Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ou mai gaad, siis oikeesti hei, me ollaan NIIIIN samiksii! D44. Ja hei, mansikat ja kermavaahdot piti olla ihan mulle vaan itelleni yksinäni :D
Älä nyt viitti, innostuisit kuitenkin jos joku 17v sonni kampeais itsensä sinne sun kämpille.......:D
17v. ... sonni?? Man, I do not understand a word you're saying :D Nääh, en mä niin nuorta.. sitä joutuis liikaa opettamaan tavoille. Toisaalta, se olis vielä koulutettavissa ja opetettavissa hyväksi sonniksi.

MissEvilEve: Kyllä ainakin meikällä on tosiaan pelkät testohuurut jäljellä.![]()
Kiitos. Täytyykin mennä kasvattamaan virtuaalipippeliä jonnekkin muualle
Pakkiksen sonnit (pyssy ja henki) taitaa olla nukkumassa.
Ja eiköhän tästä jouda....![]()
Just näin! Kantsis koittaa tota pyr00... ;)Nääh. 17v on vaan liian mulli tälleen lähes 31v silmissä. Mutta ehkä 25v silmissä et enää niin...
Just näin! Kantsis koittaa tota pyr00... ;)
Näh... Sitäpaitsi saattasin olla vähän liian hiljasta poikaa lihaksikkaan itseäni isomman naisen linkouksen jälkeen...
Pyro on mies...?
Miksi Pyroa pitäis kokeilla? Mä oon ihan pihalla. Kuka itseäs isompi nainen sua linkois KWP? :D
Tosiaan siis arvon rou..nnnneitiin viittasin tuon linkoamisen
Mutta Chunky Monkey vihjaili aiemmin jtn Pyron kokeilusta... ja Pyro on mies. Tipahdin siinä vaiheessa :D