Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

product_thumb.php

Tollanen mutta erivärinen, ei perkele edes googlen kuvahaku löydä kuvaa tosta väristä, joku nelisen vuotta vanha kello.

Ei taas hyvin pyyhi. Rahaa ei riitä olennaiseen; naisrintamalla ei toimintaa ollu pitkään aikaan;selkä vittuilee ja kännykkä meni paskaks.
Kohta räjähtävä deppis

190kg "kulmasoutuja" tää penkkikeisari ainakin veteli. En mä kyllä kovin kauaa ala katella, jos se pistää monta sataa kiloa rautaa tankoon ja hajottaa/vääntää tangot. Aivan älytöntä settiä. Kyllä jengi jo hieman katteli ja naureskeli keskenään :E

Edit: Piti vielä lisätä, että mikäköhän järki tolla on edes tulla tollasille kaupallisille ns. fitness-saleille, jossa ei ole niitä turvarautoja ihan kaikille muutenkaan. Pakko paukuttaa jotain ihan järjetöntä treeniä, vieden ainoan turvarautahäkin kolmeksi-neljäksi tunniksi.

Joku jolla pokka riittää vois käydä vetämässä sen tangon telineisiin kiinni vaikka jollain kuormaliinoilla. Ei liikkuis senttiäkään eikä tarttis sit penkkikeisarin selkä vääränä kantaa montaa sataa kiloa tankoon. Säästyis rautaa muillekin.

Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta. :hyper:
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D

Mitä komediaa tuossa nyt on? Leuanveto kun tuppaa olemaan yläkropan paras ja kokonaisvaltaisin liike. Kyllä mä mieluummin tekisin leukoja kuin pelkkää penkkiä, jos pitäs valita yks liike eikä se olisi maastaveto.

Mitä komediaa tuossa nyt on? Leuanveto kun tuppaa olemaan yläkropan paras ja kokonaisvaltaisin liike. Kyllä mä mieluummin tekisin leukoja kuin pelkkää penkkiä, jos pitäs valita yks liike eikä se olisi maastaveto.

Mä tekisin keskitettyä hauiskääntöä.

Ketä sä yrität huijata? :D Kyllä mä veikkaan, että me molemmat tehtäis penkkiä jos oikeasti tulisi valinta eteen.

Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta. :hyper:
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D

Ainakin erittäin aktiivinen kiipeilijä/vuorikiipeilijä kaverini tekee enimmäkseen noita veto- ja erityisesti leuanvetoliikkeitä puntilla lajiharjoitteluna. Eli pääasiallisesti sitä ruhonsa ylös raahaamista ja otteen pitävyyttä harjoittelee, jos olen oikein käsittänyt.
Noita treeniaikoja ja taukojen pituuksia en osaa kommentoida mitenkään, kun en sen paremmin tunne reeniä.

Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. :D

Voima palautuu vasta yli kolmen minuutin palautustauon jälkeen, joten ala itsekkin pitämään vähintään niitä 2-3min taukoja perusliikeiden sarjojen välissä, niin voit kehittyäkkin vähän.

Eristävillä pumppiliikkeillä voi valillä jättää tauot kokonaan pois ja tehdä niitä supersarjojakin, mutta leuanveto ei ole mikään pumppiliike.

Näitä päiviä, ko VITUTTAA aivan tasan KAIKKI!
Mä en jaksa, halua tai viiti.
Mitä vitun järkeä on yhtää missää?! Ei yhtään mitään, niimpä.
Ja täällä sitä silti ollaan.....

Jos nyt negatiivisia asioita pitäisi tieten tahtoen tuoda esille, niin listassa olisi:
1. Rahanahne ex-vaimo, joka tahtoisi tyttären joululahjat jo nyt, jotta pääsisi ryöstämään mahdolliset sukulaisten lähettämät rahakuoret. Ei siinäkään vielä mitään, että raha kelpaa, mutta kun se menee aina kaikkeen turhimmasta turhimpaan paskaan.
2. Minusta ei tullut taaskaan lottomiljonääriä. Täytyy vieläkin jatkaa rahvaanomaisissa töissä tinttitukkien keskellä.
3. Olen iso, mutta vähävoimainen ja se joskus nolottaa.
4. Joululahjaksi ostamani karkit vetävät puoleensa liiaksi.

Back
Ylös Bottom