Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä, keltaisella audi TT:llä ajelee.

No ilmankos porukka niin kovasti kaveria moittii, normia suomalaista kateutta siis ku toinen pukkaa +500kg penkistä ja ajelee vielä sporttisella coupe Audilla....... :D:D:D

Oma saamattomuus. Miten helvetin vaikeeta se voi olla alottaa tenttiin lukeminen ajoissa, eikä sinä vikana iltana?

Ahaa. +500kg penkkikeisari on siis rantautunut Olariumiin. Mä en osannu yhdistää, että nää on yksi ja sama henkilö. Annettiin kaverin kanssa jo sille nimeksi Avaruusasema-Jonne, kun sillä oli kaikenmaailman remmejä ja vöitä roikkumassa kyykkyhäkissä, joten se näyttää aikamoiselta asemalta. Jotain loppuojennuksen tapaisia se siinä aina tekee pari tuntia. Tänä aikana tietysti ihan turha itse tehdä siinä esim. kyykkyä ym. :-)

Oma saamattomuus. Miten helvetin vaikeeta se voi olla alottaa tenttiin lukeminen ajoissa, eikä sinä vikana iltana?

Sama, tässä pari päivää sitten oli ihan normikokeet (suht vaikeet) ni lukemista oli 20 sivua ja eiköhän pitäny lukee siitä puolet viimesenä iltana. Esim. jos lauantaina olis ollu koe niin hyvin olisin voinu lukee maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina alueen kunnolla läpi.

Kysykää nyt prkl siltä audi mieheltä että onko ikinä pakkotoisto forumilla käynyt :)
Saa tulla itse puolustaan treenimetodejaan ku alkaa menee jo ihan henkilöpalvonnaksi tää homma :hyvä:

suomalaista sisua....vai kateutta?

Sama, tässä pari päivää sitten oli ihan normikokeet (suht vaikeet) ni lukemista oli 20 sivua ja eiköhän pitäny lukee siitä puolet viimesenä iltana. Esim. jos lauantaina olis ollu koe niin hyvin olisin voinu lukee maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina alueen kunnolla läpi.

Raskas koealue on raskas...

Noh jos ajattelisi sen verran pidemmällä tähtäimellä, että olisi varannut jatkolentoihin yms muihin aikatauluihin sen puolen tunnin jouston niin ei olisi noita ongelmia? :)

Siis se oli Finskin oma jatkolento, varasin suoraan Lontoo-Turku. Ei sinänsä ollut pelkoa myöhästyä itse jatkolennolta, mutta tavaroiden suhteen Finnair kyllä mokasi. HEIDÄN olisi pitänyt varata enemmän sitä aikaa, ei mun tai muiden asiakkaiden.

Asia on kuitenkin ihan ok jo, tavarat kuljetettiin mutsin osoitteeseen tänään ja odottavat mua siellä.

Edit.
Mitä tulee jurouteen, niin en kyllä yhtään käsitä, miten joku voi tykätä yrmynä kulkemisesta... Luulisi sen olevan hirveän raskastakin! Mä en koe olevani feikki, vaikka hymyilen paljon, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaiken kaikkiaan tosi avoin ihminen. Tykkään olla tällainen, elämä on paljon hauskempaa :) Puhumattakaan siitä, miten paljon hyödyllisiä kontakteja olen onnistunut luomaan ja miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.

Kerran olin kaverin kanssa salilta lähdössä pois ja kaveri istui tyhjän pukukopin penkillä, päätin näyttää hänelle jännän kolikkotempun. Koska tempussa oli tärkeää että katsoja näkee kolikon ylhäältäpäin polvistuin hanen eteensä kuin ritari ja pidin kolikkoa kahdella kädellä kiinni edessäni kuin sormusta mutta ennen kun ehdin aloittaa tempun, astui pukukoppiin sisään yksi salin karjuista ja oli siinä vähän naurussa pidättelemistä.. Näytin tempun kaverille sitten myöhemmin

Edit.
Mitä tulee jurouteen, niin en kyllä yhtään käsitä, miten joku voi tykätä yrmynä kulkemisesta... Luulisi sen olevan hirveän raskastakin! Mä en koe olevani feikki, vaikka hymyilen paljon, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaiken kaikkiaan tosi avoin ihminen. Tykkään olla tällainen, elämä on paljon hauskempaa :) Puhumattakaan siitä, miten paljon hyödyllisiä kontakteja olen onnistunut luomaan ja miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.

Ei se ole ollenkaan raskasta!
Kaikki eivät ole luonteeltaan peruspositiivisia. Totta kai asiakaspalveluduunissa oon kohtelias ja hymyilevä, mutta miksi siviilielämässä pitäisi kulkea suu korvasta korvaan, jos ei vain ole sellainen?
En tietenkään väitä, että ylipirteät 24/7 hymyilevät ihmiset ovat feikkejä :D Itse koen vain sellaiset henkilöt ärsyttävinä.
Itse tykkään olla tällainen yrmy ja sulkeutunut.

miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.

Miten tollanen peruspositiivinen ihminen vierailee tässä threadissä päivittäin kertomassa tarinoita? ;)

Miten tollanen peruspositiivinen ihminen vierailee tässä threadissä päivittäin kertomassa tarinoita? ;)

Alyssa purkaa sen pahan olon ja vitutuksen tänne, ja painaa taas iloisena menemään pitkin poikin. Sitten tulee taas vitutus, tänne purkamaan ja taas on aurinko auvoinen elämässä, ja menoksi....

Itse tykkään olla tällainen yrmy ja sulkeutunut.

Njoo, jokainen tavallaan :)

Enkä edes, liioittelua. Eikä peruspositiivisuus tarkoita sitä, ettei ikinä mikään vituttaisi. Se olisi jo epäluonnollista... Yleisesti ottaen mulla on kuitenkin enemmän iloisia kuin vituttavia hetkiä ja jaksan kyllä hymyillä, vaikka asiat eivät menisikään ihan putkeen.

Mä oon kyllä yksi saamaton paska. Siis maailmasta ei varmaan löydy yhtä toista laiskaa ja saamatonta ihmistä. Niin ja oon kyllä alhainen ja surkea muutenkin. Mut pitäisi ruoskia julkisesti, laittaa kiinni johonkin jalkapuuhun, pakottaa ryömimään naamallani paskassa, paloitella ja syöttää palaset variksille ja tautisille koirille. Se olisi mulle ihan oikein.

Tämä tapahtui autokaupungin tehtaan omalla salilla jossa olin kaverin kanssa treenailemassa. Puolituttu vanhempi "veikko" tuli meidän jälkeen salille ja kyseli että
missäs se sun kaveris on kun ei näy täällä johon vastasin että tuolla se on ottamassa keinorusketusta solariumissa... johon "veikko" rähähti nauruun ja tuumasi
että mitä h..vettiä se siellä tekee, ku sehä on niin kapia sälli ettei ne säteet siihen osu...

Back
Ylös Bottom