🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Asiallinen avautuminen! Itsekkään en voi sietää filmaaja Kos:sia mutta en myöskään usko että hän pystyisi väkisinmakaamaan GSP:n sitten millään. Kyllä tässä käy ihan samallalailla kuin herrojen ekassa kohtaamisessa, toivon toki ett GSP:n sais lopetettua tällä kertaa jotenkin erittäin rumasti Kos:sin :)

Ja vielä kun Kosakinlaiseen mun mielestä "turhaan" kaveriin lisätään JÄRETÖN YLIMIELISYYS JA UHO niin ei pysy millään tämä kaveri tyynenä. Uhoilu sinäänsä on todella hieno taiteenlaji ja sen hyvin osaavat tekevät siitä jopa viihdyttävää, kuten hetki sitten ylen ALI dokkarikin näytti. Cassius The Greatest näin vaatimattomasti :D

Mut Kosakilla tämäkin menee aina huonon maun puolelle, kuten viime matsin jälkeen nähtiin. Kaveri mesos GSP:n alistamista Kanadalaisten kustannuksella. Vois Koscheck ottaa mallia C.Lebenistä kasvaa loistavaksi ottelijaksi. Vaikkakin edelleen Leben on sellainen rakasta tai vihaa tyyppi, itse olen alusta-asti fanittanut kaveria..

Itse pitkään vihasin Lebeniä, mutta tyyppi on jotenkin muuttunut. Nyt se on jopa jollain tasolla asiallinen ja järkevä.

Ei perkele jos TAAS Koscheck väkisinmakaa matsin.. Siinä on kaveri joka on TUF1:stä asti edennyt urallaan pelkästään UFC:n maahanvienneillä voitat ottelut - S-bonuskortilla. En muista yhtään matsia jossa Idiootti Koscheck olisi saanut jotain aikaiseksi. perkeleen perkele!

Go GSP ja katkaise kaverin niska!
:lol2:
Ei oo vissiin tullu katottua UFC:tä vähään aikaan?

Ja onneks et sorru kaksoisstandardeihin.
Jee, GSP! Buu, väkisinmakaaja-Kos!
Jee, Alin trash-talk! Buu, Kosin trash-talk!
:jahas:

Ei perkele jos TAAS Koscheck väkisinmakaa matsin.. Siinä on kaveri joka on TUF1:stä asti edennyt urallaan pelkästään UFC:n maahanvienneillä voitat ottelut - S-bonuskortilla. En muista yhtään matsia jossa Idiootti Koscheck olisi saanut jotain aikaiseksi. perkeleen perkele!

Go GSP ja katkaise kaverin niska!

Et oo vissiin kauhean kauan seurannut MMAta? Kossilla oli yks parhaista tyrmäyksistä vuonna 2008 mies tais olla siitä jopa ehdolla vuoden tyrmääjäksi, mut sehän ei haittaa.. KOS on väkisinmakaaja :D

Mun piti kans tulla vähän avautumaan Kossin väkisinmakaaja-imagosta, mutta pojat näköjään ehti ensin. Omasta mielestä Koscheck ollu viihdyttävimpiä ottelijoita UFC:ssä viime vuosina. Pois voidaan tosin lukea Daley-matsi, jossa panokset oli niin kovat, että mitään riskejä ei haluttu ottaa.

Et oo vissiin kauhean kauan seurannut MMAta? Kossilla oli yks parhaista tyrmäyksistä vuonna 2008 mies tais olla siitä jopa ehdolla vuoden tyrmääjäksi, mut sehän ei haittaa.. KOS on väkisinmakaaja :D

Onhan tuota tullu seurattua. Ja eihän tuo GSP:kään mikään hirveästi erilainen ottelija, mut jos pitää kahdesta valita niin mielummin GSP. Edellinen tittelin puolustusmatsihan nimenomaan oli tuo alistamista.

Ja ainakin edellinen Kosakin matsi oli sitä itseä. Ja voihan se olla niinkin, et jos inhoaa jotain niin paljon kuin mä Kosakkia niin yksittäiset "hienot" tyrmäykset eivät registeröidy kaiken makaamisen jälkeen. Never know..

Onhan tuota tullu seurattua. Ja eihän tuo GSP:kään mikään hirveästi erilainen ottelija, mut jos pitää kahdesta valita niin mielummin GSP. Edellinen tittelin puolustusmatsihan nimenomaan oli tuo alistamista.

Ja ainakin edellinen Kosakin matsi oli sitä itseä. Ja voihan se olla niinkin, et jos inhoaa jotain niin paljon kuin mä Kosakkia niin yksittäiset "hienot" tyrmäykset eivät registeröidy kaiken makaamisen jälkeen. Never know..
Jos ei vikaa matsia lasketa niin Kossin edellinen tuomareille mennyt matsi oli 5 matsia taaksepäin ja sekin matsi oli 2 viikon varoajalla. Tässä haisee nyt että olet lukenut vaan hurtasta Kos viha threadejä ja et tunne miehen uraa lainkaan. "kaiken makaamisen jälkeen." :rolleyes:

http://www.sherdog.com/news/news/Lauzon-Sotiropoulos-Agreed-for-UFC-123-26771

J-Lau ja Sotiro matsaa UFC123:ssa. Vaikka varmasti tulee jännä matsi, niin olisin kyllä mielellään nähnyt Georgen jotain top-10 ottelijaa vastaan seuraavaksi, ei J-Lau varmaan paljon Pellegrinoa tai Stevensonia korkeammalle ole yleisesti rankattu. Esimerkiksi Florian olisi ollut, mutta taitaa mies suunnitella vähän pitempää paussia, joten sinäänsä ihan ymmärrettävä. Harmittaa kyllä kovasti, jos Sotiropoulos tämän häviää.

Meikämanne on kyl kans kova Sotiro fani ollu jo pitemmän aikaa ja ois kiva nähä tittelikahinoissa jo, mutta jos näitä Lauzonin viime matsin ni tiedät minkä takia se sai tän matsin.

http://www.sherdog.com/news/news/Lauzon-Sotiropoulos-Agreed-for-UFC-123-26771

J-Lau ja Sotiro matsaa UFC123:ssa. Vaikka varmasti tulee jännä matsi, niin olisin kyllä mielellään nähnyt Georgen jotain top-10 ottelijaa vastaan seuraavaksi, ei J-Lau varmaan paljon Pellegrinoa tai Stevensonia korkeammalle ole yleisesti rankattu. Esimerkiksi Florian olisi ollut, mutta taitaa mies suunnitella vähän pitempää paussia, joten sinäänsä ihan ymmärrettävä. Harmittaa kyllä kovasti, jos Sotiropoulos tämän häviää.

Meikäki on ollu BIG FAN jo TUF kaudesta lähtien. Harmittaa vaa tämmönen matsi ku koen et Sotiropouloksella ei käytännössä oon mitään voitettavaa... Ois ollu jo valmis ottamaan esim BJ Penniä tai KenFlota vastaan.

Kun taas olin ymmärtäväni että Soto saa tittelimatsin jos voittaa tämän, joten siinä on aika paljon voitettavaa mielestäni :)

Itse taas ymmärsin, että se oli lähinnä tuon uutisen kirjoittelijan kanta. Ei varmasti tuollaisesta matsista ansaitse kumpikaann vielä tittelimatsia ennen kun kaataa pari top-10 ottelijaa, vaikka kuinka tekisikin mieli nähdä, en usko ennen kun Dana näin sanoo. Ja Kano, näin kun Lauzon pyöritteli matossa Rudigerin, mutta Sotiro on aika monta luokkaa kovempi ottelija kun Rudiger ja sanoisin, että tuosta voitosta huolimatta myös Stevenson ja Pellegrino ovat kovempia meriittejä, kun Lauzon, joten tietysti tuo matsi on Lauzonin uran kannalta hyvä, jos häviäää niin hävisi kovemmalle, jos voittaa niin varmasti top-10 matsia seuraavaksi luvassa ja siitä ei ole enää pitkä matka vyölle. Jos Sotiro sensijaan häviää niin joutuu parit 60k$ boonukset keräämään kannuilta ennen kun voi edes haaveilla uudesta tittle-runnista.

Itse taas ymmärsin, että se oli lähinnä tuon uutisen kirjoittelijan kanta. Ei varmasti tuollaisesta matsista ansaitse kumpikaann vielä tittelimatsia ennen kun kaataa pari top-10 ottelijaa, vaikka kuinka tekisikin mieli nähdä, en usko ennen kun Dana näin sanoo. Ja Kano, näin kun Lauzon pyöritteli matossa Rudigerin, mutta Sotiro on aika monta luokkaa kovempi ottelija kun Rudiger ja sanoisin, että tuosta voitosta huolimatta myös Stevenson ja Pellegrino ovat kovempia meriittejä, kun Lauzon, joten tietysti tuo matsi on Lauzonin uran kannalta hyvä, jos häviäää niin hävisi kovemmalle, jos voittaa niin varmasti top-10 matsia seuraavaksi luvassa ja siitä ei ole enää pitkä matka vyölle. Jos Sotiro sensijaan häviää niin joutuu parit 60k$ boonukset keräämään kannuilta ennen kun voi edes haaveilla uudesta tittle-runnista.

En puhunut kyseisestä kirjoituksesta vaan jossain oli aikaisemmin jo juttua asiasta.
Kuten myös siitä että Fitch ei saakkan välttämättä seuraavaa titleshottia vaan se voi mennä Shields Kampmann voittajalle

En puhunut kyseisestä kirjoituksesta vaan jossain oli aikaisemmin jo juttua asiasta.
Kuten myös siitä että Fitch ei saakkan välttämättä seuraavaa titleshottia vaan se voi mennä Shields Kampmann voittajalle

Uutislinkkiä odotellessa... Ei nuo kirjoitukset muuten oikein uutisesta mene.

Itse en kyllä yhtään pistäisi pahakseni, vaikka Fitch ei seuraavaksi GSP:tä kohtaisikaan. Fitch nyt ei ole se eka mies joka tulee mieleen komeista tyrmäyksistä ja matossakaan ei osaa viimeistellä juuri, puhumattakaan siitä että jää painissa GSP:tä jälkeen... Ei oikein mitään aseita matsi voittoon, Shields nyt voi kuitenkin napata sen lukon jostain että olisi edes vähän jännitystä.

Sotiropoulos - Lauzon voittaja tittelimatsiin, ei riitä usko hetkeäkään, kuten aikaisemmin sanoin niin Danan sana saa vasta edes miettimään mahdollisuutta.

Back
Ylös Bottom