Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
koukitus o vaa koukistus se o taka reisille ku ojennus o etureisille.
Tee vaikka 3kk niin, että tähtäät 12 toiston sarjoihin. Eli kun 12 toistoa menee puhtaasti, tankoon vaikka 2,5kg lisää ja sitten taas sillä tähtäät 12 toistoon.Kyykky / Prässi 2 x 12
Jalkojen koukistus 2 x 12
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x 12
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x 12
Leuanveto 2 x max. / Ylätalja 2 x 12
Vinopenkki / Penkki 2 x 12
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x 12
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x 12
Hauiskääntö käsipainoilla / Scott hauiskääntö 1 x 12
Vatsarutistus 1 x 20
1kk. 1-2 x 12
2kk. 1-2 x 10
3kk. 1-2 x 8
Vai pitäisikö minun vedellä ekat 3kk noilla 12 toistoilla, vai laskea niitä sitten kuukauden välein pienempään? Painoja sitten toki lisätään, ainakin yritetään lisätä viikoittain!
Korjauksia, jos jokin vielä pielessä!
et toi on se tyyli mil tulee treenattuu se 3xvkos. eri juttuja tietenki. kuningasliikkeet vaihtuu mavee ja kyykkyy samanpäivän mut ei penkkiä sit voi ol penkki ja mave samanpäivän mut ei kyykkyä. sit nyt on tullu mukaan alataljat ja soudut levytangolla. sit jalkapäivisin eli mihi se sit sijottuukaa ni tulee tehty reiden koukistajii ja ojentajii koneis kevyesti pumpittaa siihen kyykkäyksen pääl ni tuntuu hyvältä. Täl nyt on vaikee antaa nimeä tai ottaa täst selvää itekkää. mut jokasen mun treenin perustana on et min/max 3sarjaa per laite ja min 12 toistoo isommis romuis, ja max 20toistoo alle 60kg ryjis sen yli sitte ko menee ni voi antaa jääd kutosee (6) paitsi penkki loppuu vast 80kg se ei saa jääd kutosen alle minkää treenin lopussa. Et on ihan pirun vaikeet muistaa sitä kaikkee mitä tulee tehtyy tai tajuta et koska menee yli :S järkevää ohjelmaa tost ei kyl ulosantina saa mut päässä se toimii ja kropassa muutenki. kertokaa vaa jos vois ohjatulla toiminnalla päästä helpommin ja kasvaa isommaksi.
ja aika alottelija oon mut toho ohjelmaa on kykeneväine vast nyt ko oon noin vuoden käynyt et ei ois kyl ihan alus onnistunu tää. nyt teen sen mitä roppa pyytää. ? toivottavast ei ois liian sekava.. koittakaa edes ja sanokaa jotain :D

Mitkäs tossa jalkatreenissä on tavoitteet? Ilmeisesti lihaskestävyys?
Tavoite on lähinnä se ettei keho olisi epätasapainossa...en mä oikein osaa sanoa:S. Olisiko jotain järkevämpää ja ehkä hieman "helpompaa" jalkatreeniä suositeltavana?
Moroo! Olen tässä päätynyt siihen tulokseen, että pieneen kesäkuntoon pääsy ei olisi pahitteeksi, joten olen ihan vakavalla mielellä suunnitellut aloittavani kuntosalilla käynnin!
Ma: Selkä, hauis
Ke: Ojentajat, rintalihakset, olkapäät
To: Jalat