Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vituttaa olla niin hyvä ja kiltti kaikille. Hyvyydestä ei paljon kiitoksia jaella. Aina loppupeleissä tulee näpeille kuitenkin. Sitten joku lässyttää, että eihän se noin ole, mutta kyllä se vaan on. Ei kukaan huomaa kilttejä, hyviä eleitä ja tekoja vaan kaikki paskat vaan. Kukaan ei kiitä saamastaan helpotuksesta, hyvästä mielestä, avusta. Joku pyytää jotain ja hoidat homman, ei kiitosta tai mitään.
Kun aikuistun, toivottavasti katkeroidun vittumaiseksi lehmäksi.
Sitä se ikääntyminen teettää.Opiskelijabileet ovat täyttä paskaa.
Rakastan Englantia, yliopistoa, uusia kavereita ja koko sitä elämää mitä nyt elän, mutta opiskelijabileet ovat osoittautuneet täysin mulle sopimattomiksi. Aloittelu asuntolassa on kivaa ja pubissa istuminen on kivaa, mutta heti kun lähdetään kampuksen the yökerhoon, mulle nousee 5 metrinen kyrpä otsaan.
Ensinnäkin saat jonottaa n.30min, koska yliopiston 100 000 muuta fresheriä haluavat myös baariin. Toiseksi koko klubi on aivan piukassa, esim. tanssilattialla jengi moshpittaa päin ja teinit tungeksivat anteeksi pyytämättä joka paikkaan. Kolmanneksi, kakarat ovat niin kännissä, ettet ikinä voi tietää meinaako joku oksentaa sun päälle tai kenties pyörtyä tai saada alkoholimyrkytyksen (kaikenlaista tullut nähtyä näin 3 päivän aikana). Mä tykkään juhlia ja olen enemmän tai vähemmän paatunut alkoholisti, mutta mun juhliminen eroaa brittinuorten juhlimisesta aika tavalla. Mä olen elänyt ton sekoiluvaiheen vuosia sitten, joten en näe siinä enää mitään hauskaa. Mulla ei jotenkin vain ymmärrys riitä siihen, että jengi oikeasti muuttaa vasta nyt ensimmäistä kertaa pois kotoa ja käyttäytyy sen mukaan...
Tunnen itseni ihan älyttömän vanhaksi kun tulen kotiin puolenyön maissa ennen ketään muuta. Musta vaan välillä tuntuu, että olen nähnyt jo ton kaiken eikä mua oikeastaan kiinnosta enää hengailla typerillä klubeilla, jotka ovat niin täynnä ettei niissä pysty olemaan ellei ole 3 promillen humalassa.
Mun brittikaverit Amsterdamissa varoittivat just tästä, eli että mulla olisi vaikeuksia sopeutua brittiopiskelijaelämään Amsterdamin jälkeen, ja he olivat todellakin oikeassa. Tykkään noista ihmisistä ja kaikki on muuten tosi hyvin, mutta toi yöelämä... Haluaisin käydä ulkona, mutta tämä meininki lähinnä vituttaa. Miksi kaikkien täällä pitää olla niin kakaroita???
Edit.
Ainiin ja tämä vitutti myös.
Mua vituttaa olla niin hyvä ja kiltti kaikille. Hyvyydestä ei paljon kiitoksia jaella. Aina loppupeleissä tulee näpeille kuitenkin. Sitten joku lässyttää, että eihän se noin ole, mutta kyllä se vaan on. Ei kukaan huomaa kilttejä, hyviä eleitä ja tekoja vaan kaikki paskat vaan. Kukaan ei kiitä saamastaan helpotuksesta, hyvästä mielestä, avusta. Joku pyytää jotain ja hoidat homman, ei kiitosta tai mitään.
Kun aikuistun, toivottavasti katkeroidun vittumaiseksi lehmäksi.

Mitäs tapahtui? Levypaino varpaille?
^Nyt me tiedetään sun osote >: D
Vituttaa!! Joudun maksamaan kirjaston kirjan, koska palautin sen "korvattavissa olevassa kunnossa". Eli olin tehnyt alleviivauksia ja taitellut sivujen yläkulmia muutamasta kohtaa (ihan niin kuin noi kirjastonkirjat ei olis aina niitä täynnä...). Koska kyseessä oli uusi kirja, niin hintakin on kiva : 67 € !!!
No eikö nyt järkikin sano, että kirjaston kirjoihin ei mitään alleviivauksia tehdä? urpo
Koita ymmärtää, kyseessä on nainen.