:D:D.amikset pomppii tielle ihan miten sattuu. Saatanan saatana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D:D.amikset pomppii tielle ihan miten sattuu. Saatanan saatana.
Elämäntaso alkoi olemaan pitkän kamppailun jälkeen jollain tavalla mallillaan ja asiat PITKÄSTÄ aikaa hyvin. Sitten tulee yksi itsekäs paska ja yhden tekonsa seurauksena paskoo minun ja monen muun elämän täydellisesti. Vituttaa niin ankarasti ettei voi edes käsittää, koko juttu tuntuu niin epätodelliselta ,että sitä vai odottaa sitä kohta tapahtuvaa pahasta unesta heräämisen hetkeä, jota ei koskaan tule...
e: ---> deathcorea ja seinänyrkkeilyä...
No niin, nyt sitten vituttaa.
Olin pari viikkoa lomalla enkä ollut kotosalla lainkaan. Kämppis pisti heti ensimmäisenä lomapäivänäni (17.7. Lauantai) mulle viestiä että "netti ei toimi". No käskin jätkää ottamaan yhteyttä nettifirman vikapalveluun. Jätkä saa aikaiseksi soittaa vikapalveluun 23.7. perjantaina. 28.7. keskiviikkona tulee taas viesti "vittu toi netti ei toimi vieläkään". Soitin kämppikselle ja käskin soittamaan uudestaan vikapalveluun ja tivaamaan syytä ankarasti.
Eilen soitin jätkälle ja kysyin josko netti jo toimisi, vastaus oli "ei". Kysyin "oletko soittanut toistamiseen vikapalveluun?". Vastaus: "soitin mä perjantaina, mutta jonotin 5 min niin meni hermot enkä jaksanu enää". Alkoi vähän jo vituttaa, mutta tarjouduin itse puhelimessa hoitamaan asian tänä päivänä. Kämppis sanoi: "ei tarvi, mulla on huomenna (eli tänään) vapaapäivä, niin mä voin hoitaa sen asian". No okei.
Tänään tulen töistä kello 16.45 kotiin ja kysyn toimiiko netti.
Minä: "Toimiiko netti?"
Kämppis: "Ei."
Minä: "Ootko soittanut sinne?"
Kämppis: "En, kyllä tässä vielä ehtii."
Okei, nyt alkaa vähän jo vituttaa. No ajattelin että jätkä hoitaa homman. Vedin puolen tunnin päikkärit ja lähdin noutamaan juuri ostamaani telkkaria. Reissussa meni sen 45 min. Tulen takaisin kotiin.
Minä: "Joko soitit?"
Kämppis: "No missä välissä mä olisin ehtiny?"
Minä: "No sulla oli just äsken 45 min aikaa."
Kämppis: "No voi vittu, vaikee sun hoitaa sitä asiaa, ei tarvi koko ajan valittaa!"
Okei, just eilen tarjouduin hoitamaan asian, mutta sälli sanoi hoitavansa sen vapaapäivänsä aikana. Nyt teki jo mieli kuristaa toi homo. No nielin kiukun ja soitin sinne vitun vikapalveluun.
Vikapalvelu: "Hei olet soittanut valtakunnalliseen vikapalveluun, emme voi tehdä oikein mitään asiasi eteen."
Minä: "Aha, no kuka voi tehdä?"
Vikapalvelu: "Paikallinen vikapalvelu, joka menee kiinni neljältä (tai jotain)."
Minä: "Kiitos."
Nyt vituttaa rankasti, päätän lähteä salille. Jätän 80kg painoisen kuvaputkitelkkarin olohuoneen lattialle, kun en jaksa sitä vielä asentaa paikoilleen, vasta salin jälkeen sitten. Kämppis sanoo "no siinäkö sille on hyvä paikka?". En sanonut vittu mitään. Homo on istunut siinä tietokoneen ääressä koko päivän pelaamassa ja jaksaa vielä vinoilla.
Kaiken lisäksi kyseinen kyynaama oli taas jättänyt paskaraidat vessanpönttöön, huomasin kun tulin kotiin. Mä tapan ton jätkän vielä joku päivä.
Lisäksi loma tosiaan loppui tänään ja paluu paska-arkeen tapahtui. Kaiken lisäksi jo nyt ikävä tyttöystävää.
Eli vituttaa.
Luin ensin että tossa luki "somalia puruiksi" naurahdin..![]()
Loma loppuu ja koulut alkaa. Ihme ku ei oo enempä vuodatusta koulun alkamisista.
JES KOULUT ALKO! Vihdoinki, ootin koko kesäloman tätä!
paska - tylsä - ykstoikkonen - samaapaskaa - kovapalkkainen työ vituttaa...ei haasteita, ei arvostusta, työ kaverit ei juttele mitään, joka päivä sama stanan rundi uudestaan, ja mielestäni kova palkka...tekis mieli lähteä talosta mutta palkan takia ei viitti..vituttaa ja pää hajoo