Käytiin tänään tutustumassa luokan kanssa (AMK) erääseen teollisuuden yritykseen, ja siinä olisi varmasti todella hyvä kesä- tai vakityöpaikka jos vain sattuisi sisään pääsemään. Esittelijä sanoi että hakemuksia tulee aina ennen kesää noin kolme kansiota. Noh, tämä ei vielä vituttanut, mutta kun tää äijä kysyi että "onko teidän luokalla yhtään naista, sanokaa sille että laittaa hakemusen tulemaan niin sisäänpääsy on varmaa". VOI VITTU SANON MINÄ! Mitä vitun tasa-arvoa se sellainen on että otetaan töihin vain koska edustaa tiettyä sukupuolta?? Sama kuin valittaisiin vaikkapa kenkien tai housumallin mukaan töihin.
Eikö osaaminen muka merkkaa mitään? Miksei sisään oteta pätevintä/sopivinta tyyppiä? Mukana yritysvierailulla olivat vaan nämä aktiivisimmat tapaukset. Tämä nainen ei edes vaivautunut tulemaan mukaan esittelyyn, ja muutenkin on sellanen että tunneilla istuu mielummin facebookissa kuin tekisi annettuja tehtäviä. Sitten jos tällainen pääsee suorilta töihin vain koska on nainen, niin palaa mulla ainakin käpy ihan kokonaan. KIITOS JA MOI!
Eikö osaaminen muka merkkaa mitään? Miksei sisään oteta pätevintä/sopivinta tyyppiä? Mukana yritysvierailulla olivat vaan nämä aktiivisimmat tapaukset. Tämä nainen ei edes vaivautunut tulemaan mukaan esittelyyn, ja muutenkin on sellanen että tunneilla istuu mielummin facebookissa kuin tekisi annettuja tehtäviä. Sitten jos tällainen pääsee suorilta töihin vain koska on nainen, niin palaa mulla ainakin käpy ihan kokonaan. KIITOS JA MOI!