No miettippä nyt ihan itse. Kaikki ei varmaan jaksa lukea alkuperäistä tekstiä, ja jos sä tuot sitä tekstiä valikoivasti lainaamalla esille vain yhden artikkelin esittämistä aspekteista, niin eiköhän kyse ole artikkelin alkuperäisen viestin muokkaamisesta omiin tarkoituksiisi sopivaksi.
Mikäköhän ne mun omat tarkoitukset ovat, lukuunottamatta tuota aikaisemmin mainitsemaani syytä eli nostaa esiin huolestuttavia asioita muslimien maailmankatsomuksessa? Kai nyt vähän köyhemmälläkin järjellä varustettu ymmärtää, että noi muutamat lauseet eivät ole koko artikkeli? Tai että HS ylipäätään kirjoittais yhdestäkään maahanmuuttajasta kategorisesti noin negatiivisia asioita?
Viestin muokkaamisen ei tarvitse kohdistua fyysisesti siihen alkuperäiseen kappaleeseen. Ei tämä nyt niin vaikea asia voi olla ymmärtää, että pitää oikein rautalangasta vääntää.
No ei munkaan mielestä. Jos jotain ei kiinnosta lukea alkuperäistä tekstiä niin se ei ole mun ongelma. Tosin teille kahdelle se tuntuu olevan. Alkuperäinen teksti on aika vitun pitkä niin emmä näe, että mitä järkeä mun on sitä tänne postata. Jos ei jaksa painaa sitä linkkiä auki ni ei sitä juttua jaksa täältäkään lukea.
Jätit vielä vastaamatta siihen, että millä tavalla tuollainen artikkelien yksipuolinen tulkinta tarjoaa maahanmuuttokeskustelulle järkevän pohjan?