Jos kirjoittaa PR pakkiksella, miksi siitä tukee linkki?
Tätä oon itekkin ihmetellyt.. valaiskaa joku viisaampi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työläs tehdä suolareunuksineen, vaatii jokseenkin paljon aineksia ja kaiken lisäksi ei ole edes kovin kummoinen drinkki mun mielestäni...Naisille nyt varsinkin kesällä mansikkamargaritoja tuoreista kotimaisista mansikoista! namnam.
HänKukahan mahtaa olla tämän foorumin ylläpitäjä? Olisi muutama valittu sana hänelle...
Kukahan mahtaa olla tämän foorumin ylläpitäjä? Olisi muutama valittu sana hänelle...
Minä en ole mikää huora! Olen kunniallinen nainen joka ei teidänkaltasia tyhjätaskusikoja katsele!!!
ei huora vaan kunniallinen nainen jolta saa pesää fyrkkaa vastaan.
Hmmm, tuo kuullostaa ihan hyvälle![]()
Mistäköhän *vetistä johtuu, että itselläni ei jalat meinaa millään palautua treeneistä? Jaloista ylöspäin saa antaa kunnon kyytiä, että seuraavana päivänä tuntee edes jotain tehneensä, mutta jaloissa tilanne on täysin toinen. Seuraavat 2päivää on täyttä tuskaa ja ei meinaa edes sängystä päästä ylös. Vasta 3-5päivän jälkeen kivut ovat lakanneet täysin. Ruokapuoli & treenitekniikat on kunnossa ja hiottu kuntoon osaavan henkilön opastuksessa. Tietää ainakin että ärsyke on mennyt sinne minne on pitänytkin, mutta ei perkele...
Mistäköhän *vetistä johtuu, että itselläni ei jalat meinaa millään palautua treeneistä? Jaloista ylöspäin saa antaa kunnon kyytiä, että seuraavana päivänä tuntee edes jotain tehneensä, mutta jaloissa tilanne on täysin toinen. Seuraavat 2päivää on täyttä tuskaa ja ei meinaa edes sängystä päästä ylös. Vasta 3-5päivän jälkeen kivut ovat lakanneet täysin. Ruokapuoli & treenitekniikat on kunnossa ja hiottu kuntoon osaavan henkilön opastuksessa. Tietää ainakin että ärsyke on mennyt sinne minne on pitänytkin, mutta ei perkele...
Työläs tehdä suolareunuksineen, vaatii jokseenkin paljon aineksia ja kaiken lisäksi ei ole edes kovin kummoinen drinkki mun mielestäni...
Mitenkäs sais mahollisemman kivuttomasti tommosen suojakalvon asennettua kosketusnäyttöpuhelimeen? 2 kertaa yritetty ohjeitten mukaan sekä kerran 20 vuoden kirjanpäällystämistaidolla ja joka kerta jää ilmakuplia ja nyt jäi pari roskaakin vaikka näyttö ja kalvo putsattiin. Rahaa menny kalvoihin jo 12€ nii ei enää kauheesti tekis mieli kokeilla onnea. Asentaiskohan ne Verkkokaupassa ku sieltä sekä kalvo että kännykät ostettu?
Milloin Finnkinon leffaliput ensi-iltoihin tulee yleensä myyntiin? Expendablesin lippuja mietin jo, pakko päästä ensi-iltaan ja järkeville paikoille
En ole ennen hiusvahaa käyttäny ja tossa vähä aikaa sit ostin, niin onko sen tarkoitus jättää hiukset tahmaisiksi?? Ennen olen käyttänyt geeliä mikä kuivaa ja jättää hiukset 'koviksi'.