WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Prkl, olipahan tempaus. Olisikohan tullut sormilukolla? Saisi Mendes kilpailla enemmän, ettei jää vaan hirmutuloksia lähinnä salilla tekeväksi. Voin olla tietysti väärässä ja mies kilpailee P-Amerikassa aktiivisesti, heitin tämän vaan hänestä Pakkiksen kautta saamastani kuvasta.

Onkohan Salimi jo temmannut kun uhosi nostavansa uuden me:n aasian kisoissa?

Salimi jäi Aasian mestaruuskilpailuissa marraskuussa Guangzhoussa 440 (205+235) kiloon, mikä oli kylläkin superin voittotulos.

Mendesin salitulokset ja varsinkin nyt tuo tempaus ovat häkellyttäviä 20-vuotiaalta kaverilta, mutta mutta. Kisaillakin pitäisi, viimeistään vuoden 2011 loppupuolella, jos mielii Lontoon olympialaisten lavalle. Veikkaisin, että jenkit saavat miesten painoluokkiin kaksi nostajaa tai parhaimmassa tapauksessa kolme. Heidän omissa karsintakilpailuissahan menijät sitten lopullisesti ratkeavat, mutta ainakin 85-kiloisten "ME-rinnallevetäjä" Kendrick Farris on vahvoilla toiselle paikalle.

Olisihan siinä III maailmansodan tuntua, jos Lontoossa superraskaan sarjan voitosta kamppailisivatkin kaksikko Misha Kokljajev CCCP vs. Pat Mendes USA.:)

http://www.youtube.com/watch?v=uNmzj18YwEE

Ecuadorin 94kg huippunostajan reeniä!! hyvä pätkä!! Eduardon kyykky videoita on varmasti moni nähny, päälle 300kg on kaveri runnonut..
itse en ole täysin samaa mieltä siitä mitä valtaosa painonnostoihmisistä on mieltä ton kaverin tekniikasta.. siis paljon siinä on pielessä mutta en silti sano että se olis surkea(koska ei se sillon noita rautoja tekis!!).. ensinnäkin allemeno on loistava. vajoamaa ei tule paljon ja nosto on muutnekin linjassaan!! ite tykkään kattoa tota tekemistä.. kaveri on hirmukunnossa!!!

Ei ollut Mendesin nostossa sormilukkoa, mutta remmit oli. Olen kuullut että Chigisev on temmannut 220 remmeillä harjoituksissa. Itse veikkaan että Lontoossa superin voitosta kampailee Steiner ja Salimi.

kyllä 94kg on mun sarja. oli vaan sen verran pieni kisa etten tarkkaillu painoa..(ja mun mielestä se kisapuntari näytti selvästi enemmän kun liiton ja MM-kisojen puntarit.).. pitäs koittaa reenikaudella saada toi paino johonkin 98kg paikkeille ja siitä pudottas sit em-kisoihin ysineloseen..

Täytyy kyllä Miika sanoa että kehityksesi on ollut niin tuloksellisesti kuin myös ulkomuodollisesti hatunnoston arvoista :) Hieman on tuota "palaa" nykyään enemmän kuin vaikka silloin 2008 em-kisoissa. Kova työ palkitaan!

Miikalle ja Milkolle kovasti tsemppiä tulevaisuuteen!!! Pakko on udella, että paljon on nuorilla miehillä pituutta?

http://www.youtube.com/watch?v=l9TbvCb8I08

Miten painonnostosta tietävät kommentoisivat tämäntyylistä "tempausta"? Itse olen harjoitellut tempausta ja tämä tyyli tuntuisi helpoimmalta ainakin näin aluksi. Kysymys kuuluu vain, että onko tällä tavalla tempaisu järkevää vai jäävätkö tässä tyylissä tempaukset hyödyt käyttämättä? :) En ole siis kisoihin menossa, vaan käytän tempausta oman lajin apuliikkeenä.

http://www.youtube.com/watch?v=uNmzj18YwEE

Ecuadorin 94kg huippunostajan reeniä!! hyvä pätkä!! Eduardon kyykky videoita on varmasti moni nähny, päälle 300kg on kaveri runnonut..
itse en ole täysin samaa mieltä siitä mitä valtaosa painonnostoihmisistä on mieltä ton kaverin tekniikasta.. siis paljon siinä on pielessä mutta en silti sano että se olis surkea(koska ei se sillon noita rautoja tekis!!).. ensinnäkin allemeno on loistava. vajoamaa ei tule paljon ja nosto on muutnekin linjassaan!! ite tykkään kattoa tota tekemistä.. kaveri on hirmukunnossa!!!
ei teknisesti mitenkää loistava kaveri!?mutta voimanpaskaa on raakasti miehellä!!!lmiten saatas suomalaiseen painonnostoon myös voimaharjoittelu kuvioihin mukaan??nykysin paahdetaan liikkaa tekniiikan ja lajinostojen perään,perus voima se on joka jyllää painonostossakin.ei 200kg kyykyllä työnnetä 210kg!!!kyllä maksimi voimiltaan vahvin vie kirkkaimmat mitalit..

http://www.youtube.com/watch?v=YOVHt0WP2ig

suomalaista painonnostoa: Pirkkiön Janttu uransa huipulla!!

Hyvä kisa Jantulta Joensuun SM 1989 ja 347½ (152½+195) kilon yt oli hänen kaikkien aikojen ennätyksensä. Kauden aikana Janttu yritti useampaan otteeseen sekä Tapio Kinnusen tempauksen että Juhani Avellanin työnnön SE:n rikkomista. Tempaisi saman vuoden kesäkuussa Keravalla 82½-kiloisiin 155 kiloa ja veti uransa aikana 198 kiloa rinnalle pariinkin kertaan.

SM-lavalla -89 suorituksia oli kaikkiaan kahdeksan: tempaus 147½-152½x-152½-158½x ja työntö 185-192½-195-198x.

Sinclair-pisteissä tuo taitaa olla Jouni Grönmanin, Tapio Kinnusen sekä Juhani Avellanin jälkeen kautta aikojen neljänneksi kovin noteeraus Suomessa.

Back
Ylös Bottom