Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Voiko suklaata pitää jääkaapissa? Oon kuullut tarinaa että jääkaapissa pidetty suklaa voi aiheuttaa allergisia reaktioita.

Ei siitä mitään pitäisi tulla. Mutta suklaata ei tosiaan suositella säilytettävän jääkaapissa, koska se kovettuu ja imee aromeita ja hajuja itseensä.

Poistuuko alkoholi kuolleen ihmisen verestä? Elintoimintojen, ml. maksan toiminnan lakattua luulisi että ei mutta miten on?

Miksi pakkiksen aika on GMT -3?

Poistuuko alkoholi kuolleen ihmisen verestä? Elintoimintojen, ml. maksan toiminnan lakattua luulisi että ei mutta miten on?

Kyl mä sanoisin että se siältä haihtuu, ei varmaankaan niin nopeasti jos eläisi mutta haihtuu kuitenkin, ei tosin mitään tietoa tästä.

Mitä hyötyä Omega-3 on? oon mä noit kapseleit vedelly mut ei oo oikeestaa tietoo minkä takia, voisko joku valaista asiaa?

Jos uskomme CSI:ta ja miksi emme uskoisi, alkoholi ei poistu kuolleen verestä, vaan päinvastoin sitä muodostuu lisää bakteerien hajottaessa kehoa. Pikainen googletus osoittaa samanlaisia ajatuksia.

onko kellään tietoo?

Ainakin aikaisemmin Suomen numeropalvelu on se, joka ylläpitää rekisteriä, josta nämä mm. 118, 020202 ja 0100100 saavat tietonsa. Suomen numeropalvelu taas saa tietonsa operaattorilta. Ensin kannattaa siis tarkistaa tiedot operaattorin suunnalta (omistaja + käyttäjätiedot), todennäköisesti ongelma on siellä suunnalla. Sitten voi yrittää lähestyä suomen numeropalvelua, joka onkin sitten aika kasvoton organisaatio.

Alkoholipitoisuus voi kuoleman jälkeen muuttua, joten tietyissä tapauksissa on tärkeä oikeusturvan takia mitata vainajalta alkoholipitoisuus mahdollisimman nopeasti kuoleman jälkeen.

Luin ton just "Oikeuslääketieteen perusteet" -kirjasta.

Miks futista pelatessa mulla tulee aina potkujalan etureisi kipeeksi? Vaikka kuinka koittas venytellä ennen matsia.

Venyttelyllä ennen rasitusta ei ole vaikutusta loukkaantumistodennäköisyyteen (ei ole lähdettä tähän hätään). Lämmitele sitä huolellisemmin.

Back
Ylös Bottom