Itse oon tehnyt aikaisemmin tässä ketjussa mainittuja NS-abseja:
Tuo ongelma pystypunnerruksessa ei kyllä käy oikein omaan järkeen. En muista että mulla olisi koskaan jäänyt toisto kesken jos oon saanut sen kunnolla pään yläpuolelle. Alkuvaihehan on nostossa kaikkein raskain.
Maastavedossa voi kyllä hyvin pitää pienen tauon ja/tai korjata otetta toistojen välillä. Pieni tauko on sitä paitsi paljon parempi kun että lähdettäisiin suoraan pompusta seuraavaan toistoon.
Mitä vatsojen treenaamiseen tulee, tein itse kethnaabin versiossa mainittuja NS-abseja. Toimi erittäin hyvin, ja pidän edelleen kyseistä liikettä yhtenä parhaista vatsojen treenaamisessa. Suoritus menee niin, että ns. vatsapenkissä tehdään n. 45 asteen kulmassa istumaannousuja mahdollisen lisäpainon kanssa. Juju on siinä, että alaspäin mentäessä pidetään vaakatasossa 5sec pituinen staattinen vaihe. Toistoja 3x5 joka treeni.
Tuo ongelma pystypunnerruksessa ei kyllä käy oikein omaan järkeen. En muista että mulla olisi koskaan jäänyt toisto kesken jos oon saanut sen kunnolla pään yläpuolelle. Alkuvaihehan on nostossa kaikkein raskain.
Maastavedossa voi kyllä hyvin pitää pienen tauon ja/tai korjata otetta toistojen välillä. Pieni tauko on sitä paitsi paljon parempi kun että lähdettäisiin suoraan pompusta seuraavaan toistoon.
.