Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa ja mut tekee äärimmäisen surulliseksi ihmisten ilkeys, välinpitämättömyys ja kapeakatseisuus. Erityisesti vituttaa suomalaiset rasistipaskat, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien yläpuolella ja voivansa noin vain sanoa, kuka ansaitsee elää ja kuka ei. Nämä tyypit varmaan jättäisivät pelkän ihonvärin takia auttamatta, mikäli näkisivät tummaihoisen pulassa (sanotaan nyt vaikka hakattuna katuojassa).

En ole mokuttaja, mutta uskon ihmisten olevan lähtökohtaisesti samanarvoisia. On surullista, että maailmassa on niin paljon itsekkäitä, ILKEITÄ ja ahdasmielisiä sikoja, jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Hävettää olla samaa rotua (ja usein samaa kansalaisuutta) sellaisten kanssa ja ällöttää hengittää samaa ilmaa.

Varmaan helpottaisi, jos kertoisit mistä tämä vitutus nyt kumpuaa eli onko siis kyseessä ihan joku konkreettinen asia johon vetoat vai tuliko tämä nyt vaan päähäsi vitutuksena ihan vaan yleisesti?

Monien asioiden summa, en nyt lähde tarkemmin erittelemään. Eksyin lukemaan vääränlaisia artikkeleita ja mielipiteitä... Tavallaan siis ihan oma vika, pitäisi vaan pysyä poissa sellaisilta sivuilta.

Monien asioiden summa, en nyt lähde tarkemmin erittelemään. Eksyin lukemaan vääränlaisia artikkeleita ja mielipiteitä... Tavallaan siis ihan oma vika, pitäisi vaan pysyä poissa sellaisilta sivuilta.

Meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Sehän on iso osa suvaitsevaisuutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan....

P.S Turha jännittää ettei tänne sopeutuisi. Samaa touhu, lumista ja kylmää.

Käsipainot voi laskea sievästikkin oli ne sitten kuinka isot tahansa, ennenkin sanonut sitä. Itse 90kg painavana pystyn ihan nätisti saattelemaan 60 kiloiset hanttelit maahan niin varmasti 140 kiloinen Ronniekin pystyy saattelemaan 90 kiloiset hanttelit nätisti jos haluaa.

Todistusaineistoa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sun on nyt huomioitava nyt se, että siihen ei välttämättä pysty jos olkapäissä ilmenee kipuja. Silloin se on vain turha riski, ja esim. Hulkki on tästä puhunut omalla kohdallaan.

Colemanilla taas ei ole mitään halua tai tarvettakaan laskea niitä käsipainoja hallitusti, vaikka siihen pystyisikin.

Silloin ei kyseistä liikettä tehdä jos kipuja ilmenee niin kovasti että pitää painoja viskellä. Prot näyttää videoillaan viskelevän aika säälimättä käsipainoja. Ihme kun eivät ole hajoneet kuvauksissa ikinä, en ole ainakaan nähnyt.

Edit. Hulkkikin on aivan yhtä tollo kuin muutkin viskelijät selittäköön mitä tahansa syyksi painojen heittelemiseen. Ei heru kyllä sympatioita oli viskelijä sitten hulkki,Ruhl tai vaikka itse jeesus. Taitaa kuitenkin noi isot hanttelit maksaa useita huntteja pari.

Hävettää olla samaa rotua (ja usein samaa kansalaisuutta) sellaisten kanssa ja ällöttää hengittää samaa ilmaa.

Häpeä!Tajuais kaikki muutkin rodut aina sillon tällön tuntea kollektiivista häpeää.On muija vähän kujalla.

Onkos se sitten tätä kuuluisaa suvaitsuvuutta kun nämä mamu rakastajat eivät edes yritä ymmärtää miksi jotkut ihmiset vihaavat mamuja niin paljon? Veikkaisin että 10% näistä mamuvihaajista on ns. elämäntapa vihaajia jotka vihaavat niitä ainoastaan sen takia olisi jotain vihattavaa. Loput vihaa sen takia että he ovat kyrpiintyneet yksilöihin jotka tulevat maahan ja eivät tee muuta kuin kuluttavat verorahoja.

Eikä mene edes offtopickiin koska mua oikeasti vituttaa juuri nämä viherpiiperot jotka sanovat että yrittäkään ymmärtää niitä mamuja jotka tulee tänne ja eivät edes halua sopeutua.

Mikäli viittasit mun vitutukseen, niin siinä nyt ei ihan ollut kyse tuosta... Ymmärrän kyllä, miksi jotkut vihaavat maahanmuuttajia ja olen itsekin tiukemman maahanmuuttopolitiikan kannalla, mutta mielestäni MIKÄÄN ei oikeuta kuvailemani kaltaiseen käytökseen. On eri asia kritisoida ja suhtautua varauksella kuin julistaa, että tummaihoiset eivät ole ihmisiä eivätkä ansaitse tulla kohdelluksi ihmisinä.

Vituttaa kun ihmisiltä puuttuu sisälukutaito kokonaan ja ymmärretään koko ajan (tahallaan?) väärin.

Mikäli viittasit mun vitutukseen, niin siinä nyt ei ihan ollut kyse tuosta... Ymmärrän kyllä, miksi jotkut vihaavat maahanmuuttajia ja olen itsekin tiukemman maahanmuuttopolitiikan kannalla, mutta mielestäni MIKÄÄN ei oikeuta kuvailemani kaltaiseen käytökseen. On eri asia kritisoida ja suhtautua varauksella kuin julistaa, että tummaihoiset eivät ole ihmisiä eivätkä ansaitse tulla kohdelluksi ihmisinä.

Vituttaa kun ihmisiltä puuttuu sisälukutaito kokonaan ja ymmärretään koko ajan (tahallaan?) väärin.

Minua vituttaa ihmiset jotka luokittelevat kaikki suomalaiset heteromiehet rasisteiksi, ja varsinkin niin pahoiksi etteivät pysähtyisi auttamaan katuojaan hakattua tummaihoista, ja vielä enemmän vituttaa ihmiset jotka yleistävät kaiken mustavalkoiseksi omien rajoittuneiden kokemusten kautta. :rolleyes:

Mistäköhän toi "suomalainen valkoinen heteromies" alunperin muuten tuli? Puhuin "suomalaisista rasistipaskoista", millä tarkoitin suomalaisia rasistipaskoja. En väittänyt kaikkien suomalaisten olevan sellaisia (tällä määritelmällä minäkin olisin rasistipaska). Mikäli olisin tätä mieltä, olisin kyllä sen ilmaissut.

Edelleen, sisälukutaito hoi...

Edit. Tää alkaa lipsua sen verran off-topicin puolelle, että jätän tähän. PEACE, t. viherpiipero.

Vituttaa ku huomenna ois ehkäpä vuoden hauskin viikonloppu tulossa mutta kaveri meni sairastumaan. Vituttaa varmasti sitäki, se on pari kuukautta odottanu tätä viikonloppua varmaan enemmän ku minä. No, onneks on back-up plan kehissä ja neljäs kaveri saadaan luultavasti mukaan.

Myönnän kyllä, että viestin kirjoitushetkellä vitutukseni johtui juurikin suomalaisista, valkoisista heteromiehistä

Edit.

Mistäköhän toi "suomalainen valkoinen heteromies" alunperin muuten tuli? Puhuin "suomalaisista rasistipaskoista", millä tarkoitin suomalaisia rasistipaskoja. En väittänyt kaikkien suomalaisten olevan sellaisia (tällä määritelmällä minäkin olisin rasistipaska). Mikäli olisin tätä mieltä, olisin kyllä sen ilmaissut.

Edelleen, sisälukutaito hoi...

Niin.. Mistäköhän?

Sori mun moka, enpäs taas huomannut tuota :) Ei silti poista sitä faktaa, että en yleistänyt kaikkien olevan tuollaisia... Mua vitutti se osa väestöstä, joka on kuvailemani kaltaisia.

On meikälläkin varaa ostaa salille yhdet uudet käsipainot. Silti en heittele niitä saunan ylälauteilta suihkun puolelle ja huuda jeee bodyy. Kyllä urpo on urpo vaikka olisikin ihqt lihakset ja magee auto spinnereillä. Tietty voin olla väärässäkin. Ehkä sitten kun on tosi pro, niin saa laittaa salin palasiksi ja vaikka kuristaa jonkun kyniksen. Kun treeni on HC ja body on jeee!

Huomautetaan nyt kuitenkin selvyyden vuoksi, että Ronnie oikeasti on luultavasti ostanut kaikki ne isoimmat kässärit Metroflexille. Naureskeli yhden videon lopussakin yksistä kuluneista käsipainoista:

"Do you know how heavy these are?"
"No"
"150"
"How do you know?"
"Because I bought them höhöhöhöö..."

Kyllä mustakin kässäreiden paiskominen tahallaan on vähän gay, mutta tuossa tapauksessa salin omistajalle on pelkkää plussaa, että maailman arvostetuin kehonrakentaja treenaa siellä.

Toinen juttu, hauskaa lukea kuinka ihan mikä tahansa juttu vituttaa jotakuta. Ei siellä salilla voi olla mitenkään päin niin, ettei joku vetäisi herneitä nenään. Puhuminen, nauraminen ja karjuminen on perseestä, mutta hiljaakaan ei saisi olla ettei ole epäkohtelias tai joku kyttäävä pervo. Toisten suorituksia ei saa katsella, parempi näyttää idiootilta ja tuijottaa lattiaa. Ja älä vaan uskalla laittaa tankoon enempää kuin muut, siitä se vasta riemu repeää kuinka perse nousi ainakin millin ja kyykky jäi vajaaksi :hyper:

Sori mun moka, enpäs taas huomannut tuota :) Ei silti poista sitä faktaa, että en yleistänyt kaikkien olevan tuollaisia... Mua vitutti se osa väestöstä, joka on kuvailemani kaltaisia.

Ei se mitään.Hyvä että tajuat hävetä.

Ei se mitään.Hyvä että tajuat hävetä.

Mitä vittua oikeesti??? Onko sulla ihan kaikki kotona?

Alyssan ignore ei oikein pidä :)

Kävin kaupassa ja joku noin kymmenen vanha tyttölapsi pyysi ostamaan röökiä. Menin niin hämilleni etten kyennyt kun kysymään että onko se tosissaan ja kävelin ohi.
Tyytyi sitten tuhahtamaan loukkaantuneesti... Mitä vittua? D:

Back
Ylös Bottom