Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten kun alotatte uutta kiertoo niin lisäättekö vaan liikkeisiin sen 2,5-10kg, vai lasketteko maximit uudestaan?
Aika roinaaja ku meinaa kymmenellä kilolla parantaa just tehtyjä sarjaenkkoja 2 kuukaudes (tai oikeastaan 2 viikossa)! Mun mielest kätevintä on se, et merkkaa johki vihkoon ne kunkin toistoalueen vikat sarjat tyyliin "meni helposti" tai "epäonnistui" tjsp. Sit voi ens kierrol lisätä niihin helppoihin sen 2,5kg lisää ja pitää samoissa ne mikkä epäonnistui... Ku mulla ainaki kävi niin, että vaikka maxit olin testannu niin kulmasoudus ja habaliikkeis jäi parista kohti toistoja uupumaan :( Enoo varma mistä johtu, mutta liittynee varmaankin tohon treenin yhteisrasitukseen joka söi sit tehoja verrattuna aikasemmin suoritettuun testiin.Mitäs mieltä porukka on voiko normipenkin ja kapean penkin kummatkin ottaa samaan treeniin? Penkissä tuntuu kehitystä tulevan ja uusi ojentajaliike pitäisi saada ranskalaisen punnerruksen tilalle. Dippiä en pysty tekemään, koska koko liike sattuu rintalastaan.
Mitäs mieltä porukka on voiko normipenkin ja kapean penkin kummatkin ottaa samaan treeniin? Penkissä tuntuu kehitystä tulevan ja uusi ojentajaliike pitäisi saada ranskalaisen punnerruksen tilalle. Dippiä en pysty tekemään, koska koko liike sattuu rintalastaan.
Mitäs mieltä porukka on voiko normipenkin ja kapean penkin kummatkin ottaa samaan treeniin? Penkissä tuntuu kehitystä tulevan ja uusi ojentajaliike pitäisi saada ranskalaisen punnerruksen tilalle. Dippiä en pysty tekemään, koska koko liike sattuu rintalastaan.
olen nyt vetänyt HST:n 6 viikon sarjan ja tuloksia on nähtävissä.
MUUTAMA KYSYMYS HERÄSI VIELÄ:
- Olisin vielä kysynyt et millaisia liikkeitä olette vetäneet per kerta. Onko 10 liikettä liikaa/liian vähän/sopivasti?
- Missä järjestyksessä liikkeet?
- Mulla vatsa kasvoi, joten kysynkin et mitä liikkeitä olette tehneet keskivartalolle?
KIITOS!
Monesta löytyy kyl eri/vääriä versioita/ohjeita...
niin siis teitkö kaikki kuus viikkoa 15 toistoa.tarkotushan on että ekat kaks viikkoa 15 toistoa,seuraavat kaks 10 toistoa ja seuraavat kaks viis toistoa,progression ja sarjamäärien pysyessä samana
Mites onko porukka syklitelly hst:n kanssa? Ajattelin, että jos nuo 15 toiston viikot ois miinuksella ja loput vetelis plussilla. Onko kellään tämmösestä kokemuksia? Tuntuu muutenkin, että suurimmat kehitykset tulee aina noilla 10:n ja 5:n toiston viikoilla
viime viikolla tuli yks sykli täyteen. alottaessa kehon koostumus: paino 75,3kg, rasva% 13,9, luustoliha% 42,9. jälkeen: paino 74kg, rasva% 9,8, luustolihas% 45,1. ja ennätyksiä tuli.
Millaisilla liikkeillä muuten menit ohjelman läpi ja ilmeisesti melko maltillisilla miinuksilla?