Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kukahan mahtaa olla tämän foorumin ylläpitäjä? Olisi muutama valittu sana hänelle...

No nyt suuttu pirkko pahasti.. Söikö joku sun murot? ;) Onko mahdollisesti kyse tästä?

Minä en ole mikää huora! Olen kunniallinen nainen joka ei teidänkaltasia tyhjätaskusikoja katsele!!!

ei huora vaan kunniallinen nainen jolta saa pesää fyrkkaa vastaan.

Hmmm, tuo kuullostaa ihan hyvälle :)

voi eikä :lol2:

Mistäköhän *vetistä johtuu, että itselläni ei jalat meinaa millään palautua treeneistä? Jaloista ylöspäin saa antaa kunnon kyytiä, että seuraavana päivänä tuntee edes jotain tehneensä, mutta jaloissa tilanne on täysin toinen. Seuraavat 2päivää on täyttä tuskaa ja ei meinaa edes sängystä päästä ylös. Vasta 3-5päivän jälkeen kivut ovat lakanneet täysin. Ruokapuoli & treenitekniikat on kunnossa ja hiottu kuntoon osaavan henkilön opastuksessa. Tietää ainakin että ärsyke on mennyt sinne minne on pitänytkin, mutta ei perkele...

venyttely?

Mistäköhän *vetistä johtuu, että itselläni ei jalat meinaa millään palautua treeneistä? Jaloista ylöspäin saa antaa kunnon kyytiä, että seuraavana päivänä tuntee edes jotain tehneensä, mutta jaloissa tilanne on täysin toinen. Seuraavat 2päivää on täyttä tuskaa ja ei meinaa edes sängystä päästä ylös. Vasta 3-5päivän jälkeen kivut ovat lakanneet täysin. Ruokapuoli & treenitekniikat on kunnossa ja hiottu kuntoon osaavan henkilön opastuksessa. Tietää ainakin että ärsyke on mennyt sinne minne on pitänytkin, mutta ei perkele...

Muista kuitenkin, ettei lihaskivut (DOMSit) ole merkki aina siitä, etteivätkö kintut olisi jo palautuneet, vaikka ikäväähän se on mennä treenaamaan jo valmiiksi kipeitä jalkoja. Yleensä kyllä DOMSit lievenevät kropan tottuessa treeniohjelmaan ja frekvenssiin.

Milloin Finnkinon leffaliput ensi-iltoihin tulee yleensä myyntiin? Expendablesin lippuja mietin jo, pakko päästä ensi-iltaan ja järkeville paikoille

Silloin kun mä treenasin ''kovaa'', jalkojen lihakset eivät oikeastaan ikinä olleet kipeät kovienkaan treenien jälkeen, kun treenasin jalat kaksi kertaa viikossa. Nyt teen jalkoja about kerran viikkoon pari-kolme sarjaa, niin kyllä ovat herkkänä vielä muutaman päivän päästäkin. Eli siis kompaan MassaVajetta.

Työläs tehdä suolareunuksineen, vaatii jokseenkin paljon aineksia ja kaiken lisäksi ei ole edes kovin kummoinen drinkki mun mielestäni...

Se on pahaa sillon, jos tequila maistuu siinä selvästi. Pitää osata peittää se. Laittaa vaan tarpeeks paljon mansikoita niin toimii.

Mitenkäs sais mahollisemman kivuttomasti tommosen suojakalvon asennettua kosketusnäyttöpuhelimeen? 2 kertaa yritetty ohjeitten mukaan sekä kerran 20 vuoden kirjanpäällystämistaidolla ja joka kerta jää ilmakuplia ja nyt jäi pari roskaakin vaikka näyttö ja kalvo putsattiin. Rahaa menny kalvoihin jo 12€ nii ei enää kauheesti tekis mieli kokeilla onnea. Asentaiskohan ne Verkkokaupassa ku sieltä sekä kalvo että kännykät ostettu?

Yritin myös tollasta verkkokaupan suojakalvoa asentaa ja ei toivoakaan, että olisi saanut hyvin paikoilleen. Ostin sitten invisible shield kalvon. Sen sai aseteltua nätisti kohdalleen märkänä eikä jäänyt yhtään ilmakuplia/roskaa väliin. Monta kertaa sai irrottaa ja laittaa takasin, jos meni huonosti. Jämähtää vasta sitten kiinni, kun ilmat/nesteen kaapii välistä pois.

Olin perjantaina salilla ja sain vähän rankemman ponnistuspäänsäryn kyykätessä. Nyt viikonloppuna tuli samanlainen päänsärky pari kertaa noissa sänkyhommissa. Onko kokemuksia vastaavasta? Kannattaako lekuria alkaa harkita jos jatkuu vielä pidempää?

En ole ennen hiusvahaa käyttäny ja tossa vähä aikaa sit ostin, niin onko sen tarkoitus jättää hiukset tahmaisiksi?? Ennen olen käyttänyt geeliä mikä kuivaa ja jättää hiukset 'koviksi'.

En ole ennen hiusvahaa käyttäny ja tossa vähä aikaa sit ostin, niin onko sen tarkoitus jättää hiukset tahmaisiksi?? Ennen olen käyttänyt geeliä mikä kuivaa ja jättää hiukset 'koviksi'.

Se tahmaa hieman, varsinkin jos on todella kuuma keli. Plussana se että voi helposti muotoilla uusiksi.

Back
Ylös Bottom