Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Meta title: 💥 Ufot, aikamatkustus, valonnopeus & elämä muilla planeetoilla – universumin isoin what the hell -keskustelu

Meta description: Keskustelua avaruuden mysteereistä, teorioista, tieteestä ja spekulaatioista – mitä tiedetään, mitä arvellaan ja mikä kiehtoo eniten?**

Mua kiinnostais muitten mietteet aiheista kuten ufot,aikamatkailu,elämä muilla planeetoilla ja kulkeminen valon nopeudella,toiset ulottuvuudet jne.
Mä itte oon esimerkiksi miettinyt et jos nyt sais kehitettyä jonkun ydinreaktorilla toimivan moottorin jolla pystyis kulkea valon nopeudella avaruudessa ni entäs sitten tielle osuvat kivi hiukkaset ja puhumattakaan isommista kivistä ja asteroideista?
Ajattelin lähinnä vaan jos pitäis löytää älyllistä elämää universumista ni pitäis pystyä kulkea valon nopeudella tai horroksessa,pidentää elin ikää,geeni manipuloida ihmisiä jotka kestää säteilyä jne.

[mod]Tämä ketju saa vakavia ja mielenkiintoisia piirteitä hieman myöhemmin, kunhan alun hämmästelijät pääsevät sanomastaan.

Eli jatkakaa vain lukemista!

T Termis[/mod]

image.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Massallinen kappale ei voi saavuttaa valonnopeutta. Jos kuitenkin ajatusleikkinä kuvitellaan, että keksit jetpakin, millä lennät valon nopeutta, olet perillä (omasta mielestäsi) samalla hetkellä kuin lähdit matkaan.

Saisinko jostain samat setit uudeks vuodeks? Aika hyvä meno :D

Massallinen kappale ei voi saavuttaa valonnopeutta. Jos kuitenkin ajatusleikkinä kuvitellaan, että keksit jetpakin, millä lennät valon nopeutta, olet perillä (omasta mielestäsi) samalla hetkellä kuin lähdit matkaan.

Ei ole, ei valo ihan niin nopeaa kulje. Mut mulle kans näitä tabuja, viina ei saa ihan näin hienosti päätä sekaisin.

Joskus sain lasaretissa aivan saatanan hyvät dropit. Jotain opiaatteja. Oli aikalailla samat fiilikset.

Ei se nyt ihan noin mene, riippuu nimittäin etäisyydestä tietenkin. Jos johonkin on etäisyyttä vaikka viisi valovuotta niin valonnopeudella sinne kestää silloin matkata viisi vuotta. Ja sitten joukkoon sekoittuu vielä aikavääristymät jotka toimivat jokseenkin niin että valonnopeutta kulkevassa aluksessa aika tuntuu kuluvan normaalisti, mutta aluksen ulkopuolella aika kuluu huomattavasti nopeammin.

Esim. päätät kokeilla heittää aluksellasi sellaisen viiden valovuoden rallin valonnopeudella, lähdet matkaan vuonna 2011 ja sulla kestää viisi vuotta matkata tuo reissu, mutta oikeesti palaatkin takaisin kotiin joskus vuonna 30000 :)

Siis mitä helvettiä??? Nyt meni toi aikavääristymä kyllä niin pahasti ohi ettei mitään rotia :lol2: :lol2:

Ei se nyt ihan noin mene, riippuu nimittäin etäisyydestä tietenkin. Jos johonkin on etäisyyttä vaikka viisi valovuotta niin valonnopeudella sinne kestää silloin matkata viisi vuotta. Ja sitten joukkoon sekoittuu vielä aikavääristymät jotka toimivat jokseenkin niin että valonnopeutta kulkevassa aluksessa aika tuntuu kuluvan normaalisti, mutta aluksen ulkopuolella aika kuluu huomattavasti nopeammin.

Eikös nimenomaan valonnopeutta liikkuvan havaitsijan aika pysähdy? Toisinsanoa, tähdeltä A on tähdelle B matkaa valovuosi. Pertti lähtee valonnopeudella matkalle tähdeltä A tähdelle B. Samalla hetkellä kun Pertti painaa kaasun pohjaan, hän huomaa olevansa tähdellä B. Tähdellä A olleiden sivustaseuraajien mielestä aikaa kului vuosi.

Nyt Nyt on toisenlaiset sienet kyseessä, eihän tässä nyt kuolemaa haluta.

No en nyt olisi ihan varma. Luulen välillä pääseväni ihan käsittämättömille taajuuksille ihan selvinkin päin tai viinalla. Jopa tosi lähelle kosmosta, mutta nämä jutut menee jo senkin yli, joten kuvittelen, että nämä salaisuudet ei aukene kunnolla kuin tuonpuoleisessa. Ja sinne kyllä kaikki keritään, ei luulisi kiire olevan...

Perkele, olen miettinyt aivan samaa kuin bulkkiviikinki, harmi vain että omasta ydireaktoristani puuttuu vielä uraania, muuten alkas olla valmista. Olemmehan vain pelinappuloita ja riistaa tässä universumissa, joten suosittelen aloittamaan selittämättömän matkasi täältä: http://paranormaaliblogi.net/
Älyllistä elämää on vaikea löytyy, jopa näköjään täältä foorumilta :D

Back
Ylös Bottom