Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Voisko joku osaava tehdä mulle ohjelman kun aion ensi kertaa nyt mennä salille. Tosiaan vain jos rinta, hauis ja selkätreenin sais. (Vatsat ja kintut kotona)

Vähän suuntaa antamaan:

Max leuat 12-15
Punnerrukset ~70
Painoa bout 80kg

Foorumin nurkista kolutuilla vatsalihasliikkeillä ja 30kg repulla saan kyl vatsat ja jalat kipeiks. Toki jalatha sais paremmi salilla...
Ja lisäyksenä vielä toho ohjelmaa et 4-jakosta oon tottunu tekemää

Hetkonen, oot menossa ekaa kertaa salille, mutta oot tottunu tekemään 4-jakoista? Kotonako oot 4-jakosta tehny? Anyway, sama kait se on vetää koko kroppa salilla, kun sinne asti kerran vaivautuu. Siellä on todennäköisesti kuitenkin paremmat puitteet. Foorumilla on kuitenkin kasapäin valmiita toimivia ohjelmia, niin niistä vaan valitsemaan mieleisensä.

ehk tyhmä kysymys, mutta minkä takia mun rintalihakset on semmoset pyöreen muotoset ku sitten jollakin toisella ne on semmoset täysin tasaset lätät. Vaikuttaako geenit vaiko reeni ?

Ei että treenaaminen muka vaikuttaisi lihaksen kokoon, ootko nyt ihan tosissasi :wtf::wtf:.

hauskaa läppää, pointti nyt kuitenkin oli se, että jos henkilö A penkkaa 200 ja henkilö B 100, niin hlö A:lla varmaan on vähän pyöreämmät ja isommat tissit kuin henkilöllä B. riippumatta geeneistä.

Tuli sitten ostettua tuommoset vetoremmit...vähän vielä hakusessa että miten noita käytetään. Ne on tuommosta one-size-only mallia. Voisko joku laittaa linkin vaikka youtube videoon kun en itse löydä.

hauskaa läppää, pointti nyt kuitenkin oli se, että jos henkilö A penkkaa 200 ja henkilö B 100, niin hlö A:lla varmaan on vähän pyöreämmät ja isommat tissit kuin henkilöllä B. riippumatta geeneistä.
Saisko tähän perustelut, kiitos

No ei välttämättä edes ole. Tyylin: toinen on voimannostaja ja toinen kehonrakentaja.

Tarkoituksena on ostaa kotiin punnerruspenkki, jota voi käyttää myös takakyykyissä telineenä. Osaisikohan joku viisaampana sanoa, soveltuuko näistä yksikään, vai kaikki, myös telineeksi takakyykkyihin yms.?

http://www.sport-tiedje.fi/taurus/hantelbank_b500.htm 184e
http://www.sport-tiedje.fi/kettler/primus100.htm 229e
Karkkainen 99e

Parhaiten kyykkyyn toimis varmaa toi taurus, kun taitaa kestää eniten painoa. Tosin tuo toteutus mite saat kyykättyä noiden kanssa voi olla hiemna hankalaa. Kun ei taida noi tangon pidike(siis toi mihin tanko pistetään) tulla tarpeeks korkealle.

Back
Ylös Bottom