Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellan sivulla sanotaan näin: "Paketin kuljetusmaksuun lisätään Suuri lähetys -lisäpalvelun maksu, kun sen yksikin ulottuvuus ylittää mitat 100 x 60 x 60 cm. "Haista paska itella, 20e postikuluja kun paketti yli 100cm... Saatana ei se keppikään ollut kuin 101cm mikä kaverin piti mulle postittaa. Vittu pitääkö niiden kuljettaa niitä pitkiä pakettia jollain rekka-autolla tai junalla vai mikä saatana siinä on.
ostin viikko sit auton. tänään vedin sit hirveä päin, ja pitänee alkaa remppahommiin. osu etujalkoihin, ja paskaksi menneellä peilillä ja muutamalla lommolla selvittiin. 100km/h vauhtia. Hirvi lensi vitun komeesti kyllä selällee ja juoksi metsään, kuitenki ei tällee opiskelijana hirveesti nappaa tollanen ylimääränen rahanmeno maalailun ja muun ropaamisen merkeissä.
Noh, kaikkipa alko siitä ku eräänä päivänä tulin puntilta kotiin ja unohdin toisen shakerin pesemättömänä huoneeni pöydälle lojumaan. Siihen se sit tais muutamaks viikoks unohtuu, ku käytin aina toista shakeria. Siihen se sitte jäi nököttämään ja alkuviikosta jo olin haistavinani karmeen paskan hajuu täs huoneessa. No sitte tänää justii vartti sitte se samanen paskan haju leijaili taas sieraimiin. Ei siinä muutaku, kelasin et kissa on vääntäny paskat tänne huoneesee. No tutkin sängyn aluset ja vaatekaapit. Sitte katse osu siihen sheikkeriin ja eiku nenää vähän lähemmäs nii paskan haju senkus voimistu. Samallainen haju lähti ku ois sekottanu sianraadon ja kunnon krapulapaskat keskenää ja jättäny hautumaan johki kammioon. Tuli muuten vedet silmistä js pala nous kurkkuun ku sitä haisto. No ei siinä muutaku tiskaamaan se ja thats it. Mut nyt vittu sit haisee koko kämppä joltain kaatikselta ja ei pysty alkaa nukkumaankaa, ku paskanhaju sulattaa aivot. No opinpahan sen, et pesen sheikkerin täst lähin jo pukkarissa salilta lähtiessä :hyvä:
Jotkut protskulitkut on sellaisia, että vaikka nopeasti viruttaisit niin saattavat alkaa haista paskalle. Positiivinen yllätys oli Star Nutritionin Gainer pro mansikka. Ei haise koskaa muuta kuin mansikalle. Varmaan hyvät lisäaineet. :D

Ompas tutun kuulosta. Itellä inssinpaperit ja missään ei oo mitään töitä. Ei edes siivoomaan pääse saatana.Vittu mitä paskaa olla työttömänä. Lähemmäs kymmenen hakemusta vetämässä ja ainoot paikat mihin on päässy edes haastatteluun on kolme vuokravitunfirmaa. Niihinkin soitellut perään kun ei mitään kuulu ja aina jotain turhanpäivästä lässytystä. Ei saatana. Sanoisvat edes suoraan mistä se mun työnhaku niin kivistää kun ei mihinkään kelpaa niin osais sitten näytellä parempaa ihmistä ja saisi edes vittu töitä jostain. No harwallilta tuli kesätöistä sähköpostia että on yli 600 hakijaa niin ymmärrän jos ei se nyt just satu mun kohalle natsaamaan mut voi kyrpä oikeesti. Rahatilanne on niin pahasti miinuksella ettei mitään rotia. En kyllä poistu kotoa enää mihkään muualle kun kauppaan että on varaa edes siihen vuokraan ja safkaan. Vittu.
Sanos muuta...Alkaa jotenkin kypsyttää tuo talvi, pakkanen ja lumisade.
Okei. Jos ei inssinpapereilla pääse edes siivoomaan niin mä voisin sit ihan yhtä hyvin ampua itteni samantien. Voi vittu mitä paskaa..