Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
190kg "kulmasoutuja" tää penkkikeisari ainakin veteli. En mä kyllä kovin kauaa ala katella, jos se pistää monta sataa kiloa rautaa tankoon ja hajottaa/vääntää tangot. Aivan älytöntä settiä. Kyllä jengi jo hieman katteli ja naureskeli keskenään :E
Edit: Piti vielä lisätä, että mikäköhän järki tolla on edes tulla tollasille kaupallisille ns. fitness-saleille, jossa ei ole niitä turvarautoja ihan kaikille muutenkaan. Pakko paukuttaa jotain ihan järjetöntä treeniä, vieden ainoan turvarautahäkin kolmeksi-neljäksi tunniksi.
Aargh! :curs: Se on KUKA eikä ketä! Se on vain yksi henkilö!
Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta.
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D
Itsekään en käytä käsijarrua käytännössä ikinä.
Mitä komediaa tuossa nyt on? Leuanveto kun tuppaa olemaan yläkropan paras ja kokonaisvaltaisin liike. Kyllä mä mieluummin tekisin leukoja kuin pelkkää penkkiä, jos pitäs valita yks liike eikä se olisi maastaveto.
Ketä sä yrität huijata? :D Kyllä mä veikkaan, että me molemmat tehtäis penkkiä jos oikeasti tulisi valinta eteen.Mitä komediaa tuossa nyt on? Leuanveto kun tuppaa olemaan yläkropan paras ja kokonaisvaltaisin liike. Kyllä mä mieluummin tekisin leukoja kuin pelkkää penkkiä, jos pitäs valita yks liike eikä se olisi maastaveto.
Hän on vain yksi henkilö*

http://www.kotus.fi/index.phtml?s=1097Kotus sanoi:Kun ei puhuta määrähenkilöstä, pitäisi joka-lauseen yhteydessä kuitenkin käyttää se-pronominia.
Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta.
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. :D
Aargh! :curs: Se on KUKA eikä ketä! Se on vain yksi henkilö!

Näitä päiviä, ko VITUTTAA aivan tasan KAIKKI!
Mä en jaksa, halua tai viiti.
Mitä vitun järkeä on yhtää missää?! Ei yhtään mitään, niimpä.
Ja täällä sitä silti ollaan.....