Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oksennus/ripuli tauti just kun oli treenit ja paino menossa hyvään suuntaan. Ei saatana että nyppii. Aivan väsynyt olo koko ajan, nukuin tähän, ja aattelin vähän jotain tässä pyöriä ja koittaa syödä ja salkkarit kattoa ja sit takas nukkuun...

tänään oli oikeen sankari salilla :D että sai hävetä sen puolesta silmät päästä ensinnäkin sillä oli kauhee kiire tehdä ne sarjat eli tekniikka kusi niin paljon että hu hu :D sitten kun se rupes penkkiä tekee niin heti maksimit siihen ja kyllä sen tiesi mitää siinä käy.. kauhee kolina kuuluu mun seläntakana kun olin painoja just ottamassa sit katoin olan yli niin tankon toinen pää lattialla ja toinen rintalastan päällä varmaan käsi tai joku petti :D ei sitä kait sit sattunu kun se jatko vielä sillä mutta kyllä mulla oli naurussa pidättämistä :D

no ihme kyllä sillä oli lukot :D itsehän en koskaa penkissä käytä lukkoja :D joo ja sit kun se teki leukoja niin mä en ole koskaan sellasta heilumista nähny...saatana heilu kun heinä mies :D heheh :D parasta oli se kun mun veli ei pystyny pitää itteensä kasassa kauheen naurun purskahdus tuli :D

Vitun lakkoilijat perkele, siirty työhaastattelu kaupan alan lakon takia ja nyt menee aikataulu ihan vituiksi

helvetti olis saatananan pellet onnellisia että edes on töissä eikä makaa työttömänä kotona vituttaa koko ajan kattella kun kaikki lakkoilee!!!!!!!! pitäiskö työttömienkin ruveta lakkoilee laitettais kunnon mellakka pystyy

Vituttaa vitun turhasta inisevät vittupäät, jotka eivät ymmärrä todellisesta vitutuksesta vittuakaan ja kuvittelevat kaiken vitutuksen tulevan jostakin ulkopuolisesta, vaikka todellisuudessa olette itse se vitutuksen aihe, joten vittu katsokaa peiliin ja haistattakaa itsellenne pitkä paska. Tämän jälkeen maailma näyttää varmasti leppoisammalta paikalta olla. :)

Vituttaa vitun turhasta inisevät vittupäät, jotka eivät ymmärrä todellisesta vitutuksesta vittuakaan ja kuvittelevat kaiken vitutuksen tulevan jostakin ulkopuolisesta, vaikka todellisuudessa olette itse se vitutuksen aihe, joten vittu katsokaa peiliin ja haistattakaa itsellenne pitkä paska. Tämän jälkeen maailma näyttää varmasti leppoisammalta paikalta olla. :)

Teidän jälkeenne :D

Ongelmia lukiokurssien kanssa? :D

Jep, ei taho saada täyteen tota 75 rajaa, IMHO kun kaikki pakolliset on suoritettu vois kävellä vittuun tuolta laitoksesta, mutta ei pitäähän tietysti löytää 30 valinnaista lisää...:curs:

Jep, ei taho saada täyteen tota 75 rajaa, IMHO kun kaikki pakolliset on suoritettu vois kävellä vittuun tuolta laitoksesta, mutta ei pitäähän tietysti löytää 30 valinnaista lisää...:curs:

Oot toista vai kolmatta vuotta nyt? Jos 3:tta vuotta, niin miten helvetissä et oo saanu 75 kurssia suoritettua? :D Ei tarvii olla edes tiukat jaksot

Oot toista vai kolmatta vuotta nyt? Jos 3:tta vuotta, niin miten helvetissä et oo saanu 75 kurssia suoritettua? :D Ei tarvii olla edes tiukat jaksot

Mullakin on sama ongelma ja ei saa vain sovitettua kursseja jaksoon niin että sais jotenkin fiksun olosta lukkaria aikaiseksi. Joutuu ottamaan kaikkea venäjästä kuvikseen ym turhaa.

Se, että baarissa joku urpo, tuskin edes tuttu, tulee twatblockaamaan tyhmillä jutuillaan, kun ei osaa edes juoda, ja sitte kun on pääsemässä muijan kans jutustelussa siihen, että sais sen vietyä vaikka istumaan jonnekki sohvalle siitä sen kaveripiiristä pois ja jutteleen lisää ja tutustumaan. Mutta EI ! , joku "hei me oltiin samalla kurssilla muistakko? *wuhuuu siistiä olla kännissä*" -henkilö tulee sieltä notkuen ja silmät kiiluen, ja olkaan taputellen, semmosessa kännissä että kaikki on vitun siistiä ja jeejeetä, hätisteleen ne muijat siitä ympäriltä. Siinä sitä sitten katellaan muualle, ku muijat antaa sellasen katseen, että "tollanenko on sun sosiaalinen piirisi?" ja tuumataan että jos olisin ilkeä ihminen niin sanoisin heti suorat sävelet sille känniääliölle. No, aina tyydyn lähteen tilaan turhautumiseen jotain drinkkiä.

kellää muulla tapahtunu tällasta? >:/

helvetti olis saatananan pellet onnellisia että edes on töissä eikä makaa työttömänä kotona vituttaa koko ajan kattella kun kaikki lakkoilee!!!!!!!! pitäiskö työttömienkin ruveta lakkoilee laitettais kunnon mellakka pystyy

Komppaan

Noita helvetin lakkoilijoita olisivat tyytyväisiä, että tosiaan on töitä ja jos ei ole hommaan tai palkkaan tyytyväinen niin homma vaihtoon tai lisää palkkaa pyytämään. Perkeleen perkele. Olisi kirveellä töitä tuolla "punaisten" riveissä.

Niinpä, ei ollut kaupassa yhtäkään pakettia jauhelihaa eikä paljon muutakaan. Syödään sitten pakastepizzaa saatana!! Tuskin noilla lakoilla loppupeleissä edes ole mitään vaikutusta siihen mikä työehtoneuvottelujen lopputulos on.

Se, että baarissa joku urpo, tuskin edes tuttu, tulee twatblockaamaan tyhmillä jutuillaan, kun ei osaa edes juoda, ja sitte kun on pääsemässä muijan kans jutustelussa siihen, että sais sen vietyä vaikka istumaan jonnekki sohvalle siitä sen kaveripiiristä pois ja jutteleen lisää ja tutustumaan. Mutta EI ! , joku "hei me oltiin samalla kurssilla muistakko? *wuhuuu siistiä olla kännissä*" -henkilö tulee sieltä notkuen ja silmät kiiluen, ja olkaan taputellen, semmosessa kännissä että kaikki on vitun siistiä ja jeejeetä, hätisteleen ne muijat siitä ympäriltä. Siinä sitä sitten katellaan muualle, ku muijat antaa sellasen katseen, että "tollanenko on sun sosiaalinen piirisi?" ja tuumataan että jos olisin ilkeä ihminen niin sanoisin heti suorat sävelet sille känniääliölle. No, aina tyydyn lähteen tilaan turhautumiseen jotain drinkkiä.

kellää muulla tapahtunu tällasta? >:/

Mä oon niin mulkku ettei mulla ole kuin jotain 3 kaveria. Kukaan muu ei mulle ees moikkaa, joten ei ole tuollaista ongelmaa. Onneksi.

Mitäs, jos olisit ihan kaverilta kysässyt, että voiko välissä lainata? ;) Itse ainakin toimin näin ja eipä vielä kukaan ole sanonut, että et voi.

Ei tarvittu kun t soutuun vyötä ja se jätkä veteli sitä penkkiä minuutin välein.. joten ei sit kyselty

Itsekin käytän melkein joka liikkessä vyötä kun on selkävaivoja, joten en näe tuossa mitään ihmeellistä. Moni prokin taitaa käyttävän melkein koko reenin.

Jätkä oli vähän reilu 20v, joku jalkapalloilija asusteiden perusteella.

Käytäks säki vyötä tehdessäs kickbackia 10kilolla kun ei selkä kestä?

Salilla on parillaki tyypillä just tollaset pitkähihasen alla, ilmeisesti aikas jees toimii..

Yks jätkä muuten näyttää iha ruhlin kaksoisveljeltä o.o
silläki aina samanlainen vyö pääl

Kolmattahan mä, tottakai oon löysäilly :D Treenin edelle ei mee koulu! :D

Ei ny mitään repeämistä aiheuttanut mutta huvitti kyl kovasti kun muutama viikko sitten aloteltiin maastavetoa kaverin kanssa.
Tehtiin power-rackin edessä ideana nostaa tanko rakkiin painojen lisäyksen ajaksi ja ennenkaikkea sitten kun niitä painoja otetaan lopetettaessa pois. Tää ei kuitenkaan toteutunut kun yks treenari tuli kysyy että voidaanko siirtää tankoa että hän pääsee rackille tekemään. No eihän siinnä tottakai väistetään jos kerta treenauksen tiellä ollaan, saa ne painot pois tangosta muutenni.

Huvituksen aiheutti että tää kaveri teki rackissa pari sarjaa hauiskääntöä jotku 5kg lätkät tangossa ja lähti sit meneen...:) Kait se oli niitä selkävaivoja. Eikun ei, auttoi vielä nostamaan mavetankoa pois tieltä :D

Back
Ylös Bottom