Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa olla niin hyvä ja kiltti kaikille. Hyvyydestä ei paljon kiitoksia jaella. Aina loppupeleissä tulee näpeille kuitenkin. Sitten joku lässyttää, että eihän se noin ole, mutta kyllä se vaan on. Ei kukaan huomaa kilttejä, hyviä eleitä ja tekoja vaan kaikki paskat vaan. Kukaan ei kiitä saamastaan helpotuksesta, hyvästä mielestä, avusta. Joku pyytää jotain ja hoidat homman, ei kiitosta tai mitään.

Kun aikuistun, toivottavasti katkeroidun vittumaiseksi lehmäksi.

Mua vituttaa olla niin hyvä ja kiltti kaikille. Hyvyydestä ei paljon kiitoksia jaella. Aina loppupeleissä tulee näpeille kuitenkin. Sitten joku lässyttää, että eihän se noin ole, mutta kyllä se vaan on. Ei kukaan huomaa kilttejä, hyviä eleitä ja tekoja vaan kaikki paskat vaan. Kukaan ei kiitä saamastaan helpotuksesta, hyvästä mielestä, avusta. Joku pyytää jotain ja hoidat homman, ei kiitosta tai mitään.

Joo,ykskää hyvä työ ei jää rankaisematta.

Joo ei täällä niillä äitin antamilla neuvoilla pärjää. Muutaman kerran saanut kuulla että mä olen liian kiltti. Miten se on mahollista? Kukaan kuitenkaan koskaan tule valittamaan että oon liian vittumainen vaikka olisin jotain tosi vittumaista tehnytkin. Ne annetaan aina anteeksi kuitenkin loppujen lopuks mut ns kiltteyttä/hyvyyttä ei arvosteta.

Pitäisi saada puserrettua muutaman sivun essee ja pää on aivan tyhjä.

Opiskelijabileet ovat täyttä paskaa.

Rakastan Englantia, yliopistoa, uusia kavereita ja koko sitä elämää mitä nyt elän, mutta opiskelijabileet ovat osoittautuneet täysin mulle sopimattomiksi. Aloittelu asuntolassa on kivaa ja pubissa istuminen on kivaa, mutta heti kun lähdetään kampuksen the yökerhoon, mulle nousee 5 metrinen kyrpä otsaan.
Ensinnäkin saat jonottaa n.30min, koska yliopiston 100 000 muuta fresheriä haluavat myös baariin. Toiseksi koko klubi on aivan piukassa, esim. tanssilattialla jengi moshpittaa päin ja teinit tungeksivat anteeksi pyytämättä joka paikkaan. Kolmanneksi, kakarat ovat niin kännissä, ettet ikinä voi tietää meinaako joku oksentaa sun päälle tai kenties pyörtyä tai saada alkoholimyrkytyksen (kaikenlaista tullut nähtyä näin 3 päivän aikana). Mä tykkään juhlia ja olen enemmän tai vähemmän paatunut alkoholisti, mutta mun juhliminen eroaa brittinuorten juhlimisesta aika tavalla. Mä olen elänyt ton sekoiluvaiheen vuosia sitten, joten en näe siinä enää mitään hauskaa. Mulla ei jotenkin vain ymmärrys riitä siihen, että jengi oikeasti muuttaa vasta nyt ensimmäistä kertaa pois kotoa ja käyttäytyy sen mukaan...

Tunnen itseni ihan älyttömän vanhaksi kun tulen kotiin puolenyön maissa ennen ketään muuta. Musta vaan välillä tuntuu, että olen nähnyt jo ton kaiken eikä mua oikeastaan kiinnosta enää hengailla typerillä klubeilla, jotka ovat niin täynnä ettei niissä pysty olemaan ellei ole 3 promillen humalassa.
Mun brittikaverit Amsterdamissa varoittivat just tästä, eli että mulla olisi vaikeuksia sopeutua brittiopiskelijaelämään Amsterdamin jälkeen, ja he olivat todellakin oikeassa. Tykkään noista ihmisistä ja kaikki on muuten tosi hyvin, mutta toi yöelämä... Haluaisin käydä ulkona, mutta tämä meininki lähinnä vituttaa. Miksi kaikkien täällä pitää olla niin kakaroita???

Edit.
Ainiin ja tämä vitutti myös.

Opiskelijabileet ovat täyttä paskaa.

Rakastan Englantia, yliopistoa, uusia kavereita ja koko sitä elämää mitä nyt elän, mutta opiskelijabileet ovat osoittautuneet täysin mulle sopimattomiksi. Aloittelu asuntolassa on kivaa ja pubissa istuminen on kivaa, mutta heti kun lähdetään kampuksen the yökerhoon, mulle nousee 5 metrinen kyrpä otsaan.
Ensinnäkin saat jonottaa n.30min, koska yliopiston 100 000 muuta fresheriä haluavat myös baariin. Toiseksi koko klubi on aivan piukassa, esim. tanssilattialla jengi moshpittaa päin ja teinit tungeksivat anteeksi pyytämättä joka paikkaan. Kolmanneksi, kakarat ovat niin kännissä, ettet ikinä voi tietää meinaako joku oksentaa sun päälle tai kenties pyörtyä tai saada alkoholimyrkytyksen (kaikenlaista tullut nähtyä näin 3 päivän aikana). Mä tykkään juhlia ja olen enemmän tai vähemmän paatunut alkoholisti, mutta mun juhliminen eroaa brittinuorten juhlimisesta aika tavalla. Mä olen elänyt ton sekoiluvaiheen vuosia sitten, joten en näe siinä enää mitään hauskaa. Mulla ei jotenkin vain ymmärrys riitä siihen, että jengi oikeasti muuttaa vasta nyt ensimmäistä kertaa pois kotoa ja käyttäytyy sen mukaan...

Tunnen itseni ihan älyttömän vanhaksi kun tulen kotiin puolenyön maissa ennen ketään muuta. Musta vaan välillä tuntuu, että olen nähnyt jo ton kaiken eikä mua oikeastaan kiinnosta enää hengailla typerillä klubeilla, jotka ovat niin täynnä ettei niissä pysty olemaan ellei ole 3 promillen humalassa.
Mun brittikaverit Amsterdamissa varoittivat just tästä, eli että mulla olisi vaikeuksia sopeutua brittiopiskelijaelämään Amsterdamin jälkeen, ja he olivat todellakin oikeassa. Tykkään noista ihmisistä ja kaikki on muuten tosi hyvin, mutta toi yöelämä... Haluaisin käydä ulkona, mutta tämä meininki lähinnä vituttaa. Miksi kaikkien täällä pitää olla niin kakaroita???

Edit.
Ainiin ja tämä vitutti myös.
Sitä se ikääntyminen teettää.

Oppiipahan valitsemaan ne tyypit, jolle voi olla kiltti. Itse kyllä koitan olla kaikkia kohtaan kiltti, oli siitä hyötyä tai ei.

SIC- : Kerro lisää :O

Alyssa: Tollasta se meno on Suomessakin noissa syksyn ekoissa ja isoimmissa opiskelijapippaloissa. Nää oot hoitanu sekoilun jo etukäteen, niin sun pitää keksiä jotain muuta. Ota se fiksun vanhemman opiskelijan rooli siis! :D

Nyt jumalauta!

Viime viikonloppuna päätin että TUHOAN melkein kuukauden kestäneen flunssan. Saunoin, join teetä ja elin peiton sisässä, missä ikinä olinkin.
Sitten sunnuntaina oli flunssa ihan tipotiessään, ja päätin että nyt alkaa taas rankka saleilu :puntti:
Eiköhän perkule vedetä treenit, jotka meni aivan loistavasti! Ei tietoakaan flunssasta/väsymyksestä.
Seuraavana aamuna vähän huono olo, mutta päätin tosiaan mennä kouluun. Koulun jälkeen meni n. 2h (olin jo silti menossa sinä päivänä salille, onneksi en mennyt aamuisen huonon olon takia), ja rupesi heikottaan ym. Siitä sitten nousi sellainen kuume, että ei ole kahdeksaan vuoteen ollut, melkein 41 astetta, ja ei jaksanut edes puhelinta pitää kädessä. Millonkohan sitä pääsis aloittamaan saleilun, nyt yli kuukausi taukoa jo -.-

Joo tuohan se. Asun aika kovassa talossa kun viime sunnuntaina poltettiin roskakatos ja kesällä oli rappukäytävä ja hissi veressä kun joku mies oli hakattu rappukäytävässä tms.

Vituttaa!! Joudun maksamaan kirjaston kirjan, koska palautin sen "korvattavissa olevassa kunnossa". Eli olin tehnyt alleviivauksia ja taitellut sivujen yläkulmia muutamasta kohtaa (ihan niin kuin noi kirjastonkirjat ei olis aina niitä täynnä...). Koska kyseessä oli uusi kirja, niin hintakin on kiva : 67 € !!!

Vituttaa!! Joudun maksamaan kirjaston kirjan, koska palautin sen "korvattavissa olevassa kunnossa". Eli olin tehnyt alleviivauksia ja taitellut sivujen yläkulmia muutamasta kohtaa (ihan niin kuin noi kirjastonkirjat ei olis aina niitä täynnä...). Koska kyseessä oli uusi kirja, niin hintakin on kiva : 67 € !!!

No eikö nyt järkikin sano, että kirjaston kirjoihin ei mitään alleviivauksia tehdä? urpo

Back
Ylös Bottom