Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä meinaat tolla, että joudun maksamaan normaalin hinnan käymistäni kuukaisista? Tähän saakka olen maksanut salimaksun kerran kuukaudessa ja ihan normaalihintaisena...

Siis salillanne ei myydä ilmeisesti kuukausikortteja? Yleensähän jos myydään, niin niiden hinta on kalliimpi kuin jäsenyyden (per kk), jolloin irtisanouduttaessa joudataan maksamaan kuukausikortin hinta (joka kuukaudelta).

No sanot, että haluat irtisanoutua sieltä. Mikään sopimus ei sido sua vuotta siellä olemaan jos et halua. Tod.näk. joudut kuitenkin maksamaan käymistäsi kuukausistasi normaalihinnan. On muuten yleisest melkosta kusetusta noiden fitnessklubien "pakkojäsenyydet". Kannattaa kiertää kaukaa.

Meinaat, että määräaikaisen sopimuksen voi lopettaa sillä perusteella kun ei vaan halua? Käytyjen kuukausien normaalihinnalla tarkoitit varmaan seuraavaa: 12kk sopimuksella vaikka 40 € kuussa ja muuten 60 €, jos olet käynyt määräaikaisen aikana kolme kuukautta joudut maksamaan 180 € eli takautuvasti 60 € jo maksetun 120 € päällekö? Melko erikoinen "määräaikainen" sopimus saa olla mielestäni.

No sanot, että haluat irtisanoutua sieltä. Mikään sopimus ei sido sua vuotta siellä olemaan jos et halua. Tod.näk. joudut kuitenkin maksamaan käymistäsi kuukausistasi normaalihinnan. On muuten yleisest melkosta kusetusta noiden fitnessklubien "pakkojäsenyydet". Kannattaa kiertää kaukaa.

Jos on tehnyt vuoden määräaikaisen sopimuksen, niin kyllä se pääsääntöisesti sitoo maksamaan maksut koko vuodelta.

Meinaat, että määräaikaisen sopimuksen voi lopettaa sillä perusteella kun ei vaan halua? Käytyjen kuukausien normaalihinnalla tarkoitit varmaan seuraavaa: 12kk sopimuksella vaikka 40 € kuussa ja muuten 60 €, jos olet käynyt määräaikaisen aikana kolme kuukautta joudut maksamaan 180 € eli takautuvasti 60 € jo maksetun 120 € päällekö? Melko erikoinen "määräaikainen" sopimus saa olla mielestäni.

Ei vaan joutuu maksamaan sen erotuksen (60-40=20), joka kuukaudelta.

12kk sopimuksella vaikka 40 € kuussa ja muuten 60 €, jos olet käynyt määräaikaisen aikana kolme kuukautta joudut maksamaan 180 € eli takautuvasti 60 € jo maksetun 120 € päällekö?

Kuten tuossa jo sanoin.

Verkkopankin kautta voit tilata uuden. Se pitää kuitenkin noutaa pankista sitten, kun se sinne saapuu. Ei kortteja postissa lähetellä.

Puhut ihan paskaa. Ei kannata neuvoa jos ei tiedä mitään. Kaikki asiat on just päinvastoin kun sanoit. Ei uutta korttia tarvi mitenkään erikseen tilata, ellei sitten halua vaihtaa siihen kuvaa tai jotain. Ja Lasten Visa kyllä lähetetään postissa. Näin on ainakin tähän asti ollut.

Kyllä se automaattisesti aina saapunut ihan postissa. Toki pin koodi ei ole ikinä samassa, ja uusittavassa se pysyy samana joten se siitä pointista.

Verkkopankista voi toki tilata itse uuden kortin, jos haluaa jostain syystä esim. kuvalla tai plussakortilla tms. erikoista.

Kysymys:

Kuvitellaan että olen ensi viikolla jäämässä täyspitkille kesälomille. Kuitenkin olen nihilisti ja pihi, joten haluan olla töissä tuon loman ajan ja haluan saada kaiken rahana, koska olen ahne. Tuleeko palkka maksaa minulle tyyliin: Normipalkka+loma-ajan palkka+lomaraha?

Puhut ihan paskaa. Ei kannata neuvoa jos ei tiedä mitään. Kaikki asiat on just päinvastoin kun sanoit. Ei uutta korttia tarvi mitenkään erikseen tilata, ellei sitten halua vaihtaa siihen kuvaa tai jotain. Ja Lasten Visa kyllä lähetetään postissa. Näin on ainakin tähän asti ollut.
Just tilasin kesällä uuden kortin. Piti hakea pankista. On se nyt vittu kumma, jos on näin eri käytännöt eri konttoreissa. En ole ikinä saanut korttia postissa. En ikinä. Ja pankki on Osuuspankki.

Jos oikeus määrää jutun salaiseksi vaikka 20 vuodeksi, niin onko niitä, joiden salassapitoaika on mennyt jo ohi jossain nähtävillä?

Just tilasin kesällä uuden kortin. Piti hakea pankista. On se nyt vittu kumma, jos on näin eri käytännöt eri konttoreissa. En ole ikinä saanut korttia postissa. En ikinä. Ja pankki on Osuuspankki.

Kyllä ainakin pankkien välillä on eroja. Itellä on tilit POP:ssa ja Osuuspankissa. POP:sta lähettävät kortin postissa, mutta Osuuspankista se täytyy käydä hakemassa.

Mulla men ohi. Mä allekirjoitin siis lapun jossa sitoudun käymään salilla vuoden verran ja maksamaan kuukaudessa 60e. Nyt olen käynyt kolme kuukautta ja vähän päälle ja tahdon pois koko salilta!
Sen takia mietin, että mikä paras keino irtautua tosta? Ja koska aion vaihtaa salia, niin ei mulla ole varaa maksaa kahden salin kk-maksua:(

Back
Ylös Bottom