Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis ou mai gaad, siis oikeesti hei, me ollaan NIIIIN samiksii! D44. Ja hei, mansikat ja kermavaahdot piti olla ihan mulle vaan itelleni yksinäni :D

Älä nyt viitti, innostuisit kuitenkin jos joku 17v sonni kampeais itsensä sinne sun kämpille.......:D

Älä nyt viitti, innostuisit kuitenkin jos joku 17v sonni kampeais itsensä sinne sun kämpille.......:D

17v. ... sonni?? Man, I do not understand a word you're saying :D Nääh, en mä niin nuorta.. sitä joutuis liikaa opettamaan tavoille. Toisaalta, se olis vielä koulutettavissa ja opetettavissa hyväksi sonniksi.

Morjesta pöytää yön sonnit ja neidot.

Oisko kellää heittää bissee? Kelpais nimittäin.

17 on vielä vähän liian mullikka. True SONNI on 22+ ikäinen testonhuuruinen MIES... ;)

XairaX perkele oon jo odotanu tovin täällä lentokentällä! Lähen kyllä kohta kotia. :D

MissEvilEve: Kyllä ainakin meikällä on tosiaan pelkät testohuurut jäljellä. :)

17v. ... sonni?? Man, I do not understand a word you're saying :D Nääh, en mä niin nuorta.. sitä joutuis liikaa opettamaan tavoille. Toisaalta, se olis vielä koulutettavissa ja opetettavissa hyväksi sonniksi.

Tuo on siis hieman kaksipiippuinen juttu.

Pakkiksen sonnit (pyssy ja henki) taitaa olla nukkumassa.
Ja eiköhän tästä jouda....:zzzz:

MissEvilEve: Kyllä ainakin meikällä on tosiaan pelkät testohuurut jäljellä. :)

Oivoi... 25v ja testohuurut enää jäljellä? Mun mielestä ne parhaat testohuurut on 22-40v miehillä :D

Kiitos. Täytyykin mennä kasvattamaan virtuaalipippeliä jonnekkin muualle

Nääh. 17v on vaan liian mulli tälleen lähes 31v silmissä. Mutta ehkä 25v silmissä et enää niin...

Pakkiksen sonnit (pyssy ja henki) taitaa olla nukkumassa.
Ja eiköhän tästä jouda....:zzzz:

Pussy on kyllä aika sonni...

Näh... Sitäpaitsi saattasin olla vähän liian hiljasta poikaa lihaksikkaan itseäni isomman naisen linkouksen jälkeen...

Pyro on mies...?

Miksi Pyroa pitäis kokeilla? Mä oon ihan pihalla. Kuka itseäs isompi nainen sua linkois KWP? :D

Tosiaan siis arvon rou..nnnneitiin viittasin tuon linkoamisen

Heh. Jaa... Niin. Ok. Kröhöm. Mä siis isompikokoisena naisena linkoaisin sut :lol2:

Mutta Chunky Monkey vihjaili aiemmin jtn Pyron kokeilusta... ja Pyro on mies. Tipahdin siinä vaiheessa :D

Joo. Ei kannata mun juttuja tosissaan ottaa - tämä mies ei ole ollut entisensä sen jälkeen, kun pikkupoikana tipahti syöttötuolista päälleen...

Vai oliko se eilen..?

...

Vois harkita nukkumistakin tiätty, nyt on menty kyllä aivan liian pitkät pätkät samoilla silmillä..

Soon moro! :zzzz:

Back
Ylös Bottom