Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Elämäntaso alkoi olemaan pitkän kamppailun jälkeen jollain tavalla mallillaan ja asiat PITKÄSTÄ aikaa hyvin. Sitten tulee yksi itsekäs paska ja yhden tekonsa seurauksena paskoo minun ja monen muun elämän täydellisesti. Vituttaa niin ankarasti ettei voi edes käsittää, koko juttu tuntuu niin epätodelliselta ,että sitä vain odottaa sitä kohta tapahtuvaa pahasta unesta heräämisen hetkeä, jota ei koskaan tule...

e: ---> deathcorea ja seinänyrkkeilyä...

Elämäntaso alkoi olemaan pitkän kamppailun jälkeen jollain tavalla mallillaan ja asiat PITKÄSTÄ aikaa hyvin. Sitten tulee yksi itsekäs paska ja yhden tekonsa seurauksena paskoo minun ja monen muun elämän täydellisesti. Vituttaa niin ankarasti ettei voi edes käsittää, koko juttu tuntuu niin epätodelliselta ,että sitä vai odottaa sitä kohta tapahtuvaa pahasta unesta heräämisen hetkeä, jota ei koskaan tule...

e: ---> deathcorea ja seinänyrkkeilyä...

Ei kannata seiniä huitoo, menee rystyset ja on vitun mukavaa kittailla koloja umpeen.:piis:
Tullut totakin joskus harrastettua.

No niin, nyt sitten vituttaa.

Olin pari viikkoa lomalla enkä ollut kotosalla lainkaan. Kämppis pisti heti ensimmäisenä lomapäivänäni (17.7. Lauantai) mulle viestiä että "netti ei toimi". No käskin jätkää ottamaan yhteyttä nettifirman vikapalveluun. Jätkä saa aikaiseksi soittaa vikapalveluun 23.7. perjantaina. 28.7. keskiviikkona tulee taas viesti "vittu toi netti ei toimi vieläkään". Soitin kämppikselle ja käskin soittamaan uudestaan vikapalveluun ja tivaamaan syytä ankarasti.

Eilen soitin jätkälle ja kysyin josko netti jo toimisi, vastaus oli "ei". Kysyin "oletko soittanut toistamiseen vikapalveluun?". Vastaus: "soitin mä perjantaina, mutta jonotin 5 min niin meni hermot enkä jaksanu enää". Alkoi vähän jo vituttaa, mutta tarjouduin itse puhelimessa hoitamaan asian tänä päivänä. Kämppis sanoi: "ei tarvi, mulla on huomenna (eli tänään) vapaapäivä, niin mä voin hoitaa sen asian". No okei.

Tänään tulen töistä kello 16.45 kotiin ja kysyn toimiiko netti.
Minä: "Toimiiko netti?"
Kämppis: "Ei."
Minä: "Ootko soittanut sinne?"
Kämppis: "En, kyllä tässä vielä ehtii."

Okei, nyt alkaa vähän jo vituttaa. No ajattelin että jätkä hoitaa homman. Vedin puolen tunnin päikkärit ja lähdin noutamaan juuri ostamaani telkkaria. Reissussa meni sen 45 min. Tulen takaisin kotiin.
Minä: "Joko soitit?"
Kämppis: "No missä välissä mä olisin ehtiny?"
Minä: "No sulla oli just äsken 45 min aikaa."
Kämppis: "No voi vittu, vaikee sun hoitaa sitä asiaa, ei tarvi koko ajan valittaa!"

Okei, just eilen tarjouduin hoitamaan asian, mutta sälli sanoi hoitavansa sen vapaapäivänsä aikana. Nyt teki jo mieli kuristaa toi homo. No nielin kiukun ja soitin sinne vitun vikapalveluun.
Vikapalvelu: "Hei olet soittanut valtakunnalliseen vikapalveluun, emme voi tehdä oikein mitään asiasi eteen."
Minä: "Aha, no kuka voi tehdä?"
Vikapalvelu: "Paikallinen vikapalvelu, joka menee kiinni neljältä (tai jotain)."
Minä: "Kiitos."

Nyt vituttaa rankasti, päätän lähteä salille. Jätän 80kg painoisen kuvaputkitelkkarin olohuoneen lattialle, kun en jaksa sitä vielä asentaa paikoilleen, vasta salin jälkeen sitten. Kämppis sanoo "no siinäkö sille on hyvä paikka?". En sanonut vittu mitään. Homo on istunut siinä tietokoneen ääressä koko päivän pelaamassa ja jaksaa vielä vinoilla.

Kaiken lisäksi kyseinen kyynaama oli taas jättänyt paskaraidat vessanpönttöön, huomasin kun tulin kotiin. Mä tapan ton jätkän vielä joku päivä.

Lisäksi loma tosiaan loppui tänään ja paluu paska-arkeen tapahtui. Kaiken lisäksi jo nyt ikävä tyttöystävää.

Eli vituttaa.

Kiitos Henki. On ollut täällä Namipimpissä kohtalaisen ahdistava päivä, mutta tämä tilitys pelasti sen! Sori, huonoa kamaa vitutusketjuun.

Ei nyt ihan vituta, mutta olipa pieni yllätys kun kävin hakemassa paketin kahvia. Viimeksi ostaessa tumma pressa maksoi 3,5€, nyt se maksoi 4,2€ paketti ja juhla mokka (!) maksaa nyt 3,5€. Mitä vittua? Tuohan on 20% korotus hinnassa. Joutuuks tässä muutaman vuoden sisään alkaa kuivattaa suomalia puruiksi, hä?

Luin ensin että tossa luki "somalia puruiksi" naurahdin.. :)

Vituttaa niin ettei veri kierrä. Meni mönkään homma, jonka eteen olin tehnyt paljon töitä. Käsittämätöntä, kuinka paljon ihmistä voikaan vituttaa. Ja kun meikäläinen ei edes osaa purkaa tämmöistä edes äänekkääseen kiroiluun, niin minkäs teet. Kiltisti vaan lyömään päätä seinään uudelleen ja uudelleen. Ja kuka on syypää minun ongelmiini? Minä itse tietenkin, taas kerran. Miksi mun aina pitää olla se joka möhlii, kun kaikki muut onnistuvat. Ehkä mun tehtäväni elämässä onkin olla se epäonninen tahvo, joka saa toiset tuntemaan olevansa onnistujia.
Lisäksi vituttaa vielä lisää, kun on vollottanut vitutusta, ja silmäluomet turpoaa typerän näköisiksi. Ei huvittaisi huomenna mennä töihin ihmisten ilmoille.

Hei sinä Fortiuksella treenaava vetelys joka jätät joka kerta painot laitteisiin treenisi jälkeen. Niin juuri sinä, jolla on tatuoitu risti oikeaan olkapäähän, varaat pari-kolme laitetta kerralla ja hikoilet käyttämäsi laitteet niin märiksi ettei niitä viitsi kukaan käyttää jälkeesi ilman kuivaamista, - ja jota sinä et tietenkään tee.

Taas eilen oli prässissä 4*25 kg limput ja muutama kymmenen kiloa pienempiä kiekkoja jäljiltäs, ja sama penkkipaikalla. Viistoistaset kiekot tangon päissä ja kakspuolikkaat maassa.

Jos et jaksa kantaa noita pikkukiekkoja takaisin telineeseen, ota äitisi mukaan salille siivoamaan.

Saatana.

Hammas kipeänä-enkä ymmärrä mitä vetkuttelen kun en soita päivystykseen.Turha tässä enään ihmeparanemista odottaa kun särky alkoi su-ma välisenä yönä.
Kaippa pelkää kun hampilekuri sanoi edelliskertana ettei anneta juurihoitoa vaan poistetaan!

paska - tylsä - ykstoikkonen - samaapaskaa - kovapalkkainen työ vituttaa...ei haasteita, ei arvostusta, työ kaverit ei juttele mitään, joka päivä sama stanan rundi uudestaan, ja mielestäni kova palkka...tekis mieli lähteä talosta mutta palkan takia ei viitti..vituttaa ja pää hajoo

Väsyttää ihan vitusti, vois melkeen nukahtaa pystyyn. Sitte joku lukion fysiikan kertauskirja makso neljä kymppiä. Vittu mitä rahastusta. Ei ihme, että kustantajat tarjoaa opettajille pihvi-illalisia sun muita, hyvät rahat saa eikä saa edes vanhoja kirjoja myytyä alta kun vaihtuvat 4 kertaa vuodessa.

Edit. Palo vielä saatana spagettikastikkeet pohjaan kun kirjotin tätä.

paska - tylsä - ykstoikkonen - samaapaskaa - kovapalkkainen työ vituttaa...ei haasteita, ei arvostusta, työ kaverit ei juttele mitään, joka päivä sama stanan rundi uudestaan, ja mielestäni kova palkka...tekis mieli lähteä talosta mutta palkan takia ei viitti..vituttaa ja pää hajoo

Mulla täysin sama tilanne. Vittu. Pitäs vaan repästä ittensä pois siitä helvetin oravanpyörästä.

Back
Ylös Bottom