Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Smiley_Bored.gif

Tänään salilla neljä noin 15v jamppaa (taisivat olla ensimmäistä kertaa kyseisellä salilla) ravasi laitteista toiseen ja tangosta toiseen kovaa tahtia. Sitten päätyivät tekemään mavea ja yksi siinä tehdessään tokaisi, että "tämähän ottaa selkään".

Kaipiainen & Rännäri(tai sinne päin, en muista)
Nimi tais olla Rännälä.

Tää kuvaus näiden itämaan tietäjien treeneistä sopis kyllä pariin meidänkin salilla taannehtivasti viihtyvään jantteriin :lol2: Nämä taitavat tosin olla kurdeja tms, ja poikien hardcore-treeniä säestää ähinän lisäksi hitonmoinen äänekäs pulina sarjojen välissä..

Olin tuossa heittämässä kaveria kaupungin laidalle autolla. Nrj:ltä tuli että seuraavaksi kunnon ysärilegenda scooterilta. Fiiliksissä laitoin vähän volyymia isommalle.. sitten tulee vittu ennen kappaletta varsin sata mainosta ja kuinka ollakkaan kerkesin jo kotipihaan kun kappale vasta alkoi!

Hehe, parit totaali hajoamiset sai aikaan kun luki penkkihirmusta ja kumppaneista.

Tulee kanssa mietittyä, että pitäskö oikeesti itkeä vai nauraa kun näkee näitä tyyppejä.. Esimerkki viime viikolta. Oliskohan tää jätkä ollut 15-17v. ja sen joku tyttökaveri oli kanssa salilla. Noh, jamppa rupes duunaamaan "scottihabaa", sillähän ne kädet parhaiten kasvaa - ja etenkin maximiraudoilla.. Alkuun heti 10kg päihin, tuli 2-3toistoa koko kropan liikkeellä. 5kg päihin lisää --> 1/8 kokonaisesta toistosta, joten otetaan juurilaitetut 5kg:n kiekot pois päistä ja yksi ykkönen vielä. Hauis viimeistelty. Kova pumppi ja sitä rataa!

Kässäripenkki: (Alkuun oli tehty sitä vanhaa kunnon Helikopteripenkkiä 60kilolla muutama toisto..) 28.5kg limput reisille ja sitten rämpimällä koitettiin niitä saada aloitusasentoon, jotta sarja päästäisiin alottamaan.. Noh, painot oli pakko pudottaa alas. Mutta! Heti samantien yrittämään uudestaan; nyt tuli ykkönen vai olisko ollut jopa kakkonen, kun ite olin kyykyn lämpösarjaa alottamassa siinä. Ei näin. Toivottavasti porukat lukisivat näitä tekstejä, tunnistaisivat itsensä ja rupeisivat vähän miettimään tekemisiään. Ei muuta! :kippis1:

Olin tuossa heittämässä kaveria kaupungin laidalle autolla. Nrj:ltä tuli että seuraavaksi kunnon ysärilegenda scooterilta. Fiiliksissä laitoin vähän volyymia isommalle.. sitten tulee vittu ennen kappaletta varsin sata mainosta ja kuinka ollakkaan kerkesin jo kotipihaan kun kappale vasta alkoi!

Joo, tuo NRJ on nykyään ihan mahdoton kuunneltava kun mainosta pukkaa niin kuin huomista ei olisi ja kanavaa saa olla vaihtamassa koko ajan. Siis niitä mainoksia tulee välillä varmaan lähes 5min putkeen.

Jaksamista sulle. Ymmärrän kyllä, että tuo on suunnilleen v*ttumaisinta, mitä ihmiselle voi tapahtua.

Just. Nukahin sit kympin maissa leffan aikana ja heräsin apauttiarallaa 1.40 johonki saakelin mainokseen. Nyt ei sitte väsytä ei pätkääkään. :/

Päivitelläänpä tätäkin threadia taas - Kysäisin nyt oman treenini päätteeksi tältä super-penkkaajalta et mikä on tuo hänen harjoittamansa metodi ja onko sillä ehkä joku nimikin.. Kaveri katsoi mua kuin asiaa ymmärtätöntä ikään, huokaisi ja selitti pitkämielisesti että "tämä on amerikkalainen tapa treenata voimanostoa ja jolla keskitytään lähinnä ojentajiin ja olkapäihin. Voimanostossa kun saa käyttää nykyään penkkipaitaa(tiedätkö mikä on penkkipaita? - joo, olen kuullut), jota käyttävä nostaja tarvitsee tankoon ainakin 200 kiloa että saa tangon laskettua rinnalle, ja penkkipaita saa aikaan tällaisen jousiefektin, joka auttaa tangon nostossa loppuojennusvaiheeseen ja siksi nykyaikaisessa voimanostoharjoittelussa keskitytään etenkin kehittämään vahvat ojentajat & olkapäät". Kertoi samoin, että Suomessa järjestetään marraskuussa Mikkelissä WPC:n voimanoston ja penkkipunnerruksen MM-kisat ja hän aikoo sinne kilpailemaan(!).. ei kuulemma ole liiton jäsen, mutta pääsevänsä luultavasti kilpailemaan koska kyseessä pitäisi olla avoimet kisat. - Enpä osannut ihmetykseltäni todeta tuohon muuta kuin että saapa nähdä miten kisat sujuu..

Tuli tästä mieleen et onkohan joku hepun tekemisistä ja suunnitelmista tietoinen velvollinen ilmoittamaan kisajärjestäjille että tällainen sälli olisi pyrkimässä mukaan karkeloihin? Vois nimittäin jäädä ainakin allekirjoittaneen omaatuntoa vaivaamaan jos kaveri kisoihin jollain ilveellä pääsisi ja komentaisi tankoon laitettavaksi vaikkapa 400kg:n aloitusraudat ja mahdollisesti onnistuttuaan lipsauttamaan ne pidikkeistä rusentuisi tangon alle tms, vaikka siellä nyt varmistajat onkin seuraamassa nostoja.

Kaveri katsoi mua kuin asiaa ymmärtätöntä ikään, huokaisi ja selitti pitkämielisesti että "tämä on amerikkalainen tapa treenata voimanostoa ja jolla keskitytään lähinnä ojentajiin ja olkapäihin. Voimanostossa kun saa käyttää nykyään penkkipaitaa(tiedätkö mikä on penkkipaita? - joo, olen kuullut), jota käyttävä nostaja tarvitsee tankoon ainakin 200 kiloa että saa tangon laskettua rinnalle, ja penkkipaita saa aikaan tällaisen jousiefektin, joka auttaa tangon nostossa loppuojennusvaiheeseen ja siksi nykyaikaisessa voimanostoharjoittelussa keskitytään etenkin kehittämään vahvat ojentajat & olkapäät". Kertoi samoin, että Suomessa järjestetään marraskuussa Mikkelissä WPC:n voimanoston ja penkkipunnerruksen MM-kisat ja hän aikoo sinne kilpailemaan(!).. ei kuulemma ole liiton jäsen, mutta pääsevänsä luultavasti kilpailemaan koska kyseessä pitäisi olla avoimet kisat. - Enpä osannut ihmetykseltäni todeta tuohon muuta kuin että saapa nähdä miten kisat sujuu..

Tunnusta jo, että superpenkkaaja on mielikuvituksesi tuote!

Tunnusta jo, että superpenkkaaja on mielikuvituksesi tuote!
Mistähän moinen epäilys on hiipinyt mieleesi? :rolleyes: Ei silti, piti itsekin hieraista silmiään ensimmäisellä kerralla et näenkö näkyjä vai mitä.. samoin tämä tänään kuultu selostus treenimetodin johtoajatuksesta ja penkkaajan omista kisasuunnitelmista toivat mieleen ajatuksen olisinko sittenkin kuullut väärin.

Olen heränny aamulta kuudelta, kun muuttoauto tuli. Ja nyt mua väsyttää ihan sikana. Ja jumalauta naapurissa on 18-vuotissynttärit. Jee. Koko vitun rappukäytävä raikas äskön kun pissikset rivissä hoilas paljon onnea vaan. Ja vittu noi on vielä suomenruotsalaisia. JettekiWa.

Kyllä nyt vitutttaa voi vitun saatanan vittu!!!!!!! Vitun silverlightit kaatuu ja vittu rahat menee hukkaan voi vitun saatana::::: Turhaanko mä maksan vitun dwn zuffalle sen 40 vitun dollaria tälläsestä vitun paskasta voi vitun vitttu ilta pilalla ja koko vitun ens viikko !"!!!!!

Meidän talon hanoista ei tule lämmintä vettä muuta kuin hyvin vaihtelevasti ja lyhyitä aikoja kerrallaan. Mikäköhän täälläkin nyt mättää, onko joku juttu paukahtanut jossain kellarissa vai mitä vittua. Pitää varmaan valittaa isännöitsijälle.

Back
Ylös Bottom