Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
INCEPTION IMDB
![]()
Nolanin uusin mestariteos, joka on kyllä kaiken hypetyksen arvoinen. DiCaprio tunkeutuu muiden alitajuntaan unien avulla, ja mukana on actionia alusta loppuun, draamaa, hauskoja hetkiä, komeat efektit, täydellinen elokuva.
Paras elokuva mitä on tähän mennessä tehty. :5:
tekstiätekstiä

No se loppu oli ainut, mutta siin vaihees mulle oli jo ihan sama, ei loppu"ratkaisukaan" enään kiinnostanut kun olin niin pettynyt. :DOhan nuita leffoja tullu muitaki katottua aika paljon, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä
Leffasta:Mistä tiiät että mikä oli unta ja mikä totta, hyrrä jäi kuitenkin pyörimään...
Itse leffaan, se oli tylsä, mutta myös siihen mitä lupailtiin ja mitä odotin. Sekä että.Olit pettynyt leffaan, vai siihen mitä olit kuvitellut näkeväsi?
Mikä sitten on paras tähän mennessä tehty elokuva? Onko sen mielipide eniten oikea kuka on eniten elokuvia katsonut?Nyt pitää kyllä vähän kritisoida. Tää sun lause "Paras elokuva mitä on tähän mennessä tehty" pyöri mun päässä leffan loppuessa ja mietin vain että sit et ole varmaan kauheasti leffoja nähnyt..
Mikä sitten on paras tähän mennessä tehty elokuva? Onko sen mielipide eniten oikea kuka on eniten elokuvia katsonut?
... Muttamutta..Pelkkää räiskintää, leffa oli tylsä eikä pitänyt minkäänlaisessa jännityksessä ja mietin kokoajan, että millon tää loppuu. Leffa-arvostelijoiden paskapuheet siitä, että katsoja joutuu itse käyttämään aivojaan leffan aikana oli kanssa ihan peetä.