Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etukyykky on edelleen haussa (täytynee kotona yrittää harjanvarrella totutella),
Joo ei tartte vastata! Poistun kokonaan sivuilta kun näemmä ei ketään viitti reagoida kysymykseeni millään lailla..
:D:D
Kokeileppa vaikka eripituisia sarjoja tai eri liikkeitä käsille. Vaikea tohon on muuta neuvoa antaa. Ja jos oot aikasemmin treenannut vaan ojentajia ja hauiksia, ei ole mikään ihme että muut lihakset nyt kehittyvät huomattavasti nopeampaan tahtiin. Niin se vaan usein menee että kehitys hidastuu mitä pidemmälle päästään.
Aamupala 2 palasta ruisleipää, lounas on mitä koulussa on tarjolla, päivällinen on yleensä lautasmallin mukainen, iltapala 2-3 leipä siivua. Pitemmällä tähtäimellä olisi tarkoitus alkaa kasvattamaan lihaksia."Normaali" ruokavalio on omen havaintojeni mukaan keskivertosuomalaisella melko perseestä jos painonhallintaa ajatellaan. Siksi olis mukava kuulla lisää tuosta "normaalista" ruokavaliosta. Totuus on kuitenkin se, että nimen omaan ruokavalio on ylivoimaisesti merkittävin tekijä painonhallinnassa ja rasvanpoltossa. Liikunta tulee vasta kakkosena. Ilman liikkumista laihtuu, jos syö oikein, mutta kovallakaan liikkumisella ei laihdu jos syö päin persettä.
....
Aamupala 2 palasta ruisleipää, lounas on mitä koulussa on tarjolla, päivällinen on yleensä lautasmallin mukainen, iltapala 2-3 leipä siivua. Pitemmällä tähtäimellä olisi tarkoitus alkaa kasvattamaan lihaksia.
Aamupala 2 palasta ruisleipää, lounas on mitä koulussa on tarjolla, päivällinen on yleensä lautasmallin mukainen, iltapala 2-3 leipä siivua. Pitemmällä tähtäimellä olisi tarkoitus alkaa kasvattamaan lihaksia.
Vaikea sanoa, kun ei tunne taustoja tarpeeksi. Jos oot treenannut monia viikkoja putkeen ilman lepoviikkoa, syy voi olla vaikka siinä. Myöskään flunssaisena ei saa mennä treenaamaan - olisiko tässä syytä? Jotain jälkioireita? Mutta kuten sanoin, paha mennä vastaamaan mitään varmuudella, kun ei tunne taustoja. Suosittelisin, että menet ihan lääkäriin.Osaako joku vastata tähän ongelmaan?? Eli nyt muutama kk salia takana ja olen aloittanut "tosissaan" tekemään tätä hommaa ja ainoa este mitä tullu vastaan on olo salin jälkeen... Eli yleensä syke pysyy korkealla tunteja ja sydämen ylilyöntejä tulee USEIN, sykkeen vielä ymmärrän mutta noi ylilyönnit ei kuulosta kovin normaalilta ja tuntuu todella ilkeältä.
Kysyisin vaa stä että miksi pitäisi jakaa eri lihas ryhmät eri päiville? esim. jalat yhtenä päivänä ja yläkroppa yhtenä jne.. Onks siitä jotai erityistä hyötyä?![]()
Moi!
En oikein osannut käyttää hakua tästä aiheesta.. Mutta mietin, että jos vaikka teen klo 15 punttitreenin, syön palkkarit ja näin, mutta illalla mulla on kova aerobinen(jääkiekkotreenit ja juoksua), niin haittaako tämä jotenkin lihaskasvua/palautumista kun ei puntin jälkeen pääsekkään lepäämään(nukkumaan) ja päivän kalorit menee iltatreenien ansiosta miinukselle, mikä on ihan hyväkin, koska mulla on tavotteena laihdutus lihakset säilyttäen, kun en yhtään lisää lihaksia tarviis. Teen enemmän aerobista ja vähemmän punttia kuin ennen, aerobista melkein joka päivä, punttia n. 2 kertaa/vko.
Näin maalaisjärjellä olen tehnyt (vapaapäivinä kun voin itse päättää) aerobisen aamulla rasvanpolttoon, puntin illalla ja syönyt paremmin puntin yhteydessä, että lihas kasvais yöllä. Niin siis onko näitten järjestyksillä ja ruokailuajoilla mitään väliä?