Ite en smithiin koske. Jotenki tuntuu, että se ei sovellu mihinkään treeniin.
Oikeassa oot, ei siitä oikeasti ole mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite en smithiin koske. Jotenki tuntuu, että se ei sovellu mihinkään treeniin.
Tuo smithin vihaaminen tuntuu olevan nykyään muotia. Alle parikymppiset kaverit kokemuksen syvällä rintaäänellä lyttäävät smithin täysin, foorumeilla tietenkin. Ihan käyttökelpoinen laite, tosin ei maastavetoon.
Aivan aivan kun oma argumentaatiotaito loppuu, vedetään tuo ikäkortti. Voimankasvatusmielessä smith on ihan perseestä, ja samoin taitaa olla lihaksenkasvatusmielessä? Korjaa ihmeessä jos olen väärässä..
Lause taitaa loppua kysymysmerkkiin, eikö vain? Koko smith laite on jo melko mielenkiintonen vekotin, pakottaa tekemään samaa liikerataa riippumatta siitä onko se liikerata sun anatomialle sopiva vai ei samalla tappaen tukilihaksien aktivaation. Väitätkö vastaan?
No lol, samatenhan kaikki koneet ovat sitten ihan perseestä. Ei saatana... kyllä niille koneillekin on paikkansa. Vapailla painoilla tukilihaksia jne. ja koneilla sitten pumppaa lihoja finaaliin. Mave smithissä kuullostaa kokeilemisen arvoiselta, aloituspostin linkissä tosin on sjmv. Voisihan sitäkin kokeilla.
Smithi on oikeen hyvä laite etenkin jos on tasapainon kanssa ongelmia tai tehään isoilla raudoilla kyykkyä ilman varmistajaa. Itse kyykkäilen smithissä monesti yli kahta markkaa joka alkaa oleen hankalaa ilman varmistajaa vapailla painoilla mun tasapainolla.. Olkapäihin myös verraton niska takaa punnerrukseen ja trapsejen kohautteluun isoilla painoilla. Mavea pitäs ihan testata. Meni miten meni, näyttää silläkin tulevan lihaa muiden ohella ja pystyy tekeen myös juttuja mitä vapailla ei..