En nyt tiedä oliko itsellä alkava penikkatauti tjsp, mutta juurikin sääri/pohje kokonaisuudessaan alka juoksujen jälkeen kipeytyy todella paljon. Kahden päivän päästä kun oli seuraava HIIT niin edellisen tunsi vielä...Olen tehnyt nyt hiittiä muutaman viikon juoksemalla, 3krt viikossa. Nyt olen 9 minuutin kohdalla. Tuloksia on jo tullut ja kunto on selvästi noussut. Nyt kun motivaatio on korkeimmillaan, niin iski sitte (luultavasti) penikkatauti PRKL! Elikkä varsinkin juoksun jälkeen sääriluiden ympärystö tulee niin kipeeks että kävelykin tekee tiukkaa.. Armeijaan lähtö 12.7.2010, joten en viittis leikkiä tän homman suhteen ettei käy ohkasesti.. Onko muilla ollut tällasia ongelmia, mitä olette tehneet? Oon miettiny että pitäiskö antaa jaloille lepoo ja jatkaa hiittiä esim uimalla? Keskeyttäminen ei ole vaihtoehto. Kiitoksia vastauksista.
Nyt teen vaan niin että en juokse ainakaan viikkoon.
Kokeile kuntopyörällä? Ei ainakaan omasta mielestä rasita samalla tavalla säärtä/pohjetta. Tietenkin juoksu paras siinä mielessä eti heti pääsee herätessä tekemään.