Nykyään nuo mökit pitääkin olla jopa paremmin varusteltuja kuin omakotitalot... Itse kun en mökkiä hommaa, niin halusin nimenomaan sen puulämmitteisen saunan. Siihen voi ottaa intregroidun padan, mutta ei todellakaan niin että vedenlämmitys on sen varassa. Sitä voi käyttää jos siltä tuntuu tai jos joskus sitä sähköä laskutetaan pörssihinnan mukaan, niin voi olla joulusauna pikkusen kallis huvi sähkökiukaalla kun ulkona on -30 astetta. No ei tuo säästö ole se juttu puulämmitteisessä saunassa, siinä vaan on itselle se saunan lämmitys puoli saunomista ellei vähän enemmänkin.
Ja mitä tulee kiehuvaan pataan, niin se tosiaan on kuuma ja sen kanssa saa olla varovainen aikuinenkin. Mutta ei se lapsen ammeen vesi sen kuumemmaksi tule itse sekoittaen kuin sekoittajasta laskien. Ainahan se on KOKEILTAVA että se on sopivaa. Eli tuohonkin nyt sitten pikkusen sitä suhteellisuuden tajua.
Toisaalta nykypäivänä ihmiset on niin uusavuttomia, ettei varmaan edes pesuveden otto padasta onnistu ilman sairaalareissua...
Ja mitä tulee kiehuvaan pataan, niin se tosiaan on kuuma ja sen kanssa saa olla varovainen aikuinenkin. Mutta ei se lapsen ammeen vesi sen kuumemmaksi tule itse sekoittaen kuin sekoittajasta laskien. Ainahan se on KOKEILTAVA että se on sopivaa. Eli tuohonkin nyt sitten pikkusen sitä suhteellisuuden tajua.
Toisaalta nykypäivänä ihmiset on niin uusavuttomia, ettei varmaan edes pesuveden otto padasta onnistu ilman sairaalareissua...