Kuten tossa jo sanottiin, niin uskonnon nimeen on tapettu eniten ihmisiä maailmassa. Piste. Se, että joku ateisti on tappanut paljon ihmisiä, ei tarkoita sitä, että ne ihmiset on tapettu ateismin nimessä. Siellä taustalla on ollut joku ihan toinen aate, millä ei ole ateismin kanssa mitään tekemistä. Ja mitä on ateistiset arvot? Mun mielestä ei ole mitään ateistisia arvoja. Olenko minä potentiaalinen kouluammuskelija, koska olen ateisti? Ateisti ymmärtää kyllä ihan ilman jumalaakin, ettei kannata tappaa. Ei siihen jumalaa tarvita. Ja jos joku kuitenkin päättää tappaa, niin turha siitä on ateismia syyttää.Mutta vastakysymys: mikä aate on tappanut eniten maailmassa ihmisiä? ;) Olisiko nationalismi ja ateismi, nimenomaan kommunistinen ateismi? :wtf: Näiden aatteiden murhalukemat ovat suurimmat kuin minkään uskonnon... osoittaako se siis, että kansallisuusaate ja ateismi on lopetettava? Tai että ne ovat pahoja? Monet ateistit yrittävät kuitenkin käyttää samaa logiikkaa uskonnon suhteen... viimeisimmät suomalaiset koululaisten massamurhaajat olivat ateisteja, ei uskovaisia... ateistiset arvot oli taustalla... voi mikä huuto olisi tullut jos kysessä olisikin ollut koulukiusattu lestadiolainen... mutta nyt ei uskallettu ateismista julkisesti kauhistella... vaikka ateismi on vaarallinen... ilman kristinuskoa Suomessa palvottaisiin Ukko-ylijumalaa ja verikosto olisi voimassa kuten mustalaisilla... joten ateistit ovat oikeastaan kristillisiä ateisteja, koska ne ovat lainanneet arvonsa kristilliseltä kultuurilta...
Toi koko kirjoitus pisti jotenkin verenpaineen nousemaan. Ei kukaan, edes uskovainen, voi olla niin tyhmä, että vertaa ateismia pahuuteen. Ateismi on vaarallinen... Voi helvetti. Kyllä minäkin tyhmänä ateistina ymmärrän, että jos kouluammuskelija olisi uskovainen kristitty, niin en menisi siitä ensimmäisenä uskontoa syyttämään kuitenkaan. Kyllä siellä on ihan muut ongelmat takana kuin uskonto. Vaikka ongelmahan uskontokin jo on. :D
Tietysti. Jos siellä on harrastettu sellaista kamalaa syntistä pahuutta, kuin orgioita, niin on oletettava, että nämä lapset ovat saaneet alkunsa synnistä, ja ovat siis syntisiä. Täten heidät on tapettava. Ihan loogista.Pienten lasten surmaaminen oli siis oikein:wtf:
Nää nykypäivän kovat arvot nääs.