Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Imo voi 1-2 viimeistä toistoa ottaa pikku heijarilla(huom. vain sen verran että saat justiinsa käännettyä sen) itse saan näin kovan poltteen haboihin!5. Suosittelen, että vaihdat painot 1-2kg vähemmäksi, niin ei tarvitse auttaa muilla lihaksilla. Tai tee käännöt istualtaan
Nimenomaan. Korostan vielä, että pienellä heijarilla ja vain ne viimeiset 1-2 toistoa, ettei mene selkä paskaks.Imo voi 1-2 viimeistä toistoa ottaa pikku heijarilla(huom. vain sen verran että saat justiinsa käännettyä sen) itse saan näin kovan poltteen haboihin!
Ps.
Minulla on tälläinen ohjelma:
Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x
Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x
Luisun vipareista ja ranskalaisesta punnerruksesta, onko haittaa vai pitäiskö alkaa tekemään?
eikö vipunosto vaikuta rintaan? Voinko korvata sen vaikka peck deckillä?
Ennen treenaaminen oli kivaa, nyt taas siitä on tullut rasite.
Kiinnitän liikaa liikkeisiin huomiota, haen vain täydellisyyttä, siitä on tullut rasite.
Pitäisikö vain antaa palaa, eikä turhia miettiä meneekö täydellisesti vaiko eì?
No mikä pakko tuo treenikierto on maanantaina aloittaa? Mikset treenaa su, ma, ke, to tai ke, to, la, su? Tai ihan miten vain sulle passaakaan? En minä oikein tahdo tuossa ongelmaa nähdä.
Piti kertoa tuossa vielä, että viikonloppuisin en pysty treenaamaan tai sanotaan näin, että joka toinen viikonloppu pystyn treenaamaan. Perheellisistä syistä. -_-
Jos sua noin kovasti vituttaa salilla käyminen, niin lopeta hyvänen aika se touhu. Jos sä koet futiksen, pyöräilyn ja änärin mielekkäämmiksi jutuiksi, niin keskity vittu soikoon niihin juttuihin. Ihme hiihtäjä...Avautuminen...
Jos kerran sali on pakkopullaa niin jätä se, tai muussa tapauksessa jätä toi jalkapallo ja ota sali tilalle, ei se sun lihasmassaa pahemmin kasvata muualla kuin jaloissa.Ei vain jaksa käydä, koska sitä tekee pakon sanelemana.
Tässä on vaan kysymys siitä, mikä on sun elämän merkitys ja mitä sä haluat elämältäsi. Jos sä todella rakastat tätä lajia, niin sä pystyt luopumaan noista elämän pienistä huvitteluista.
En haluais masentaa mutta sun viesteistä huokuu se ettei sulta (ainakaan tällä hetkellä) löydy päättäväisyyttä ja itsekuria, mitä tässä lajissa vaaditaan.
Joskus unelmien eteen on vain tehtävä uhrauksia, eikä aina yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin...