaamaan mut voi kyrpä oikeesti. Rahatilanne on niin pahasti miinuksella ettei mitään rotia. En kyllä poistu kotoa enää mihkään muualle kun kauppaan että on varaa edes siihen vuokraan ja safkaan. Vittu.

vituttaa ku en tuu toimee ees mutsinkans!

Ephemeral, Kyl joku duuni siulle natsaa ku vaan jaksat yrittää! ja duuni ku duuni (paitsi puh.myynti) ni kannattaa vaa pyrkii ja ottaa paikka vastaa vaikka olisi paska! Aina voit ettiä uutta tai vaihtaa työpaikkaa!

itel viime kesän... Hain 20 pääsin yhteen todella paskaan ja siellä 1kk ja hain sinä aikana 15 paikkaa ja sain "hyvän" duunin ja oon siellä vieläkin...

Ei jumalauta. Ihan hyvin alkanu päivä on mennyt pikakiidolla päin persettä. Entinen työpaikka näyttää nyt kynsiään oikein olan takaa, voi saatana!!!!!

Vittu mitä paskaa olla työttömänä. Lähemmäs kymmenen hakemusta vetämässä ja ainoot paikat mihin on päässy edes haastatteluun on kolme vuokravitunfirmaa. Niihinkin soitellut perään kun ei mitään kuulu ja aina jotain turhanpäivästä lässytystä. Ei saatana. Sanoisvat edes suoraan mistä se mun työnhaku niin kivistää kun ei mihinkään kelpaa niin osais sitten näytellä parempaa ihmistä ja saisi edes vittu töitä jostain. No harwallilta tuli kesätöistä sähköpostia että on yli 600 hakijaa niin ymmärrän jos ei se nyt just satu mun kohalle natsaamaan mut voi kyrpä oikeesti. Rahatilanne on niin pahasti miinuksella ettei mitään rotia. En kyllä poistu kotoa enää mihkään muualle kun kauppaan että on varaa edes siihen vuokraan ja safkaan. Vittu.
Ompas tutun kuulosta. Itellä inssinpaperit ja missään ei oo mitään töitä. Ei edes siivoomaan pääse saatana.

Tänään laukes keula mun maastopyörästä, samalla huomasin takavaihtajan vaijerin rispaantumisen. Noh, eipä oo varaa korjata kumpaakaan. Eipä juuri taas vituta..

Paskaa duunia, paskalla palkalla. Mitä muuta vois ihminen toivoa?

Okei. Jos ei inssinpapereilla pääse edes siivoomaan niin mä voisin sit ihan yhtä hyvin ampua itteni samantien. Voi vittu mitä paskaa..

Alkaa jotenkin kypsyttää tuo talvi, pakkanen ja lumisade. Tulis jo se helevetin kesä. Kirjaimellisesti.

Okei. Jos ei inssinpapereilla pääse edes siivoomaan niin mä voisin sit ihan yhtä hyvin ampua itteni samantien. Voi vittu mitä paskaa..

Kyllä niillä siivoomaan pääsee. Jätät vaan mainitsematta että oot insinörtti. Kuka haluaa palkata insinöörin siivoomaan? Ei kukaan, koska lähdet pois kahen viikon päästä kun löydät jotain muuta hommaa. Ja muutenkin, sori vaan, jos "kouluja" käyny ihminen kyselee jotain duunarinhommia, niin se kuulostaa aina siltä, että "nyt on jotain pielessä, mitä vittua se tämmösiä hommia kyselee"...

Back
Ylös Bottom