Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Aivan käsittämättömän isolla salilla musiikki, erityisesti tänään vaikka piti omia kuulokkeita, jotka saa hyvin päähän vähän vaimentamaan sitä melua, kun ovat semmoset muotoiltavat, mutta silti tuntu, että ei jumalauta ku on isolla musiikki. Tää on melko monesti tämmöstä kyseisellä salilla ja siellä huudattaa kaikki aina sitä musiikkia. Pitäs varmaan kohta melkein ostaa, jotku oikeasti ääntä kunnolla vaimentavat kuulokkeet...

korvatulpat1100.jpg

Lihakset vaativat lepoa palautuakseen, sekös vituttaa. Tänäänkin meni rinta- ja olkapääreeni niin helvetin mukavasti perille, että tahtoisi takaisin reenaamaan lisää - niin nannaa se oli. Pitänee odotella kuitenkin ohjelmaorjallisena vielä torstaihin saakka :( Prkl.

Se vituttaa kun treeni ei kulje. On ollu muutamasssa treenissä nyt voimat ihan kateissa ja se on kyllä todella vituttavaa. No laitetaan yli viikon kestäneen flunssan piikkiin.

Todellakin ärsyttävää olla pidemmän aikaa vuoteen omana. Viikko sairastelua takana, oli kurkkukipua, nuhaa, korvatulehdusta, kuumetta ja karmea yskä! Ei todellakaan tämmösen viikon jälkeen reeni luista parilla ensimmäisellä kerralla.

Salilla ärsyttää näin kesällä huono ilmanvaihto. Todella tuskallinen olo, kun happi meinaa loppua ja hikeä puskee aivan älyttömästi.

Ketuttaa sinänsä kun salilla tullu joskus samoihin aikoihin eräs vähä isompi mies. Siis sellainen ei niin lihaksikas, mutta iso. Noh..ei siinä mitään, mutta koko vitun vapaapaino huone haisee ihan helvetin hirveeltä kun tämä kyseinen kaveri ''reenaa'' siellä. Reeni fiilarit menee vähä kyl. Jätkä hikoilee iha karmeesti...ei voi mitää. Onneks oon pystyny suht usein ajottaa salil käymisen vähän parempiin aikoihin.

Vituttaa aivan käsittämättömän paljon se, ettei taho saada sali treenejä mahtumaan aikatauluun. Helvetin vapari treenit vie kaiken ajan ja salilla ei jaksa heilua niiden takia

Vituttaa aivan käsittämättömän paljon se, ettei taho saada sali treenejä mahtumaan aikatauluun. Helvetin vapari treenit vie kaiken ajan ja salilla ei jaksa heilua niiden takia

Itellä oli sama ongelma vähän aikaa sit ja päätin jättää vaparin vähäks aikaa. Vapari reenit on tosi kuluttavia ja rankkoja ja päätin että panostan nyt salilla käymiseen kunnolla ja jatkan sit vaparii joskus myöhemmin ku oon isompi ja vahvempi :D

Ihmiset jotka tekevät sarjan, jättävät painot laitteisiin, menevät johonkin toiseen laitteeseen ja alkavat nillittämään kun menet siihen tyhjään laitteeseen.

"mopopojat" jotka istuu farkut jalassa penkillä/laitteessa/lattialla/ihanmissävaan ja näppäilevät ihQkavereilleen viestejä.

Ihmiset jotka tekevät sarjan, jättävät painot laitteisiin, menevät johonkin toiseen laitteeseen ja alkavat nillittämään kun menet siihen tyhjään laitteeseen.

"mopopojat" jotka istuu farkut jalassa penkillä/laitteessa/lattialla/ihanmissävaan ja näppäilevät ihQkavereilleen viestejä.

Meinaatko että he ovat tehneet kaikki sarjansa loppuun ja sitten jättävät painot paikoilleen? Eihän kukaan ota sarjan jälkeen painoja pois, pidä parin minuutin palautumista ja laita sitten painoja takaisin toista sarjaa varten? :D

Meinaatko että he ovat tehneet kaikki sarjansa loppuun ja sitten jättävät painot paikoilleen? Eihän kukaan ota sarjan jälkeen painoja pois, pidä parin minuutin palautumista ja laita sitten painoja takaisin toista sarjaa varten? :D
En tiedä kuinka tosissaan kirjoittelet, mutta kyse varmaan monen laitteen/paikan samanaikaisesta käytöstä. Eli sarjojen välissä käyvät nysvää jossain muualla.

Ei mielestäni silloin vikaa jos ei juuri ketään muita salilla ole, tosin jos on yksikin niin voi olla niin että se toinen henkilö ei viitsi kysyä saako mennä siihen "sun" toiselle spotille. Monelle puhuminen salilla tuntuu olevan impossible, mielummin venailevat hiljaa sitten ja ihmettelevät kun treeni venyy 10 min turhan takia.

En tiedä kuinka tosissaan kirjoittelet, mutta kyse varmaan monen laitteen/paikan samanaikaisesta käytöstä. Eli sarjojen välissä käyvät nysvää jossain muualla.

Ei mielestäni silloin vikaa jos ei juuri ketään muita salilla ole, tosin jos on yksikin niin voi olla niin että se toinen henkilö ei viitsi kysyä saako mennä siihen "sun" toiselle spotille. Monelle puhuminen salilla tuntuu olevan impossible, mielummin venailevat hiljaa sitten ja ihmettelevät kun treeni venyy 10 min turhan takia.
Se kyllä ottaa päähän jos joka käyttää esim. penkkiä, kyykkytelinettä ja smithiä samaan aikaan ja ährää niissä puoli tuntia (Näin meidän salilla:< ). Mutta jos tekee vaikka penkkiä ja käy siinä palautumisajalla pohkeet tekemässä prässissä, niin ei se ainakaan minua häiritse. Ja ainaha sitä voi kysyä että voinko tehdä tässä välissä ;)

Ehkäpä eniten harmittaa omalla salillani käsipainojen huonohko valikoima. 18.5 kg käsipainojen jälkeen seuraavat käsipainot on painoluokkaa 23.5kg, mikä on kyllä harmillisen suuri harppaus.

Juuri tuota tarkoitan. Eikä siinä sinäsä mitään jos salilla ei ole ryysistä niinkuin TML sanoi, mutta itse olen näihin törmännyt pahimpina ruuhka-aikoina. Ja sitten se ärtymys " Mitä *ittua sä siihen tuut kynäniska nyhväämää, eksä nähny ku olin tuolla 25m päässä tekemässä ojentajia". Yliammuttua mutta ajaa asiansa.

Vituttaa tyypit jotka lastaa painot tankoon ja tekee puolessa tunnissa yhden sarjan. Muu aika kuluu salikavereille puhumiseen ja muiden laitteiden varaamiseen, vaikka niissä ei treenaakkaan.

Oon nyt jenkeissä lomailemassa ja oon nyt pari kertaa käyny läheisellä salilla treenailemassa (YMCA). Ei jumalauta mikä sali. Puolet salista oli täynnä joitain juoksumattoja ja crosstrainereita, joissa oli jokaisessa oma TV -näyttö. Salilla ei soinu musiikki ollenkaan ja ainut asia mitä siellä kuuli oli, kun joku läski tömisteli juoksumatolla.

Ääniä ei saanu päästellä treenatessa; siinäs yrität vetää maasta 200kg ja olla täysin hiljaa sitä tehdessä. Tein penkkipunnerrusta 90 paunan käsipainoilla ja niitähän ei saa kovin rauhallisesti laskettua takasi maahan makuuasennosta ilman, että reväyttäis paikkoja. Päätin siis pudottaa ne maahan jostain 30-40cm korkeudelta ja eikös heti joku vitun läski personal traineri huuda sielt et painoja ei saa pudotella. Koko treenin ajan mua katteli joku vihanen mummo sieltä salin tiskin takaa.

Oon nyt jenkeissä lomailemassa ja oon nyt pari kertaa käyny läheisellä salilla treenailemassa (YMCA). Ei jumalauta mikä sali. Puolet salista oli täynnä joitain juoksumattoja ja crosstrainereita, joissa oli jokaisessa oma TV -näyttö. Salilla ei soinu musiikki ollenkaan ja ainut asia mitä siellä kuuli oli, kun joku läski tömisteli juoksumatolla.

Ääniä ei saanu päästellä treenatessa; siinäs yrität vetää maasta 200kg ja olla täysin hiljaa sitä tehdessä. Tein penkkipunnerrusta 90 paunan käsipainoilla ja niitähän ei saa kovin rauhallisesti laskettua takasi maahan makuuasennosta ilman, että reväyttäis paikkoja. Päätin siis pudottaa ne maahan jostain 30-40cm korkeudelta ja eikös heti joku vitun läski personal traineri huuda sielt et painoja ei saa pudotella. Koko treenin ajan mua katteli joku vihanen mummo sieltä salin tiskin takaa.

Voisin väittää että on väärä sali =D kai siellä jotain ihka aitoja "rautasaleja" on?

Aivan käsittämätöntä :D

Tuosta on jenkeissä juttua nyt, on ihan saleja jotka mainostaa miten ei saa pitää ääntä liikaa. Täältäkin voi lukea aivan älyttömiä sääntöjä:
http://muscleandbrawn.com/stupid-gym-rules/

Seriously, what the hell? :)

EDIT: Haha, aivan älyttömiä tuolla seassa... "I’ve been banned from some gyms for chalk, too much weight on the bar and expelling air too loud."

Haha! Noi salit nyt ei selvästikkään ole tarkoitettu sellaisille jotka haluavat olla isoja ja vahvoja. Kohderyhmä on varmaan ennemminkin lihavat nirppanokkasohvaperunat, jotka ovat päättäneet vähän laihduttaa, mutteivät uskalla tai tahdo mennä oikealle punttisalille jossa lymyää kaikki pelottavat, rumat ja haisevat salimöröt. Jos salin laitteet koostuvat pääosin juoksumatoista ja crosstrainereista, niin ei varmaan ole epäselvyyttä asiakaskunnan tavoitteista. Ja hyvähän se on että laihduttavat. Paremmin tollanen paikka varmaan siellä menestyy, kuin joku HC-bodarisali, kun sieltähän noita ylipainosia löytyy ja paljon (perustajat varmaan näin ovat ajatelleetkin).
Luulis kuitenkin löytyvän joku vähän sopivampi sali sieltä? Mä en ikimaailmassa astuis tollaseen paikkaan.

Ehkäpä eniten harmittaa omalla salillani käsipainojen huonohko valikoima. 18.5 kg käsipainojen jälkeen seuraavat käsipainot on painoluokkaa 23.5kg, mikä on kyllä harmillisen suuri harppaus.

Yhdyn tähän. Omalla sallilla on 9kg, seuraava 12, onhan siellä toki 10 kässäritkin, mutta ne on sillaset molot että huhhu.

Back
Ylös Bottom