Kuten sanoin, ei mulla ole mitään tietoa asian tarkemmasta tilasta.
Yllättävän paljon sä täällä silti nillität noilla eväillä vaikka rationaalisesti ajatteleva henkilö ei näin välttämättä toimisi.
Sanoin, että asiasta pitäisi mitä pikimmiten tehdä jokin laaja tutkimus vailla mitään poliittista agendaa.
Oliko hallitusvaliokunta, kun pyysi Throsin ministeriötä tekemään selvityksen. Thors vastasi ettei hänen ministeriönsä toimenkuvaan kuulu ko. selvitysten tekeminen vaikka se nimenomaan lain mukaan kuuluu. Ja itseasiassa sä sanoit paljon muutakin, mut unohdetaan se nyt tässä ettei käy liian kiusalliseksi sulle.
Ei tässä ole kyse siitä, onko mun mielipide oikea vai ei, vaan siitä, että asiasta tarvitaan tutkimusta.
Kenen luulet nykysuomessa tekevän kyseisen tutkimuksen?
Onko niin vaikea ymmärtää, jos joku toteaa, että "tästä tarvitaan tutkimusta"?
Sanoit paljon muutakin.
Se, että mulla olisi tutkimusdataa on aivan eri asia kuin se, että haluaisin nähdä tutkimusdataa. Oletko eri mieltä?
En vaikka en tietenkään ajattele yhtä rationaalisesti kuin sinä. On kuitenkin omituista vaatia toista lähdettä todistamaan toinen lähde oikeaksi sen sijaan että itse esittäisi väitteitä kumoavia lähteitä itse. Oletko eri mieltä?
Kommentilla tarkoitin tuota lapsellista nimittelyä. Ei tuollaista tarvita aikuisten ihmisten välisessä keskustelussa.
Sanoo hän, joka on itse myöntänyt pyörivänsä näissä ketjuissa "provosoimassa rankkuria ja kumppaneita, koska se on hauskaa". Rationaalisena ihmisenä, pidätkö edellä olevaa lausetta hieman vai paljon tekopyhänä?
Mielestäni asiasta voi keskustella menemättä tuolle tasolle, vai oletko eri mieltä?
Kts. edellinen
Koska juttelimme alibissa julkaistusta artikkelista, niin päättelin kontekstista, että tarkoitit kriittisellä argumentilla tuota alibin esille tuomaa näkökantaa. Jollet viitannut siihen, niin kerrotko, mihin viittasit?
Keskustelupalstalla toimiva rationaalinen ihminen osaa pääsääntöisesti lukea? Oletko eri mieltä?
On kummallista, että asioihin varsin neutraalisti suhtautuvaa ihmistä aletaan heti nimittää "neekerinrakastajaksi", jollei mene automaattisesti populistipropagandan mukana ihan täysillä.
Kuten sanoit itse niin pyörit täällä provoismassa rankkuria ja kumppaneita, koska se on hauskaa (voin kaivaan tän postin sulle esiin niin sun ei tarvitse tähän käydä nillittää että enhän oo sanonu) niin koetko rationaalisesti ajattelevana ihmisenä kummallisena että saat samanlaista kohtelua?
Millä tavalla mun asioita tarkkaileva asenne tekee minusta automaattisesti vapaan maahanmuuton kannattajan?
Se, että kirjoitat asioista lähinnä maahanmuuton kannattajan sanoin. Se tekee.
Onko tässä asiassa sun mielestä pakollista olla joko voimakkaasti puolesta tai voimakkaasti vastaan, muttei mitään siltä väliltä? Tämä on siis ihan puhtaasti kysymys sulle perustuen tuohon nimittelyyn. Ainakin itse uskon, että maahanmuuttokriiittisyys tulisi esille huomattavasti paremmassa valossa, jollei kaikkia ydinporukkaan kuulumattomia heti nimiteltäisi maanpettureiksi ja neekerinrakastajiksi.