Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa tälläiset idiootit, joiden on pakko parkkeerata moponsa kulkureiteille. Yritä tuosta sitten mennä rattaiden kanssa. Varsinkin kun kyseessä on ainoa kulkureitti. Teki mieli nostaa rattaat yli ja ei olisi kiinnostanut jos olisi osunut ohi mennen.

Palohälytin. Mikä ihana keksintö. Etenkin kun sellainen alkaa täysin syyttä ujeltaa keskellä yötä. Puoliunessa sain härvelin alas katosta mm. lipastosta ja kirjahyllystä (!!) tukea ottaen ja tietysti satutin jalkani (jossa rasitusmurtuma..) siinä rytäkässä. Nyt särkee jalkaa ja vieläkin ihan säikky olo tosta herätyksestä. Hyvä minä. :curs:

edit: Miks v*tussa se edes alkoi huutaa?! Ei voi ymmärtää.

patterit lopussa?

Enpä usko, patterien loppuessa tuo vain piippailee. Nyt se alkoi huutaa ihan kunnolla.

Ja jotta mä en varmasti saisi nukkua tänä yönä, niin seuraavan ohjelmanumeron järjesti naapurit. Itkuraivareita ja tavaroiden viskomista. :haart: Mitähän seuraavaksi tapahtuu, ku oon just nukahtamaisillani..? :jahas:

Vähän vituttaa muttei pilaa päivää kun UFC 117- tallennus on mennyt pikselimössöksi. Oli kanavat jo illalla samalla mallilla, mutta luotin, että korjaantuu yön aikana. Eipä ole korjaantunut vieläkään, ja tämähän tapahtui Lahdessa kaapelin kautta.

Olipa kiva kellunta. 100e kahteen ekaan veneeseen jotka uppos alkumetreillä, serkun kallis puhelin hajos, oma puhelin on joen pohjalla ja sim-kortti myös. Uudet raybanit on vinossa ja nahkakengät läpimärät. Mutsin mankka jota lainasin hajos ja mun kipsi on ihan löysä ja muussina päistä.

Olipa kiva kellunta. 100e kahteen ekaan veneeseen jotka uppos alkumetreillä, serkun kallis puhelin hajos, oma puhelin on joen pohjalla ja sim-kortti myös. Uudet raybanit on vinossa ja nahkakengät läpimärät. Mutsin mankka jota lainasin hajos ja mun kipsi on ihan löysä ja muussina päistä.

total failure, sun valittamisesta ja varusteista päätellen myönnän Darwin awardin.

vittu et vituttaa kun en oo saanu kuukauden aikana tehtyä niinkään yksinkertaista toimenpidettä kuin pölynimuripussien ostaminen. ärsyttää kun lattiat ja varsinkin matto näyttää paskaselta... nooh onneksi olen yksinasuva ja omastamielestäni siisti joten ei lattiat ainakaan lainehdi paskaa mutta matto taas on musta ja siitä näkyy hyvin pienimmätkin roskat ja muruset.... ja toisekseen kävin ostamassa telkkarin luotsista... nooh kannoin kotiin helvetinmoisella vaivalla autosta(näkisitte hissin) ja sain todeta että scartti on niin vituillaan että kun johdon työntää sinne porttiin niin on käsi telkkarin sisällä... ei muuta kun maanantaina takasin sanomaan että antakaa uus telkkari joka saatana edes toimii. En edes vaivaudu viemään tota paska romua takasin sinne.... tässä tais olla kaikki tältäerää

Selkä rikki... Ei meinaa päästä autosta ulos, sukkia ei meinaa saada jalkaan, käveleminen on yhtä tuskaa, istuminen on yhtä tuskaa, nukkumaan ei pysty kunnolla.... Olis edes joku ketä hoivais sairasta :(

Vitun salin kortinlukija ei toimi ja omistaja ei vastaa puhelimeensa :( Turhaan taas tuli käveltyä ympäriinsä.

Vitun kunnalliset ja uimahallin salit kun ovat auki miten sattuu. Eli tänään ja perjantaina kiinni. Mikä logiikka piettää kiinni, koulut alkaa tällä viikolla ja jengi alkaa taas käymään salilla, niin miksi vittu pitää olla kiinni.

Vituttaa kun koulut alkaa kohta. Ei sillä, että mun täytyisi siellä pyöriä, mutta joudun ajamaan neljä kertaa päivässä amiksen ohi. Aamu on kaikista kamalin, kun amiksen kohdalla on kamala ruuhka. Autoja siellä sun täällä, busseja tulee ja menee ja amikset pomppii tielle ihan miten sattuu katsomatta edes sivuille. Saatanan saatana.

Back
Ylös Bottom