Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään mennyt kaikki yksinkertaisesti päin helvettiä. Aivan saatanan paska päivä.

Juoksumattojen puolesta:
- juomapullo kulkee mukana, ilman että sitä tarvii kantaa
- juostessa voi katsella tv:stä salkkareita
- ei tarvi turvautua kyykkyp*skaan, jos hätä yllättää
- voi juostessa vilkuilla punttimimmejä tekemässä SJMV:tä
- voi säätää nopeuden tarkalleen sopivaksi
- helppo lopettaa, jos alkaa *tuttamaan kesken lenkin
- ei tarvi talvella laittaa kymmentä kiloa vaatetta päälle

Lisäksi juoksumatolla ei kengät kulu niin paljoa kuin pikitiellä tai soralla.

edit: Juoksumatolla ei tarvi väistellä 20m flexin päässä kimpoilevia koiria eikä niiden jätöksiä.

Lisäksi juoksumatolla ei kengät kulu niin paljoa kuin pikitiellä tai soralla.

edit: Juoksumatolla ei tarvi väistellä 20m flexin päässä kimpoilevia koiria eikä niiden jätöksiä.

Vielä tohon nopeuden säätöön --> Pystyy kontrolloimaa progressiota tehokkaasti :)

jo menee lenkkeilykin vaikeaksi :lol2:. Ehdottomasti luonnossa. Ei tulis mieleenkään sahata juoksumatolla. Jos on niin liukas ettei voi mennä ulos niin olen melkein mielummin juoksematta.

Salille voi juosta/pyöräilllä, saa sopivan alkulämmön, turhaa siellä sitten enää tampata ja kuluttaa sähköä.
En viitsi juosta treenikamojen (kengät, vesipullo) kanssa. Talvella taas on liian kylmä pyöräillä. ;)

Sen sijaan alkulämmittelyn ulkopuolella en todellakaan tajua juoksumaton käyttöä. Ei tulis mieleenkään kun lenkkipolulla tai kadullakin voi.

Stu:n viestiä lainaten:

Juoksumattojen puolesta:
- juomapullo kulkee mukana, ilman että sitä tarvii kantaa
: Ei se Nurmen Paavokaan tainnu mitään hömpsyjä tarvita kun kymppitonneja kiskoi.

- juostessa voi katsella tv:stä salkkareita : No tää on kyl ainoo hyvä peruste :D. Toivotaan ettei Katsu sössiny Ipen leikkauksessa pilleripäissään.

- ei tarvi turvautua kyykkyp*skaan, jos hätä yllättää : Käy lenkillä paskantamisen jälkeen/siinä sitä juoksumotivaatiota tulee kun on kiire vessaan.

- voi juostessa vilkuilla punttimimmejä tekemässä SJMV:tä : :D
-

voi säätää nopeuden tarkalleen sopivaksi : Voit juosta sopivaa nopeutta ulkonakin. Nopeutta voi seurata tavallisella rannekellolla vertaamalla juostuun matkaan.

- helppo lopettaa, jos alkaa *tuttamaan kesken lenkin : Itsekuria jos ei ole senkään vertaa ettei edes yhtä lenkkiä jaksa loppuun, niin on kyllä sitten ihan oikea ihminen käyttämään ko. värkkejä.

- ei tarvi talvella laittaa kymmentä kiloa vaatetta päälle : Kuka laittaa paljon vaatetta lenkille? Kuuma ja hikihän siinä muutenkin virtaa jos oikeasti juoksee.

*sensuroitu*

Tunnin ollut lapsen kanssa tuolla huoneessa eikä se nuku vieläkään. Saatana :curs:

Ei auta sataan laskemiset eikä mitkään muutkaan, kun hajoo pää.

Sitten mulle piti tulla postin kotiinkuljetus eikä vaan tullut. Sitten ne soitti, että ovat myöhässä. Siis voi helvetti oikeesti. MITÄ VIELÄ?!

Hei kaikki ratsastusta harrastavat, tämä viesti koskee teitä! :curs:

Mikä vittu siinä on, ettette pysty huolehtimaan siitä, ettei hevospölyä pääse kantautumaan normaaleihin vapaa-ajan vaatteisiinne? Tänään jouduin istumaan koulussa erään ratsastusta harrastavan henkilön vieressä, ja sain allergiakohtauksen lähes välittömästi, sillä olen pahasti allerginen suurimmalle eläimistä (siis niistä irtoavalle pölylle). Nenäni vuoti koko päivän, ja vuotaa vieläkin. Vittumaista tässä on juuri se, että yhden paskapään takia muut joutuvat kärsimään. Tänään jäi tärkeät alakroppatreenini välistä, ja vaikka allergiaärsyke onkin poissa, niin flunssa yleensä kestää pidempäänkin. Kovasti taistelen toki vastaan, mutta tavallisesti se on voinut tällaisissa tilanteissa kestää jopa viikon tai yli.

Huolehtikaa jatkossa, ettette kanna kuolettavaa ja erittäin vaarallista hevospölyä vaatteissanne. Kiitos.

Kreikan matkan jälkeen ja viikon sairasloman jälkeen reenaamattomuuden ja epäsäännöllisen syönnin takia aamupaino laskenu 77 VITTU!!

Kyllä tää parisuhteesta eroominen on rankkaa.. Pakko vaan tehä töitä kokoajan, että saa jotain muuta mietittävää. Mutta kun mikään ei toimi, niin ei toimi.

VItuttaa, että saa harvase päivä kuunnella vittuilua bodauksesta porukoiden toimesta. Oon ilmeisesti sairas koska käyn salilla ja haluan kasvattaa itseäni. Ilmeisesti treenaus on myös sekoittanut pääni eikä millään muulla ole enää merkitystä. Kohta en enää pysty kävellä saatikaan mahtua autoon. Ainut tulevaisuudenkuvani on seisoa jonkun raflan edessä silmät pullottaen odottaen millon saa kuristaa jonkun. Naista en tule koskaan saamaan, koska tulen olemaan kaikkien silmissä friikki. Joka saatanan ateriasta tulee myös kommenttia Afrikan nälkähädästä tai muusta. Ymmärrän kyllä, että ruoka maksaa ja aionkin toki katkaista napanuoran heti kun se on mahdollista.

VItuttaa, että saa harvase päivä kuunnella vittuilua bodauksesta porukoiden toimesta. Oon ilmeisesti sairas koska käyn salilla ja haluan kasvattaa itseäni. Ilmeisesti treenaus on myös sekoittanut pääni eikä millään muulla ole enää merkitystä. Kohta en enää pysty kävellä saatikaan mahtua autoon. Ainut tulevaisuudenkuvani on seisoa jonkun raflan edessä silmät pullottaen odottaen millon saa kuristaa jonkun. Naista en tule koskaan saamaan, koska tulen olemaan kaikkien silmissä friikki. Joka saatanan ateriasta tulee myös kommenttia Afrikan nälkähädästä tai muusta. Ymmärrän kyllä, että ruoka maksaa ja aionkin toki katkaista napanuoran heti kun se on mahdollista.

On tuttua :D Tän päivän ohjelma muilla:
Alkaa pesäpallolla ja kun olen kertonut henkilö 1:selle lisäraviteista niin hän on kertonut henkilölle 2:selle että käytän lisäravinteita niin koko pesäpallotunti(2 tuntia):
"noniin tarkkana nyt saatanan salihemmo, jauhot taas mieles ja niiden tilaus.........."
Liikuntojen jälkeen historianluokassa tunti missä on molemmat a ja b luokat yhdistetty niin alkaa tämä kaveri 2 lukemaan luokan perältä olevista julisteista (vanhoja uutisia, esim. "sika nyt hinnoissaan") niin tämä alkaa pitää "sika hinnoissaan Pakkotoistossa" "Kekkonen tilannut HIEMAN jauhoja Ftukusta.......

Sitten kaveri 3 oli kuullut että aloitin karkkilakon (dieetin itseasiassa) niin hän mussuttaa tuplaa ja sanoo: "tekis varmaan sunkin mieli"
Seuraavan kerran saatana näytän hauiksen ja epäkkäät ja kysyn et tekiskö mieli :D

Ja kaikkeen vastauksena nauran vaan ja otan huumorilla, jos on niin pellejä et pitää tollasta pitää niin on 3-vuotiaan tasolla niinkuin moni meidän luokalla.

+ tätä on varmaan joka päivä, mitähän sitten kun tämä kaveri 2 saa kulla että olen aloittanut "karkkilakon" :lol2:

No enpähän itse ole 3-vuotiaan tasolla....

++ sitten tämä kaveri 1 oli syöttämässä kun olin itse lyömässä niin se huutaa: "kuulitteko kaikki kun maila rätsähti kun salihemmo puristi siitä lujaa".. mailan sisällä oli hiekkaa niin se kolisi :lol2::lol2:

Tulin salilta tuossa reipas tunti sitten... Nyt päähän vihloo, kurkku kipeä, paleltaa ja olo on muutenkin heikko. Tällä viikollahan sitä tietysti tulee kipeäksi, kun olisi muutakin tekemistä.

**tuttaa nää 'en voi tehä sitä liikettä ja sitä, koska oon kasvuiässä'. Saman verran ne limpparit vaikuttaa siihen pituuskasvuun. Jos tekee liikkeet teknisesti oikein ja välttää prosessoituja ruokia, niin kasvaa normaalisti ja miksei enemmänki. Eikö pudotussarjat juuri lisää kasvuhormonin eritystä?

On tuttua :D Tän päivän ohjelma muilla:
Juttua lisäravinteista...
Se mua on aina ihmetyttäny kun kaverit hokee aina sitä, että noi sun "mömmös" (palkkarit, protskut) lihottaa.. :rolleyes: Onko se niin vaikeeta ymmärtää, että niissä on ihan samalla tavalla energiaa kun missä tahansa ruuassa!
Tiedän, vähän OT.
Vituttaa herätä aamulla kouluun klo 8.. :D

Back
Ylös Bottom