Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perjantaista asti ollut nyt ketoosil ja hiilareita tullut 7-10g päivässä, rasvaa 60-90g ja protskuja 160-220g väliin. Olo alkaa olla jo hyvä, osaatteko arvioida kauanko vie aikaa että kroppa olisi ketoosissa? Ja miltäs muuten nuo lukemat kuullostaa?
Yleensähän tosta pauhataan aika paljon että monella olisi rasvaa liian vähän ja proteiinia liika mutta totuus taitaa olla toinen?
Sori, mutta noilla makroilla et kyllä ketoosiin pääse. Jos ekaa kertaa ketolla, niin suosittelisin ainakin ekat kaksi viikkoa menemään niin, että hiilarit alle 20g, 70% energiasta rasvasta ja loput protskuja. Jos taas ennenkin ketolla ollut, niin tuohon ns. induktioon mennee sen 2-7 päivää. Tämän jälkeen voi sitten alkaa säätämään makroja esim. tuohon sinun tyyliin.
Okei, no sitä pitää sitten testata.
Mites kun mulla joidenkin laskureiden mukaan se peruskulutus on noin 1400kcal + liikunnat (salilla menee min. 350kcal)/päivä, niin kuinka paljon miinuksella mun kannattaa silti vetää? Mä normaalistikin tarkkailen mun painoa ja kaloreita, ja kun syön normaali ruokaa niin edes 1300kcal/päivä ei saa mua laihtuun. Pystynkö ketolla vetään enemmän kaloreita kun ton 1300/päivä?
Okei, no sitä pitää sitten testata.
Mites kun mulla joidenkin laskureiden mukaan se peruskulutus on noin 1400kcal + liikunnat (salilla menee min. 350kcal)/päivä, niin kuinka paljon miinuksella mun kannattaa silti vetää? Mä normaalistikin tarkkailen mun painoa ja kaloreita, ja kun syön normaali ruokaa niin edes 1300kcal/päivä ei saa mua laihtuun. Pystynkö ketolla vetään enemmän kaloreita kun ton 1300/päivä?
Hep. Oot Näätä tässäkin ketjussa usein maininnut ketodietin yhteydessä "jotakin lipolyysiä potkivia" aineita. Samoin puhetta on ollut ruokahalua hillitsevistä valmisteista. Onko näiden puhumiesi valmisteiden joukossa mitään sellaisia juttuja, joista voidaan puhua tässä ketjussa, vai meniskö kaikki keskustelu näistä sun tarkoittamista/mainitsemista ainiesta paremminkin tuonne doping / antidoping -puolelle?
Mä en laske mitään, hiilaritkin arvioin vaan. Hyvin toimii silti ja paino on lähtenyt laskuun (vaikken varsinaisesti laihdutakaan). Kaloreita syön varmaan 2000-2500 päivässä. Syön 3 kunnon ateriaa päivässä ja niin paljon että nälkä lähtee.