Selventäisitkö tätä? Monesti kuullut eri ketjuissa, ettei laihduttaessa pystyisi kontrolloimaan sitä mistä rasvaa lähtee.mitä syö = mistä se paino lähtee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selventäisitkö tätä? Monesti kuullut eri ketjuissa, ettei laihduttaessa pystyisi kontrolloimaan sitä mistä rasvaa lähtee.mitä syö = mistä se paino lähtee
Kyl mä ennemmi sitä maastavetoa tekisin, jullella kumminki rikkoo ittensä aika helposti.
Tosin niin kyllä vedollakin.
Ei tule yhtä tehokkaasti. Julle (hyvää huomenta) ottaa enemmän pyllyyn ja takareisiin. Ei tarvi huoltaa painoja, ellei ala ruostuun (tuskin alkaa). Ei se metalli kauheen herkästi murenekaan :POlen pikkuhiljaa alkanut kyllästyä maveen ja olen kuullut, että sen voi korvata 'hyvää huomenta' -liikkeellä. Tuleeko tuolla liikkeellä alaselkään lihaa yhtä tehokkaasti?
Niin ja kotoa löytyy sekä valurauta- että vinyylilevypainoja. Täytyykö noita huoltaa jotenkin, että pysyvät hyväkuntoisina? mainittakoon, että tällä hetkellä säilytän niitä huoneen nurkassa, eli eivät ole minkäänalisessa kosketuksessa veden kanssa.
1. Kukaan ei osaa vastata tohon, koska kukaan ei tiedä minkälaiset ne sun reenis on. Jos on 2-jakonen, niin tuskin. Tuskin muutenkaan.Noniin, sunnuntaina loppuu kevyt viikko.. Uskon että hyvää on tehnyt. Tässä pari kyssäriä:
1. Onko sillä väliä kun mulla on sekottunut treenit väärinpäin (2 treeni ennen ekaa treeniä), onko sillä hirveästi merkitystä?
2. Kannattaako kevyen viikon jälkeen vetää esim. 1-2 viikon ajan lyhyempää sarjaa, ei nyt mitään vipareita mitään raskaita kolmosia, mutta esimerkiksi penkki, vinopenkki kp, prässi.. yms.?
http://biphome.spray.se/poppo/Brost/Brost7.html
Itelläni on penkki korkeammalla vaakatasosta, mutta kuvassa henkilö vetää noja alempana. Pitäisikö Nojan siis olla kuvan mukaisesti?
Ei oo quicktimee, joten en voi kattoo clippiäs. Luultavasti puhut vinopenkistä? Yleisesti hyvä noja on noin 30-50 astetta. Ite suosin sellasta 30-40 astetta.http://biphome.spray.se/poppo/Brost/Brost7.html
Itelläni on penkki korkeammalla vaakatasosta, mutta kuvassa henkilö vetää noja alempana. Pitäisikö Nojan siis olla kuvan mukaisesti?
Miksi ei kannata treenaa hauista ja ojentajaa saman päivänä? Jos ei treenaa muuta lihasryhmää. Tätä olen kuullut monelta, mutta keneltäkään ei ole tullut järkevää vastausta.
1. Kukaan ei osaa vastata tohon, koska kukaan ei tiedä minkälaiset ne sun reenis on. Jos on 2-jakonen, niin tuskin. Tuskin muutenkaan.
2. Ota lyhempää sarjaa jos haluat voimaa tai vaihtelua reeniin. Kevyet viikot sitä paitsi ei edes oo välttämättömiä, ellet oo aivan piippuun vetäny ittees, tai jokin tietty reeniohjelma sitä vaadi. Älä ota kevyttä viikkoo vaan sen takia, et joku sanoo et niitä ois hyvä pitää esim. kuukauden välein. Jos kehitys jatkuu, eli vaikka just sait lisättyä 2.5kg penkkiin, on turhaa ottaa kevyttä viikkoo heti perään. Kuuntele kehoos ja ajattele järjellä.
Alottelijan on vähän vaikee tuntee omaa kehoo eikä yks kevytviikko sitä kehitystä romuta.2. Ota lyhempää sarjaa jos haluat voimaa tai vaihtelua reeniin. Kevyet viikot sitä paitsi ei edes oo välttämättömiä, ellet oo aivan piippuun vetäny ittees, tai jokin tietty reeniohjelma sitä vaadi. Älä ota kevyttä viikkoo vaan sen takia, et joku sanoo et niitä ois hyvä pitää esim. kuukauden välein. Jos kehitys jatkuu, eli vaikka just sait lisättyä 2.5kg penkkiin, on turhaa ottaa kevyttä viikkoo heti perään. Kuuntele kehoos ja ajattele järjellä.
oon treenanni nyt 2kk täyzii ja en oo juonu tippaakaa alkoholia mutta ens viikolla ois tuparit ja en ajatellu olla selvinpäin. joten kysynki mitä kaikkee haitta vaikutuksii tol alkoholil on? monta päivää kannattaa olla treenaamatta dokaamisen jälkee jne...
oon treenanni nyt 2kk täyzii ja en oo juonu tippaakaa alkoholia mutta ens viikolla ois tuparit ja en ajatellu olla selvinpäin. joten kysynki mitä kaikkee haitta vaikutuksii tol alkoholil on? monta päivää kannattaa olla treenaamatta dokaamisen jälkee jne...
Millos tuota vyötä kannattais alkaa käyttämään penkissä/kyykyssä? Tarviiko ollenkaan?