Miten muuten toimit, kun näit miehen lyövän tyttöystävääsi?
Tarjosin kaljat ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten muuten toimit, kun näit miehen lyövän tyttöystävääsi?
Tarjosin kaljat ;)
Onko toi sama kaveri ketä pisti A.A:ta pataan?
Mä en enää jaksanut lukea joka ketjusta karmeeta marinaa tuosta uutissysteemistä, joten tässä teille takaisin tämä helvetin iso ketju, josta ei mitään löydä.
Tehkää vähänkään isommista uutisista oma ketju ja MMA-väittelyt omaan ketjuunsa.
Tämä on sitten uutisketju, eikä mikään marttakerho.
Mä en enää jaksanut lukea joka ketjusta karmeeta marinaa tuosta uutissysteemistä, joten tässä teille takaisin tämä helvetin iso ketju, josta ei mitään löydä.
Tehkää vähänkään isommista uutisista oma ketju ja MMA-väittelyt omaan ketjuunsa.
Kuluneen vuoden hulluin matsi!
Jorge Santiago vs. Kazuo Misaki II
http://www.youtube.com/watch?v=u770clLQ6DE&feature=related
Ex-UFC fighter "Kimbo Slice" reportedly to make pro-boxing debut by year's end
http://mmajunkie.com/news/20449/ex-...dly-to-make-pro-boxing-debut-by-years-end.mma
Pjaa-a veikkaanpa että ei Kimbo paremmin juuri pärjää nyrkkeilyssä. Liian hidas ja lyönneistäkin puuttuu se terävin tyrmäysvoima.
Ja mihinkähän sarjaan meinaa itsensä survoa,raskaaseen? Kimbesilli oppii vielä kovemman kautta mitä eroa on tappelijalla (tappelulla) ja nyrkkeilijällä (nyrkkeilyllä). Ihan vaan hatusta: esim Helenius lyö Sliicelin pihalle alle kahden erän.

Kimbon ensimmäiseksi vastustajaksi ilmoittautui Roy Jones jr. Ei muuta ku turpaan vaan ja onnea!
Spencer Fisher pidätetty. Miks? No siks ku meni hakeen lastaan koulusta ja meni pysäköimään väärin eikä suostunut autoaan siirtämään, niin poliisi teki mitä poliisin pitääkin. Tiedä kumpi osapuoli tuossa oli se typerämpi. Vaikea valita, mutta kokonaisuutena arvioiden pistäisin kyllä 10-9 erän poliisille.