Eikös sormukset laiteta sormeen vasta alttarilla joten miksi esim. mies jo kosinta vaiheessa ojentaa naiselle sormuksen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös sormukset laiteta sormeen vasta alttarilla joten miksi esim. mies jo kosinta vaiheessa ojentaa naiselle sormuksen?
Voiko suklaata pitää jääkaapissa? Oon kuullut tarinaa että jääkaapissa pidetty suklaa voi aiheuttaa allergisia reaktioita.
Kun mistä vaan numeropalvelusta kysyy mun nimee, niin on väärä nimi, eli mihin numeroon vois soittaa tai mailata että laittais nimen oikein?
Poistuuko alkoholi kuolleen ihmisen verestä? Elintoimintojen, ml. maksan toiminnan lakattua luulisi että ei mutta miten on?
Miksi pakkiksen aika on GMT -3?
Poistuuko alkoholi kuolleen ihmisen verestä? Elintoimintojen, ml. maksan toiminnan lakattua luulisi että ei mutta miten on?
mihin hittoon seksialue on kadonnu?
onko kellään tietoo?
Saako vartiosaaressa telttailla? En löydä mistään luotettavaa tietolähdettä joka asiasta kertoisi.
Kukahan mahtaa olla tämän foorumin ylläpitäjä? Olisi muutama valittu sana hänelle...
Miks futista pelatessa mulla tulee aina potkujalan etureisi kipeeksi? Vaikka kuinka koittas venytellä ennen matsia.
Kukaan ei tiedä?

Miks futista pelatessa mulla tulee aina potkujalan etureisi kipeeksi? Vaikka kuinka koittas venytellä ennen matsia.