Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaikki Ronnien videot pitäis poistaa netistä, nykyään joka ikinen vähänkin kovempi salillakävijä nuoresta ikäluokasta tekee kaikki kuten Ronnie, alkaen käsipainojen heittelystä.

Aivan sama jos sen sanoo, mutta täälläpäin oikeasti huudetaan ja käsipainot lentelee ja sitte oikeen möreällä äänellä tyyliin "Ronnie Coleman jeeeehhh....". Taitaa pikkuhiljaa mennä salikomedian puolelle :D

Mitäs ihmeellistä siinä on? Jotkut salillakävijät ääntelee kesken sarjan ties mitä ihmeellisimpiä ääniä. Muistan kun noin 2 viikkoa sitten salila ei ollut kuin pari henkilöä. Huusin samalla lailla kuin Ronnie ennen kyykkyään, jonka saattelemana joku huutaa myös tullessaan salille.

Eib: -Kyllä se nyt on ihan yhtä naurettavaa olipa minkä kokoinen/vahvuinen treenaaja tahansa, jos vasiten pitää huutaa ja mesota taikka nakella painoja ihan vain meuhkaamisen ilosta. Pelle se sellainen on, riippumati kuin on voimaa tai lihaa. Ennätys/maksiminostojen psyykkaukset ym. erikseen kuiten, niille toki on aikansa ja paikkansa.

"Eiköhän Ronniella ole pikkusen varaa nakella noita rautoja.."

No kyllähän sen ymmärtää noilla painoilla, ettei niitä sieltä kovin varovasti alas saa. Mutta eriasia kaiken holtiton paiskiminen ja heittäminen, eihän Ronniekaan niin tee.

Komppaan risumiestä. Mielestäni ihan tyhmyyttä tuollainen painojen heittely. Liian monta käsipainoa jo paskana omallakin salilla, enkä usko että ne nostovaiheessa mihinkään ovat hajonneet. Tietyissä liikkeissä ihan järkeenkäypää, mutta mikä helvetin idea ne on heittää lattialle esim. hauiskäännön jälkeen? En ymmärrä.

Koskahan sitä itellä rupeis oleen varaa olla idiootti muita kohtaan..

Näinhän se menee, mikään ei loputtomiin kestä touhua, mihin niitä ei ole tarkoitettu. Jos haluaa heitellä painoja kerrasta toiseen, mun makuun ostakoon omansa ja heitelkööt niitä omissa oloissaan. Eipähän hajoita painoja, millä jotkun muutkin kenties haluavat jatkossa treenata. Ja mitä tuohon superin kommenttiin tulee, että nuilla painoilla sen ymmärtää, niin ei. Jos kerta on voimaa niitä nostellakin, saa ne laskettuakin muutoinkin kuin paiskomalla ne lattaille miten sattuu.

"Liian monta käsipainoa jo paskana omallakin salilla, enkä usko että ne nostovaiheessa mihinkään ovat hajonneet."

Ronnie Coleman on salinsa omistajan hyvä ystävä ja hänellä on myös varaa ostaa uudet käsipainot (tai vaikka uusi sali) vanhojen hajotessa, joten mistään pelleilystä ei todellakaan ole kysymys.

Muissa tapauksissa toki on, ja kyseinen toiminta vituttaa kovasti myös itseäni. Colemanin tai jonkun muun pron matkiminen on ihan vitun naurettavaa ja kertoo vain tyhmyydestä. Valitettavaa on, että yleensä se sitten kostautuu muille.

^ Mainitsin jo yö-threadissa, eilen nukahdin sohvalle puoli 8 ja heräsin joskus 12 aikaan yöllä unta saamatta. Että tiedän tunteen.

Vituttaa naapuri jonka on pakko soittaa musiikkia sillä lujuudella, että se varmasti kuuluu myös mun kämppään. En tajua näitä, ehkä se on vaan niin hienoa olevinaan, että kuunnelkaa mä kuuntelen musiikkia!! En osaa soittaa mitään soitinta, mutta osaan juoda kaljaa ja popittaa omassa kämpässä :dance:

Saatanan saatana jos kusee finnairin lomalennot huomenna niin syön kaikilta pään!

Sympatiat täältä! Tiedän kans kokemuksesta, miltä tuntuu lentolakot loman kynnyksellä. Ite en ainakaan lennä enää ikinä Finnairilla, kyllä niin vaikeeta on aina suomalaisten kanssa joka asiassa.

Vituttaa naapuri jonka on pakko soittaa musiikkia sillä lujuudella, että se varmasti kuuluu myös mun kämppään. En tajua näitä, ehkä se on vaan niin hienoa olevinaan, että kuunnelkaa mä kuuntelen musiikkia!! En osaa soittaa mitään soitinta, mutta osaan juoda kaljaa ja popittaa omassa kämpässä :dance:
+1
Ja lisäks se kun nilkka on kun tennispallo :(

Oikeastaan ihan sama, vaikka osaavat soittaa soittimiakin. Naapuri soittaa ilmeisesti mm. kitaraa, trumpettia ja jotain poikkihuilua tms. pilliä. Kahta jälkimmäistä se soittaa onneksi iltaisin, mutta voi tsiisus, kun kerran heräsin klo 3 yöllä siihen, että naapuri soittaa kitaraa. Ihan sinänsä rauhallisesti se soitti, että varmasti vain omaksi ilokseen jos ei saanut unta tms., mutta vittumaisesti vain kuuluu seinän läpi kitaransoitto yöllä.

Back
Ylös Bottom