Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roboz lopeta ajoissa, ettet nolaa ittees enempää.
Nimi tais olla Rännälä.Kaipiainen & Rännäri(tai sinne päin, en muista)
Olin tuossa heittämässä kaveria kaupungin laidalle autolla. Nrj:ltä tuli että seuraavaksi kunnon ysärilegenda scooterilta. Fiiliksissä laitoin vähän volyymia isommalle.. sitten tulee vittu ennen kappaletta varsin sata mainosta ja kuinka ollakkaan kerkesin jo kotipihaan kun kappale vasta alkoi!
Olin tuossa heittämässä kaveria kaupungin laidalle autolla. Nrj:ltä tuli että seuraavaksi kunnon ysärilegenda scooterilta. Fiiliksissä laitoin vähän volyymia isommalle.. sitten tulee vittu ennen kappaletta varsin sata mainosta ja kuinka ollakkaan kerkesin jo kotipihaan kun kappale vasta alkoi!
Kaveri katsoi mua kuin asiaa ymmärtätöntä ikään, huokaisi ja selitti pitkämielisesti että "tämä on amerikkalainen tapa treenata voimanostoa ja jolla keskitytään lähinnä ojentajiin ja olkapäihin. Voimanostossa kun saa käyttää nykyään penkkipaitaa(tiedätkö mikä on penkkipaita? - joo, olen kuullut), jota käyttävä nostaja tarvitsee tankoon ainakin 200 kiloa että saa tangon laskettua rinnalle, ja penkkipaita saa aikaan tällaisen jousiefektin, joka auttaa tangon nostossa loppuojennusvaiheeseen ja siksi nykyaikaisessa voimanostoharjoittelussa keskitytään etenkin kehittämään vahvat ojentajat & olkapäät". Kertoi samoin, että Suomessa järjestetään marraskuussa Mikkelissä WPC:n voimanoston ja penkkipunnerruksen MM-kisat ja hän aikoo sinne kilpailemaan(!).. ei kuulemma ole liiton jäsen, mutta pääsevänsä luultavasti kilpailemaan koska kyseessä pitäisi olla avoimet kisat. - Enpä osannut ihmetykseltäni todeta tuohon muuta kuin että saapa nähdä miten kisat sujuu..
Mistähän moinen epäilys on hiipinyt mieleesi?Tunnusta jo, että superpenkkaaja on mielikuvituksesi tuote!
Ei silti, piti itsekin hieraista silmiään ensimmäisellä kerralla et näenkö näkyjä vai mitä.. samoin tämä tänään kuultu selostus treenimetodin johtoajatuksesta ja penkkaajan omista kisasuunnitelmista toivat mieleen ajatuksen olisinko sittenkin kuullut väärin.