🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

On mahtava. Pitää mennä klikkailemaan tuolta joka vitun ottelijaa koskevat uutiset erikseen. Mua kiinnostaa ainakin enemmän skene kuin yksittäisiä ottelijoita koskevat uutiset ja nyt missailen vaikka mitä kun ei kiinnosta naksutella eessuntaas viittätoista ketjua läpi.

Jos tällä forumilla ei ole silvan ja lessun pussit suussa niin on saatanasta seuraava. Jopa objektiivinen asioiden kommentointi näiden herrojen otteista on huonosta jos se ei puolla sitä "yleistä" linjaa joka täällä vallitsee.
Sonnen vei ja Silva näytti miksi on mestari. Samoin kävi Lesnarin viime matsissa. Turha tulla selittämään että oli nuha, ei omista kaikkia kylkiluita ja sen takia nyt sattui tulemaan kuokkaan.

Jos Toney tiputtaa couturen avaan toneyn ylistys threadin. Kiinnosta paskan vertaa joku vanha pappa mikä halaa ja "dirty boxaa" vastustajaa.

Tosiaan, videosta on vaikea sanoa mitään, kun oikeastaan mitään faktoja ei tiedetä. Eihän tässä tiedä, vaikka muija olisi just puukottanut jotakin! Tuskin, mutta kuka noista hulluista jenkeistä tietää... Enkä nyt puolustele ketään. Itse en menisi naista lyömään, mutta jos päälle kävisi, niin taatusti taltuttaisin. Olen kuitenkin melko varma, että lyödä minun ei tarvitsisi kyseisessä tilanteessa. Tosin, nykypäivänä ei tarvitse edes lyödä. Riittää että tartut vaikka hulluna riehuvaa akkaa ranteista kiinni ja sanot, että "rauhotupas nyt vähän", niin johan on 5 ritaria paikalla pelastamassa sen pulassa olevan neitokaisen. Aika hassua, jos multa kysytään... No, onneksi mun ei tartte muijia pelätä noin, kun näytän niin mulkulta, että muijat ei uskalla lähestyä... Tämä on myös omalla tavallaan huono juttu. :D

Mä en enää jaksanut lukea joka ketjusta karmeeta marinaa tuosta uutissysteemistä, joten tässä teille takaisin tämä helvetin iso ketju, josta ei mitään löydä.

Tehkää vähänkään isommista uutisista oma ketju ja MMA-väittelyt omaan ketjuunsa.

Tämä on sitten uutisketju, eikä mikään marttakerho.

Mä en enää jaksanut lukea joka ketjusta karmeeta marinaa tuosta uutissysteemistä, joten tässä teille takaisin tämä helvetin iso ketju, josta ei mitään löydä.

Tehkää vähänkään isommista uutisista oma ketju ja MMA-väittelyt omaan ketjuunsa.

Asiaa!

Tuosta Heleniuksen kuosista sen verran että ei mies minusta näytä mitenkään poikkeuksellisen löysältä raskassarjalaiseksi. Se rasvojen pudottaminen veisi melkoisesti resursseja ja aikaa mikä olisi pois tehokkaasta nyrkkeilytreenistä.

Joo-o, se olisikin vallan hirvittävää jos keskustelufoorumilla keskusteltaisiin..
Asiaan,
AO selittää miksei nappaa otella Fedjan kanssa:
http://www.mmabay.co.uk/2010/08/27/...d-down-fight-with-fedor-won’t-be-manipulated/

Hemmetin hyvä homma Mike! Täällä kuitenkin pyörii paljon porukkaa joka lukee päivittäin uutisia, vaikka ei paljon kirjoittelekaan (esim. allekirj.). On paljon kätevämpää lukea tätä ketjua, vaikka välillä pientä off topicia pukkaakin. Jotenkin mielestäni jopa osaltaan kuuluu foorumeille :D

Pjaa-a veikkaanpa että ei Kimbo paremmin juuri pärjää nyrkkeilyssä. Liian hidas ja lyönneistäkin puuttuu se terävin tyrmäysvoima.

Ja mihinkähän sarjaan meinaa itsensä survoa,raskaaseen? Kimbesilli oppii vielä kovemman kautta mitä eroa on tappelijalla (tappelulla) ja nyrkkeilijällä (nyrkkeilyllä). Ihan vaan hatusta: esim Helenius lyö Sliicelin pihalle alle kahden erän.

!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja mihinkähän sarjaan meinaa itsensä survoa,raskaaseen? Kimbesilli oppii vielä kovemman kautta mitä eroa on tappelijalla (tappelulla) ja nyrkkeilijällä (nyrkkeilyllä). Ihan vaan hatusta: esim Helenius lyö Sliicelin pihalle alle kahden erän.

Pitää kutinsa tämä väite:puntti:

Kimbon ensimmäiseksi vastustajaksi ilmoittautui Roy Jones jr. Ei muuta ku turpaan vaan ja onnea!

Spencer Fisher pidätetty. Miks? No siks ku meni hakeen lastaan koulusta ja meni pysäköimään väärin eikä suostunut autoaan siirtämään, niin poliisi teki mitä poliisin pitääkin. Tiedä kumpi osapuoli tuossa oli se typerämpi. Vaikea valita, mutta kokonaisuutena arvioiden pistäisin kyllä 10-9 erän poliisille.

Ajattelin ensin että mitä vittua hetikö Roy vastaan :D :D Mutta tämähän on järkevä homma tehdä tämä näin. Ei Kimbo pärjää nyrkkeilyssä yhtään niin ihan turha sitä on lähteä millään nimettömällä vastustajallakaan aloittamaan(ensimmäisen häviön jälkeen ei saa enään ison rahan matseja), koska ei voita niitäkään. Isot rahat vain pois heti ja sitten kokeillaan vaikka jotain muuta lajia taas :D

Back
Ylös Bottom